abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51663228
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:21 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ja dat zegt lekker veel. Djibril Cisse van Liverpool vond ik nu niet echt een toppertje. Die zal Liverpool ook wel uitvoerig gescout hebben. En Manchester United had ook een lekkere koop in Forlan. Die het dan weer heel goed doet in Spanje.
Cisse is zeker wel een topper maar bij LFC gewoonweg nooit op zijn eigen plek gebruikt. Torres zou zeker wel de kwaliteiten hebben maar of hij de type speler is die goed in de PL zijn ding kan doen. wie weet.

mcyodogg: Mocht LFC enige hoop op een eventuele titel niet willen verspelen zou echt niet afhangen van of Torres gelijk er 25 in schiet. Kijk naar CR, Drogba. Beide spelers die 1e jaar moeite hadden met de PL en daarna de belangrijkste spelers zijn. Eerlijk gezegd kijk ik meer uit wat Voronin kan betekenen voor LFC aangezien hij bij Leverkusen vaak belangrijker was dan Berbatov en Berbatov was vorig jaar toch wel erg goed!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_51663521
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:21 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Cisse is zeker wel een topper maar bij LFC gewoonweg nooit op zijn eigen plek gebruikt. Torres zou zeker wel de kwaliteiten hebben maar of hij de type speler is die goed in de PL zijn ding kan doen. wie weet.

mcyodogg: Mocht LFC enige hoop op een eventuele titel niet willen verspelen zou echt niet afhangen van of Torres gelijk er 25 in schiet. Kijk naar CR, Drogba. Beide spelers die 1e jaar moeite hadden met de PL en daarna de belangrijkste spelers zijn. Eerlijk gezegd kijk ik meer uit wat Voronin kan betekenen voor LFC aangezien hij bij Leverkusen vaak belangrijker was dan Berbatov en Berbatov was vorig jaar toch wel erg goed!!
Oh nee, maar daar ben ik het ook helemaal mee eens. Prestaties in het eerste jaar, zeggen niet alles over de toekomst. Alleen ik proef dat de druk bij Benitez elk jaar toeneemt, om te presteren in de PL. En helemaal na de investeringen van deze zomer. En ik hoop voor Torres dat hij het vertrouwen blijft krijgen, ook als hij in de eerste paar maanden bezig is met aanpassen, terwijl Voronin Kuyt/Crouch wellicht succesvoller zijn in die periode. Maar Benitez is een wijs man, dus hij zal er wel mee om te weten gaan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51664211
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:21 schreef Doezelhaar het volgende:

En Manchester United had ook een lekkere koop in Forlan.
Niks mis met Diego.

Had 'm ook graag bij United gezien, vraag me nu ook af wat er waar is van al die jarenlange interesse.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 20 juli 2007 @ 16:50:07 #29
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_51666591
Hopelijk kan hij goed met Kuyt samenspelen.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:42:38 #30
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_51671868
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 16:50 schreef 9christensen het volgende:
Hopelijk kan hij goed met Kuyt samenspelen.
Ik denk dat Kuyt invaller gaat worden, Torres en Voronin in de spits.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_51672523
Nah, volgens mij wordt het wel Torres en Kuyt
pi_51672758
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 15:29 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Oh nee, maar daar ben ik het ook helemaal mee eens. Prestaties in het eerste jaar, zeggen niet alles over de toekomst. Alleen ik proef dat de druk bij Benitez elk jaar toeneemt, om te presteren in de PL. En helemaal na de investeringen van deze zomer. En ik hoop voor Torres dat hij het vertrouwen blijft krijgen, ook als hij in de eerste paar maanden bezig is met aanpassen, terwijl Voronin Kuyt/Crouch wellicht succesvoller zijn in die periode. Maar Benitez is een wijs man, dus hij zal er wel mee om te weten gaan.
De druk is enorm bij LFC, vooral omdat er al zolang geen titel gewonnen is. Dit jaar wordt wel het examen voor Benitez daar ben ik zeker van. Mocht hij dit jaar weer met een ruime achterstand op de koploper eindigen dan wil ik nog wel eens zien of hij mag blijven! Het enige wat voor hem pleit is dat hij de CL heeft gewonnen waardoor hij nog enige krediet heeft.

Verder ontopic . Torres wordt samen met Voronin opgesteld en Kuyt met Crouch
You'll never walk alone.
pi_51673167
Nee, maar, ik bedoelde het ook on-topic. Even anders vragen: Denk je dat Torres wel evenveel kansen gaat krijgen als andere spitsen, omdat de druk nu groter is?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_51674808
Torres en Kuyt in de spits en dan op de flanken Babel en Pennant
pi_51676424
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 20:24 schreef mcyodogg het volgende:
Nee, maar, ik bedoelde het ook on-topic. Even anders vragen: Denk je dat Torres wel evenveel kansen gaat krijgen als andere spitsen, omdat de druk nu groter is?
ik weet dat het ontopic was maar anders gaat het misschien alleen over LFC

Ik denk dat Torres van alle spitsen het meeste krediet bij Benitez heeft dan iemand anders. Waarom: 1) hij is spaans, 2 Benitez is helemaal gek op zijn kwaliteiten en 3 hij heeft 35 milj gekost.
You'll never walk alone.
pi_51676539
Torres staat gewoon in de basis ja, anders zou hij heus niet Atletico verlaten.
AFC AJAX
pi_51676582
Of Babel met Torres. En Kuyt als pinchhitter, maar Voronin zou dat net zo goed kunnen zijn. Dirk zou wel eens buiten de boot kunnen vallen.

In Rotterdam zoeken ze nog een spits .
pi_51681473
Ben ik de enige die dit een chronisch overschatte voetballer vind.
quote:
2000/01 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 4 1
2001/02 Atlético Madrid Spanje Segunda División A 36 6
2002/03 Atlético Madrid Spanje Primera División 29 13
2003/04 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 19
2004/05 Atlético Madrid Spanje Primera División 38 16
2005/06 Atlético Madrid Spanje Primera División 36 13
2006/07 Atlético Madrid Spanje Primera División 35 14
Al jaren de grote meneer bij Atheletico maar zijn statistieken zijn degelijk maar niet bijzonder. Zijn prestaties zijn nou niet echt verbeterd in de loop der jaren, en dan is hij ook nog eens de penalty nemer. Neen, ik zie het niet zo zitten in meneer Torres.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_51681890
Hij scoorden het meeste van de Spanjaarden in het Primera Division, en hij heeft laten zien dat hij op het WK ook kan scoren . Hij komt er zeker wel talentje
AFC AJAX
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:45:51 #40
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52551767
Zijn eerste doelpunt gemaakt in de PL - opdat er nog veel mogen volgen!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52554155
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 00:40 schreef BonJovi het volgende:
Hij scoorden het meeste van de Spanjaarden in het Primera Division.
Ohja, want laten we David Villa en Raúl Tamudo voor de gemakkelijkheid even vergeten.

In 04/05 was ie inderdaad de meest doeltreffende Spanjaard en in 03/04 moest ie hem delen met twee anderen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52555127
Hij moet mij nog overtuigen van zijn kwaliteiten. Ik zie zelf niet de eigenschappen van een topvoetballer maar laat me de komende seizoenen graag verrassen. Hij is nog jong en het is afwachten hoe hij zich ontwikkelt.
That's all folks!
pi_52555130
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:25 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ohja, want laten we David Villa en Raúl Tamudo voor de gemakkelijkheid even vergeten.

In 04/05 was ie inderdaad de meest doeltreffende Spanjaard en in 03/04 moest ie hem delen met twee anderen.
aah ja sorry, ik moest er wel bij zetten wanneer maar thanks voor de info
AFC AJAX
pi_52555155
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:45 schreef Doc het volgende:
Zijn eerste doelpunt gemaakt in de PL - opdat er nog veel mogen volgen!
Mooi doelpunt trouwens.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52555450
Lekker en belangrijk doelpunt
pi_52556070
Ik krijg er zo'n Morientes-gevoel bij. Goed in eigen land, maar daarbuiten niet slagen. Hopelijk heb ik ongelijk .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52556108
Hoop het ook voor je, heefti emand filmpje van die goal? op youtube is alles verwijderd
AFC AJAX
pi_52556226
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:27 schreef BonJovi het volgende:
Hoop het ook voor je, heefti emand filmpje van die goal? op youtube is alles verwijderd
Beter zoeken.

Inderdaad verwijderd .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52556754
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:26 schreef RayMania het volgende:
Ik krijg er zo'n Morientes-gevoel bij. Goed in eigen land, maar daarbuiten niet slagen. Hopelijk heb ik ongelijk .
Dit had ik dus ook, de eerste paar wedstrijden was het niet wat, maar afgelopen week liet hij zijn klasse toch even doorschemeren.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:35:36 #50
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_52558081
Voor de mensen die de goal willen zien: klik
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')