nee voor je hem opstuurd...zit eerst de text effe hier..kijken of ik of iemand die net zo maf is als ik hem effe inkan rappen met een leuk deuntje...ofzo...doe lekker voor het weekend maak er iets moois van...de winst gaat naar de kinderbescherming whahaha..quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:24 schreef DrsH het volgende:
Mensen prachtig prachtig prachtig ik ga er in ieder geval een rap van maken en zal die in de loop van morgen publiceren als jullie mederappers zich daarin kunnen vinden stuur ik hem naar Brian in de Gouden Kooi :morgen verder
Cool, doet het Pieter Baan Centrum ook al...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef petraa het volgende:
Kadir gaat Brian in de gaten houden.
nee joh..niet zo negatief denken...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:28 schreef Zora01 het volgende:
zal wel weer een streamlock worden..
En stuur hem gewoon naar iedereen daar, niet alleen Brian.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
nee voor je hem opstuurd...zit eerst de text effe hier..kijken of ik of iemand die net zo maf is als ik hem effe inkan rappen met een leuk deuntje...ofzo...doe lekker voor het weekend maak er iets moois van...de winst gaat naar de kinderbescherming whahaha..![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:29 schreef Lieve het volgende:
Leuke lieve filmpjes van de kindjes van Natas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |