Ze gaan Nova kijken??quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
over een kwartier op de bank
Lieke had de kapspullen van Amanda in een zak gedaan en verstopt. Haartang, krullers, de hele mikmak. Eric vond die zak toen terug.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:04 schreef Dark het volgende:
Wat was ook alweer de aanleiding dat Amanda alle kleding van Lieke in de vijfer gooide?
Ik probeer er achter te komen, waarom de 6 denken dat Lieke altijd aan de spullen van een ander zit.
De bewoners mogen ook naar NOVA kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:04 schreef Desii het volgende:
over een kwartier op de bank
Ja en Manda is heilig..........quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke had de kapspullen van Amanda in een zak gedaan en verstopt. Haartang, krullers, de hele mikmak. Eric vond die zak toen terug.
Ik vind haar een saaie sufdoos. Na één week met haar zou ik gillend tegen de muren oplopen. Geen lol mee te beleven, behalve dan misschien een stormbaan nemen zo af en toe. Maar ja, daar wordt ik ook niet echt opgewonden van.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:03 schreef Desii het volgende:
Het probleem met Lieke is dat ze totaal geen aansluiting heeft bij de rest... daardoor valt zij enkel en alleen terug op Huub.
Lieke wil alles en iedereen analyseren.. en Hupeltje heeft daar geen zin in.
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik me bij tijden ook behoorlijk aan haar kan ergeren... voor de rest een best wijffie
Okee, nu weet ik het weer, thnx!quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke had de kapspullen van Amanda in een zak gedaan en verstopt. Haartang, krullers, de hele mikmak. Eric vond die zak toen terug.
Houd maar op met piekeren, er is voor ons streamers geen touw aan vast te knopen wat er in de koppies van die idioten omgaat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:04 schreef Dark het volgende:
Wat was ook alweer de aanleiding dat Amanda alle kleding van Lieke in de vijfer gooide?
Ik probeer er achter te komen, waarom de 6 denken dat Lieke altijd aan de spullen van een ander zit.
hoezo niet?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef Visual het volgende:
hoezo nova?
Als dat echt zo is, blijf ik naar de streams kijken.quote:
Lieke had dus weinig anders gedaan dan Brian de eerste keren deed: drank verstoppen, sigaretten in het zwembad.. allemaal spullen van DGKquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
We moeten wel, want die kunnen we niet opnemenquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:07 schreef Yollie het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, blijf ik naar de streams kijken.
Hierom??quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef Visual het volgende:
hoezo nova?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
By the way.....
Vanavond in NOVA.... een echte pestdeskundige![]()
Het reality-programma ‘De Gouden Kooi’ van Tien is weer in opspraak. De programmamakers zouden de bewoners aanzetten tot geweld tegen elkaar.
Op internet circuleert een filmpje waarop te zien is dat twee bewoners worden mishandeld. In de studio een gesprek met CDA-Kamerlid Joop Atsma, die meer toezicht wil op televisieprogramma's en eerder al opriep tot een boycot van het programma, en psycholoog en pestdeskundige Bob van der Meer, die het programma psychisch onaanvaardbaar vindt.
Ned2 22:15u.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |