abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200134
Ja Gaby

Leo Dijkgraaf, nu uitvoerend producent bij J vd E heeft daar een hele tijd in gezeten.

pi_200135
god wat leuk
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_200136
quote:
op 10-13-1999 om 01:34 PM schreef tanjalies het volgende:
Binky

Vooral de topic waar we reakties tegenkomen m.b.t. de menselijke reakties en aspecten zijn zeer de moeite waard en laten zien wat een gevaarlijk spel hier gespeeld wordt om wille van de kijkcyfers

Deze heb ik inderdaad gelezen. Deze topics vond ik dan ook reuze interessant om te lezen, en dan mn de meningen die hier uiteen gezet werden. Triest dat het alleen om de kijkcijfers gaat. Bah, dit zou verboden moeten worden. Maar helaas dit gaat weer niet.
En als er geen BB was, dan hadden we geen schrijfstof.

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_200137
Beste Binky

Zo net las ik de topic van doordevil(ruzie in ondergoed). Het is het beste stukje wat ik tot nu toe ben tegen gekomen. Zeer beschouwend en vol met de humor die je naast mijn ergenis over zaken, moet hebben om BB te blijven volgen. Als BB net zo voorgeproduceerd is als de zaalweddenschappen bij Wedden Dat(ook wouters heeft dat programma gepresenteerd)is er nog veel verrassends te verwachten. Nu bijna alle produktie groepen uit zo veel jong grut bestaat, worden er nog al eens vervelende fouten gemaakt. Goed opletten dus. We gaan ook nog lachen.

pi_200138
Hai tanjalies,
Dus als ik je goed begrijp is het jonge grut, in grote mate verantwoordelijk voor deze productie.Maw, jong en geen ervaring. Dus heel erg goed in staat om "domme" fouten cq blunders te maken. Die bij ons tzt als lachwekkend zullen overkomen.Maar een en ander is nu al te merken. Als je naar de topic lijst met fouten in BB gaat, kun je al het een en ander lezen.
Maar ik denk dat voor jou de fouten meer opvallen van voor mij. Jij weet waar je op letten moet, en wanneer ongeveer (misschien). En voor een buitenstaander zoals ik, en vele anderen, zal het of niet opvallen of in waarschijnlijk in mindere mate. Maar ik blijf trouw kijken, en vooral de topics lezen. We wachten maar rustig af.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')