abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 29 juli 2007 @ 20:24:36 #226
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_51941693
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:34 schreef manny het volgende:

[..]

Het complot Rabobank...

Please inform me !
Het feit dat de goede naam van de sponsor boven het winnen van de Tour lijkt te staan. Ik vraag me af welk ander team een renner in het geel 3 dagen voor Parijs uit de koers gehaald zou hebben omdat interne regels geschonden zijn. Een lachertje op internationaal niveau...
pi_51941911
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:24 schreef Coelho het volgende:

[..]

Het feit dat de goede naam van de sponsor boven het winnen van de Tour lijkt te staan. Ik vraag me af welk ander team een renner in het geel 3 dagen voor Parijs uit de koers gehaald zou hebben omdat interne regels geschonden zijn. Een lachertje op internationaal niveau...
Niemand had dit gedaan. Wat mij betreft staat het op hetzelfde niveau als de wissel Robben-Bosvelt tegen Tsjechië. Een moment van hersendoodheid van één man, niet meer, niet minder..
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
  Trouwste user 2022 zondag 29 juli 2007 @ 20:35:14 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_51941937
Goed gesproken.

Theo neemt dan ook ontslag

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51941943
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:11 schreef tong80 het volgende:
Mart heeft het gewoon weer goed gedaan. Tot volgend jaar

Wat hij zegt.
pi_51942796
ik begrijp niet dat sommigen die mart wegwillen,wat een heerlijke gast is het toch, ik kijk veel liever naar de avondetappe dan naar tour 2007 op sporza ( en ook daar kijk ik graag naar...)

maar het is gedaan voor dit jaar
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51943880
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:04 schreef petitlapin2 het volgende:
ik begrijp niet dat sommigen die mart wegwillen,
Nou, omdat, en dan even gewoon meedenken he, omdat het zou kunnen zijn dames en heren, jazeker, dat er een presentator zou kunnen zijn, zo een jonge vent, fris in het leven staand, gewoon levend voor zijn werk --kijk daar ziet u hem, hoe hij loopt, het is me toch een icoon zeg-- het zo zou kunnen zijn dat wat hij presteert --dag in, dag uit-- misschien wel --ik weet het niet hoor! ik speculeer maar dames en heren-- een betere presentator zou kunnen zijn.

In normaal Nederlands: er zijn betere presentatoren dan hij.

En dat is zijn probleem, die nimmer aflatende waterval. Het is allemaal net té.
pi_51943956
Wie zou dan beter zijn volgens jou?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51944127
tja, kijk, ik kom helemaal in de tour de france stemming als ik hem zie, zelfs de commentator van france 2 kan zo'n gezelligheid niet creëren, echt een topvent, die mart smeets :-D
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51944180
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:47 schreef du_ke het volgende:
Wie zou dan beter zijn volgens jou?
ik houd meer van de zakelijke types, zonder opschmuk. Helaas is Humberto Tan al weg, maar dat is mijn favoriet. Al denk ik niet dat hij veel affiniteit met wielrennen heeft. Of anders gewoon Dione de Graaf, of die nieuwe vent waarvan ik z'n naam nog niet weet.

Mart kan je trouwens wel ideaal de Avondetappe laten doen, dat is meer een talkshow. Maar dat kan je tenminste mijden als je de rest van de Tour wel wil volgen
pi_51944239
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:54 schreef knnth het volgende:

[..]

ik houd meer van de zakelijke types, zonder opschmuk. Helaas is Humberto Tan al weg, maar dat is mijn favoriet. Al denk ik niet dat hij veel affiniteit met wielrennen heeft. Of anders gewoon Dione de Graaf, of die nieuwe vent waarvan ik z'n naam nog niet weet.

Mart kan je trouwens wel ideaal de Avondetappe laten doen, dat is meer een talkshow. Maar dat kan je tenminste mijden als je de rest van de Tour wel wil volgen
Ah op die manier. Ja die introductie bij de etappes kan je inderdaad net zo goed iemand anders laten doen inderdaad. Voor de avondetappe zie ik geen goed alternatief.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 29 juli 2007 @ 22:05:09 #236
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_51944457
Vanaf dat ik de tour volg (rond 94 denk ik zo(Breukink,Indurain, Abdoe, Bruyneel,Rominger) is Mart er... toen hij stopte als commentator tijdens de etappes vond ik dat jammer, later kwam hij nog tijdens de bergetappe's met Breukink om het commentaar te doen)

Historische uitspraken, die me altijd bij blijven van Mart .. over "Der Jan"....toen hij het ravijn inflikkerde...dag Jan......

Of over Armstrong die fluitende bij iedereen en alles wegfietste in de bergen....Doei, ik ga vast....

Nee voor mij is Mart - DE TOUR... en ben het wel met mensen eens dat hij bij de avondetappe de persoon is...dan kunnen ze inderdaad kiezen of ze wel of niet kijken maar de tour zonder Mart? nee zou ik me niet kunnen voorstellen...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_51944630
Ik zit iedere avond in bed naar Mart te kijken om te genieten van het sfeertje.Natuurlijk denken sommigen dat een ander het beter kan, maar welke presentator durft dit van zich zelf te zeggen?
janneman
  maandag 30 juli 2007 @ 23:26:03 #238
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_51975354
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 02:00 schreef Rudieh het volgende:
vind dat Nico Dijkshoorn wel een sterke Smeets-imitatie in huis heeft:
[..]

Ik ben groot fan van Mart en niet zo van Dijkshoorn, maar dit is toch wel erg grappig.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')