Ik dacht dat ze elkaar helemaal niet meer mochten aanraken, dus ook geen zogenaamd goedbedoelde aai. Uitgezonderd de oprechte goedbedoelde aanraking tussen 'leden van de groepjes onderling'.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoop doet leven.
Natasia schijnt Lieke gekrabt te hebben na een aai van Lieke. Lieke heeft daarna naar achteren gebeld (Niet op de streams) Lieke werd vanmiddag naar achter geroepen... toen ze terugkwam maakte ze een sprongetje... en later moest Natasia naar achter. Users hier hebben in het filpje Lieke tegen Huub horen zeggen dat Tas gaat.... waarop Huub antwworde met Kuuuuut...
Ik vind hem GOEHOED!!!! Die houden we erin toch?! Die kan best morgen in het script redactie!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:17 schreef Gigageil het volgende:
Als Natasia struikeld over een voet van Huub en ze valt plat op haar muil, breekt haar neus, een paar tanden en haar siliconen spatten in haar lichaam uit elkaar, waardoor ze een siliconenvergitiging oploopt, gaan ze echt niet Natasia levenslang financiëel steunen hoor.
![]()
Zoiets zei Huub ook al nadat Lieke hem het verhaal vertelde.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze elkaar helemaal niet meer mochten aanraken, dus ook geen zogenaamd goedbedoelde aai. Uitgezonderd de oprechte goedbedoelde aanraking tussen 'leden van de groepjes onderling'.
Stevig in de zin van......?quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:28 schreef Disana het volgende:
Interessant, dit. Ik val net binnen. Dit is niet Anita? Wel dus. Lijkt me toch wel een stevige dame.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoiets zei Huub ook al nadat Lieke hem het verhaal vertelde.
Billy turf en het geheim van de gouden kooi...Nu in de theaters...quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:30 schreef demins het volgende:
[[url=http://xs217.xs.to/xs217/07294/ScreenShot118.jpg]afbeelding][/url]
Sneu, Sneuer Sneust. Wat een stom woord eigenlijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:33 schreef Dark het volgende:
Brian kan er ook nog een grap van maken, bijvoorbeeld zeggen:"We gaan nu naar de reclame".![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |