abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56941142
Ik snap jou niet DAM hij doet het gewoon aardig Torres, en je spreekt je eigen een beetje tegen je zei dat Liverpool subtop was maar toch volhouden dat hij meer moet scoren voor een topclub .
AFC AJAX
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 08:53:41 #277
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56941552
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 21:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het geld wat je voor hem betaald hebt had je een stuk beter kunnen besteden waardoor je niet al in November nergens meer voor speelt
Dat LFC nu op de positie staat waar ze nu staan is niet echt te danken aan Torres. Zo speelde hij -als ik het me goed herinner- bijvoorbeeld niet in de twee wedstrijden voor de LC en de FAC waarbij LFC uitgeschakeld is. Daarnaast speelt LFC op dit moment nog steeds in de CL en dus toch nog ergens voor.

Maar goed, als ik de vraag had gesteld of LFC of je vond dat LFC het geld goed besteeds had, dan had je een antwoord gegeven. Maar dat was m'n vraag niet.

Ik vroeg of hij het beter doet dan jij van te voren verwacht had, of had je dit aantal doelpunten van hem verwacht?

[ Bericht 34% gewijzigd door Doc op 24-02-2008 08:59:52 ]
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_56949934
Ik had wel verwacht dat hij rond de 15 zou uitkomen in voornamelijk wedstrijden die er niet toe doen. Dat klopt gewoon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56950018
quote:
Op zondag 24 februari 2008 01:55 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Voor wat niveau weer in dit topic, omdat ik kerstplaatjes niet vind kunnen:

In welke opzichten vind jij Farfan beter en welke punten spreken in het voordeel van Torres?
Farfan is sneller, effectiever, heeft een betere vrije trap. is multifunctioneler, heeft meer overzicht, betere pass en laat zijn team beter voetballen

Torres heeft meer uitstraling, is 5 centimeter langer, laat zijn team slechter voetballen en is nergens te bekennen als het belangrijk is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56950026
En bovenal 3 keer zo goedkoop
pi_56950069
Effectiever vind ik op dit moment niet het geval.
pi_56950145
Hij speelt ook niet in de spits nu
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 februari 2008 @ 17:56:09 #283
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56951394
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik had wel verwacht dat hij rond de 15 zou uitkomen in voornamelijk wedstrijden die er niet toe doen. Dat klopt gewoon
Mwaoh, niet helemaal. Als je dacht dat hij over het hele seizoen 15 is zou halen en dat hij dat dan in februari al doet is niet gek. Zijn totaal van 21 in februari is voor iemand in zijn eerste seizoen in Engeland gewoon goed - wie hebben dat allemaal nog meer al gedaan?

Daarnaast was het dankzij Torres (en de scheids ) dat Materazzi er na een half uur af mocht - ook een belangrijke bijdrage. Daarnaasst waren zijn doelpunten tegen Porto nou niet echt onebelangrijk evenmin als he doelpunt dat hij maakte tegen Marseille. En ook in de PL heeft hij punten gepakt voor LFC.
pi_56951760
Iedere gek doet wel ooit eens iets goed
  zondag 24 februari 2008 @ 18:28:06 #285
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_56951932
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_56953683
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Farfan dusj
AFC AJAX
pi_56960686
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:28 schreef DAMH het volgende:

[..]

En wat wil je nu zeggen?
  maandag 25 februari 2008 @ 09:28:04 #288
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_56962644
quote:
Op maandag 25 februari 2008 01:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En wat wil je nu zeggen?
Dat je argumentatie nog slechter is dan dat van mij
-the Dude-
pi_56962660
Het was geen argument
  maandag 25 februari 2008 @ 09:36:00 #290
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_56962750
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was geen argument
Ben blij dat je dat zelf ook wel door had

maartja als je echt een vent bent geef je gewoon toe dat ie het tot nu toe veel beter doet dan dat je verwacht had,,
-the Dude-
pi_56962777
Hij doet het niet veel beter dan ik verwacht had
pi_56962794
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar dus wel beter dan je verwacht had.
pi_56962844
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij speelt ook niet in de spits nu
Dat zal wel een reden hebben hè?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56966617
Ja omdat hij multifunctioneel is
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 februari 2008 @ 21:52:36 #295
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_56973643
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind jij dat hij het dit seizoen slecht doet, qua doelpunten?
pi_56979055
Nee, wel qua invloed op het resultaat
pi_56979446
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja omdat hij multifunctioneel is
als die daadwerkelijk mulitfunctioneel was dan haalde die het zelfde rendement als in de spits
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_56985966
In de goal zou dat ook best lukken denk ik
pi_56986314
is geen antwoord dam maar goed daar ben je nooit echt goed in geweest
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_56986744
Nee, jij denkt dat als je op een andere positie speelt je de zelfde rol hebt als wanneer je in de spits zit.

Ik laat je maar in de waan, het leven zou anders veel te ingewikkeld voor je worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')