Het is toch godverdomme niet normaal, het is toch godver de godver de godver de godver de godverdomme niet normaal.quote:Eindelijk hebben we de oorzaak van alle agressie in de kooi kunnen ontdekken. De boosdoener is namelijk volgens de psycholoog Lieke! Wie had gedacht dat de enige die zich tot nu toe nog niet verlaagd heeft tot fysiek geweld wel de veroorzaker is. Aan het einde van de cursus verteld de psychologe dat Lieke haar provocaties de oorzaak zouden zijn van alle woede en agressie die bij de andere bewoners naar boven komt. Huub zei op het laatst tegen Lieke: "Ja Lieke, dat is toch wel uitlokken!" Natasia beëindigde het gesprek door te zeggen dat het waar was wat Huub zei, dat je als je uitlokte zulke reacties kon verwachten. Is dit de manier waarop tien om wil gaan met agressie in de kooi? Wij twijfelen of deze psycholoog een diploma in de psychologie heeft, of misschien toch van de toneelacademie? Is dit de manier waarop tien het incident met Natasia wil verbloemen? Je gaat je bijna afvragen of er een reden is dat Natasia zo de hand boven het hoofd wordt gehouden…
Er staat ws weer een cameraman op het gras.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef Disana het volgende:
Een stem zegt dat Huub en Lieke de tuinstoelen anders neer moeten zetten. Ze snappen het net zo min als ik.
ja dit is een beetje voor de show met het zweepje staanquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
Ik word zo verdrietig van het feit dat die 2 domme snollen met zo'n prachtig intelligent paard omgaan![]()
Ze zetten hem nu alweer op stal..... Het arme dier is nog geen 10 minuten buiten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:44 schreef Soury het volgende:
Ik word zo verdrietig van het feit dat die 2 domme snollen met zo'n prachtig intelligent paard omgaan![]()
Dat kan dus niet voor de continuiteit he: gesprek begint hier en eindigt daarquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er staat ws weer een cameraman op het gras.
Dat vroeg ik me dus ook af, en vooral gelet op die hakken en minijurkjesquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:43 schreef mootie het volgende:
Ik weet niet veel van paarden. Ziet dit longeren er normaal uit?
Valt ook niet me op hakkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zetten hem nu alweer op stal..... Het arme dier is nog geen 10 minuten buiten.![]()
bepaalde lichtinval oid dat beter overkomt op tv?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:42 schreef Disana het volgende:
Een stem zegt dat Huub en Lieke de tuinstoelen anders neer moeten zetten. Ze snappen het net zo min als ik.
wat moet ik nou???????quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:30 schreef Marrije het volgende:
Nou ja zeg, kan het nog goorder??? nadia die Jaap vertelt dat dennis zijn sperma smaakt naar bosbessen![]()
Dat heeft te maken met de TV uitzendingen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan dus niet voor de continuiteit he: gesprek begint hier en eindigt daar![]()
Het lijkt me al te donker voor lichtvalquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
bepaalde lichtinval oid dat beter overkomt op tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |