abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:09:30 #201
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51641505
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind haar een saaie sufdoos. Na één week met haar zou ik gillend tegen de muren oplopen. Geen lol mee te beleven, behalve dan misschien een stormbaan nemen zo af en toe. Maar ja, daar wordt ik ook niet echt opgewonden van.
Van welke vrouw in de kooi wordt jij wel opgewonden?
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 22:09:37 #202
137949 Disana
pi_51641514
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Lieke had dus weinig anders gedaan dan Brian de eerste keren deed: drank verstoppen, sigaretten in het zwembad.. allemaal spullen van DGK
Brian ging destijds pas volgens de redactie over de schreef toen hij de beauty case van Ilona in de bosjes gooide... die was persoonlijk eigendom.

Volgens mij.... heeft Lieke zowel de eerste keer (kapspullen) als de keer daarna (nagelspullen) geen dingen van Amanda verstopt die persoonlijk eigendom waren.
Lieke doet alleen maar acceptabele en nette dingen. Hiervoor was trouwens ook een aanleiding, maar dáár kan ik niet meer op komen.
pi_51641530
misschien wel de stemming wie met eric meemag naar de roze kermis donderdagDaar hadden ze het vanochtend over
pi_51641544
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:07 schreef ScofieldM het volgende:
Vette rap Brian beter als dat lamme liedje nooit meer naar huis van die dwergpoedel

Brian wat je doet doe je goed, Parabrother nog steeds in de kooi
Kom chillen in de Gouden Kooi yo!
Huh?
pi_51641553
Ben ff weg.KIJKEN
pi_51641584
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij.... heeft Lieke zowel de eerste keer (kapspullen) als de keer daarna (nagelspullen) geen dingen van Amanda verstopt die persoonlijk eigendom waren.
Ik heb Amanda wel eens horen zeggen dat die stijltang van haarzelf is
pi_51641588
Het kan niet anders dan dat Tien al weet hoe de uitzending er uit gaan zien.
Ze hebben alles tot nu toe achter gehouden: Telegraaf, info van bezoekers.
Dus Nova is nu gescreend en goed bevonden.
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:11:51 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51641602
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:07 schreef kybe het volgende:
Het is te gek voor woorden dat er vanuit Talpa/Tien nog geen woord naar buiten is gekomen naar aanleiding van de hele toestand.Die flauwekul boetes stellen niets voor,die Anita vanavond slaat natuurlijk ook nergens op.
Tot de groep van 6 dringt toch niets door en de verantwoordelijke produktie gaat maar door met het bashen van Lieke door haar nu de schuld in de schoenen te schuiven. :
Als ze het helemaal erg willen maken dan zenden ze wel een stukje van zondag uit (hebben ze het toch uitgezonden...) en daarna gelijk een stukje van deze "angermanagement sessie" erachteraan waarin Lieke de schuld op zich neemt.....

Zo maak je TV dus
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51641617
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:09 schreef Dark het volgende:

[..]

Van welke vrouw in de kooi wordt jij wel opgewonden?
Nadia, be sure. Onweerstaanbaar die tante. Tegen beter weten in je eigen verdriet tegemoet hollen met zoiets moois en verwards.
pi_51641619
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze gaan Nova kijken??
Ik hoop het, en dat ze vet op hun nummer worden gezet die 6, ze beseffen het echt niet, ook niet na Anita.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:12:37 #211
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_51641625
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of begint Huub zich te ergeren aan Lieke?
Kort gezegd is het zo.
Lieke moet weg, te saai volgens het DGK concept.

Jaap moest Huub ervan overtuigen om Lieke weg te doen en met hem verdergaan.
Huub ging er niet op in.

Daarna moesten Brian, Amanda, Denniks, Jaap, Nadia en Natasia vol tegen Lieke tekeergaan.
En ook hier lukte het niet om Lieke gek te krijgen en weg te stemmen.
Met de zondagmiddag aanranding als gevolg.

Het moest anders, de regels werden aangescherpt en Natasia begint Lieke uit te schelden.
Lieke reageert door Natasia een aai over de bol te geven. Natasia had hier volgens het script moeten weglopen. Maar zoals Natasia betaamt reageerde zij hierop met een non verbale agressieve actie.

Weer een plan mislukt.

Anita werdt verzocht om de problemen tussen BANNDJ en HL te analyseren en bespreken.
Het kwam er op neer dat Lieke zo'n beetje de aanstichter is van het hele gebeuren van de afgelopen dagen/weken. Als gevolg daarvan is die hele zaak in een doofpot gestopt, is Lieke nu bezig om zich te analyseren en Huub zich lichtelijk tegen Lieke probeert af te keren.

Huub is vandaag ook al verscheidenne keren geplost door BANDDJ om te breken met Lieke.

Het heeft er dus alle schijn van dat Lieke volgens het DGK script te saai wordt bevonden, en Huub Lieke moet laten vallen. Natasia heeft ook al geroepen dat zij bij der aftocht Lieke zal meenemen.

FEBO moet Natasia nu exit geven, maar dan ook aan Lieke.
Natasia kan geen exit krijgen omdat ze een deal heeft met TIEN over een vrijwillige exit (23/9).
Is dat die 'onschendbaarheid?'
Lieke en Natasia zijn aan elkaar gewaagd, die hele anger managment cursus van vanmiddag was een goeie manier om Lieke nog meer een comlex te geven.

Ik zie het dus zo in, Lieke gaat de eindstreep dus nooit halen.
Dat is het script van DGK.
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:12:48 #212
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51641632
Natasia kijkt erg ongelukkig en zit te puzzelen heb die stream maar gekozen op de andere is het alleen maar gekweel van dennix, amanda en nadia
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_51641658
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ik hoop het, en dat ze vet op hun nummer worden gezet die 6, ze beseffen het echt niet, ook niet na Anita.
Daar deed Anita ook niet haar best voor.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_51641662
iedereen op de bank, krijgen ze een stemming.
Goedemorgen :W
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:14:04 #215
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_51641684
krijgen we een streamlock ofzo eerste stream is al het huis
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_51641704
Sowieso geen Natas eruit.
pi_51641705
Op de bank,....
pi_51641720
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:13 schreef Yollie het volgende:

[..]

Daar deed Anita ook niet haar best voor.
daarom.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_51641731
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:12 schreef wolferl het volgende:

[..]

te geven.

Ik zie het dus zo in, Lieke gaat de eindstreep dus nooit halen.
Dat is het script van DGK.
Sterke analyse Zo moet het er ongeveer voorstaan in de planning van tien.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_51641733
De camera was ff gericht op het beeldscherm. Een videoboodschap van vrienden/familieleden die niet blij zijn met afgelopen zondag? Of een stemming? We shall see..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')