Ik wíl het niet wetenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:34 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wats gebeurt met de frambozensmaak?![]()
Niet vanavond laat kijken Raviiquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:34 schreef Ravii het volgende:
Huub zegt dat nadia vroeg aan hem of ze weer wouden zoenen?
Zit er een vlek op?quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:35 schreef willem-jozef het volgende:
"ik zeg dus dat beest in die fles zeg ik dus dat ik zeg zeg als hoer met een rotkop te zeggen dat ik zei dus zeg ik sancerre, zeg maar", zegt amanda
Ik vind dat hij gewoon terug moet naar de SCquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Niet vanavond laat kijken RaviiDat kan echt niet met 15 jaar
![]()
ow nou moeten we nog opletten wat we zeggen hierquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Daar zie je dus niks van op die jurkquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je zal het moeten slikken wat er nu staat![]()
Misschien is het juist erg educatief, hoe het niet moet dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Je wilde deze posten?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je zal het moeten slikken wat er nu staat![]()
Dat krijgt niemand weg....quote:
zeg maar....quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:38 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ow nou moeten we nog opletten wat we zeggen hier![]()
Ik hoop dat ik niet aan Dennis denk wanneer ik die ga eten, dan krijg ik geen hap door mijn keel vrees ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |