quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:16 schreef Schijtgeit het volgende:
En nee, ik schijt niet in de douche, pissen wel maar daar kan het niet aan liggen.
Komt omdat je te lang wacht tussen de douchebeurtenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:16 schreef Schijtgeit het volgende:
Zo'n verschrikkelijke rioollucht uit mijn douche-putje, als ik net klaar ben met douchen. Echt vies gewoon, dit had ik eerder nooit.
En nee, ik schijt niet in de douche, pissen wel maar daar kan het niet aan liggen.
Douche me elke morgen, butthole.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:26 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Komt omdat je te lang wacht tussen de douchebeurten![]()
Voor jou dus duidelijk te weinig.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:32 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Douche me elke morgen, butthole.
omfg... het idee al, lekker spetteren in de douchecabine/badkuipquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef paradoXical het volgende:
Als je diaree hebt kun je wel schijten onder de douche hoor TS! Dan loopt het wel makelijk door.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:09 schreef Kadoc het volgende:
Al die mensen die pissen in een douche raar vinden.
Ben ik dan niet de enige die dat lekker vind?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:14 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik pis me zelf helemaal onder voor dat ik in de douche ga en dan spoel/lik ik het er van af!
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:03 schreef Schijtgeit het volgende:
Al die hypocriete nerds die zeggen dat ze niet in de douche pissen, maar wel in de wasbak op hun slaapkamer omdat die het dichtst bij de PC staat .Kutvolk.
Jongen, jij zou spontaan homo worden als je mij zag, zo fris zie ik er uit en zo schoon ben ik ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:19 schreef rusketier het volgende:
Ligt niet aan het putje, probeer niet te ademen onder de douche.![]()
Ik zou afknappen op je putje..quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Jongen, jij zou spontaan homo worden als je mij zag, zo fris zie ik er uit en zo schoon ben ik ook.
Lekker puh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |