abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 oktober 1999 @ 03:44:00 #1
691 luciano
ondertitelloos
pi_200139
Leuk al die topics over voer voor psychologen , en voer voor astrologen , maar zullen we nou ook eens aan de diertjes daar gaan denken?
Kijk , die vissen , dat zit wel snor denk ik , want die zijn er later bijgekomen , dus die weten al genoeg over alle malafide pTARAktijken , en over het wel en wee van "onze" bewoners , maar , WHAT ABOUT THE CHICKENS ?????? Wat zal de evt.psychologische schade aan deze diertjes wel niet zijn ? Laten we het daar nou eens over hebben , want om ineens 9 van die malloten in je tuintje te krijgen (HUN TUIN!)
, lijkt me toch ook niet niks ! Ze geven bijv. nu al steeds minder eieren voor het ontbijt , wat ik me voor kan stellen als kip zijnde , na opmerkingn over "WILD VLEES" , om nog maar te zwijgen over het alsmaar toenemende aantal zaadcelletjes bij diverse bewoners !
Ik denk alleen al dat dat laatste hen zéér véél zorgen baart , want ook zij hebben natuurlijk al diverse keren de term (OUWE) KIPPENNEUKER horen vallen!
Ennèh , had ik de CHICKEN TONIGHT gerechten al genoemd?
Vatten jullie 'm?
:~
pi_200140
lekker belangrijk
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 13 oktober 1999 @ 12:30:00 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_200141
zeker wel belangrijk hoor... we worden min of meer gesommeerd om niet te reageren in de andere topics over voer voor... dus mischien een suggestie om hier dan verder te gaan voor mensen die iets minder in sterretjes geloven en horoscopen iets lichter opvatten.

in een huis zoals dit kun je nauwlijks karakter schetsen/profielen maken... niemand is zichzelf daar tot nu toe... en in archetypische/neo classistische/post moderne/ hokjes plaatsen.

mischein een ethologische benadering zou kunnen ... vandaar de kippen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_200142
ok dan gaan jullie maar lekker over kippen lullen dan..... ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 13 oktober 1999 @ 12:44:00 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_200143
ok de topic zoals die gesteld was is nou niet de beste... maar om weer andere topics aan te maken dacht ik om deze maar iets te verdraaien
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 14 oktober 1999 @ 01:29:00 #6
691 luciano
ondertitelloos
pi_200144
De reaktie van Re , is ongeveer precies wat ik ermee wilde bereiken!
In die andere topics "voer voor::::" , word je weggehoond als je maar even laat merken dat je van psychologie , of astrologie geen kaas hebt gegeten , dus is dit de ideale topic voor simpele zielen zoals ik , met slechts een VWO/atheneum diploma , die dan net zoals vele anderen soms zomaar een eind in de ruimte blèren , oftewel : als een KIP zonder kop lullen !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')