abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 19 juli 2007 @ 14:32:08 #1
8781 crew  Frutsel
pi_51627052
Oma bij het afval
Een Indiase oma is door haar dochter en kleinzonen gedumpt op een afvalberg.

Verlamd
Volgens de Hindustan Times werd de 75-jarige vrouw door een jong stel gevonden op een stapel bedorven afval. De oma is voor de helft verlamd en kon dus niet uit zichzelf van de berg afkomen. De vinders brachten haar naar hulpverleners.

Ruzie
Het bejaarde vrouwtje was op de afvalberg achtergelaten door haar twee kleinzonen. Ze vertelde dat haar drie dochters altijd ruzie maakten over wie er voor de vrouw moest zorgen. De jongste dochter was het zat en gaf haar zonen de opdracht om oma weg te brengen. Toch klaagde de grootmoeder niet over haar familie. Ze vond het alleen vervelend dat ze zich niet zonder hulp kon verplaatsen. (RTL Nieuws)
====================

Zal me niets verbazen dat dat nog veel meer voorkomt

Ze zien me hier aankomen bij de Gemeente met mijn oma. Waar zou dat eigenlijk bijhoren? "Puinafval" of "Groenafval (takkewijf?)
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 14:35:45 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51627109
Gebeurd wel vaker daar.
Toenlaatst al de opa.
pi_51627655
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:02:53 #4
29440 ajay
Professor in de idioterie
pi_51627759
Nou daar komt ie dan: Bij oud ijzer, want het is een ouwe tang!

Zo zie je maar dat niet alleen het vluchtige Westen te lijden heeft van egoïsten, die zelfs te beroerd zijn om voor hun eigen ma/oma te zorgen. Hoezo dankbaar?

Of is die vrouw zo erg geweest toendertijd, dat de kinderen een enorme hekel aan haar hebben?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
pi_51627931
Denkend aan de afalstoffen van oma's zou ik zeggen chemisch afval
Have fun...
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:09:40 #6
186407 milo07
Esto laetus et carpe diem
pi_51627948
beetje erg daar in Hindoeland. Maarre om ff ontopic te blijven: Ik heb ook een Oma in de familie die tegen de 100 aanloopt en allang geen zin meer heeft in het leven en een tijdje terug gevallen is waardoor ze nu 6 maanden in een ziekenhuis en revalidatiecetrum moet zitten. Terwijl ze daarvoor toch alleen maar als een mummie in haar stoel zat en ondanks dokters voorschriften niet bewoog of oefeningen deed. Gaf een geweldige lastendruk op de familie omdat voor het minste geringste gebeld werd en wij dan moeten komen opdraven terwijl ze doordeweeks 2 werksters/verzorgers bij zich had. Je wordt er dus echt van op sommige momenten. Het lijkt wel of ze niet wil dood..g
pi_51628674
Kan je ze beter op Marktpklaats zetten, er zijn altijd wel liefhebbers voor antiek.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_51636593
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef Hathor het volgende:
Kan je ze beter op Marktpklaats zetten, er zijn altijd wel liefhebbers voor antiek.
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:56:24 #9
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_51636597
een oude taart gooi je toch gewoon weg
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_51636659
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:32 schreef Frutsel het volgende:

Ze zien me hier aankomen bij de Gemeente met mijn oma. Waar zou dat eigenlijk bijhoren? "Puinafval" of "Groenafval (takkewijf?)
Misschien wel chemisch afval, als er maar genoeg aan gerepareerd is dan
stupidity has become as common as common sense was before
pi_51639601
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:32 schreef Frutsel het volgende:
Oma bij het afval
Een Indiase oma is door haar dochter en kleinzonen gedumpt op een afvalberg.

Verlamd
Volgens de Hindustan Times werd de 75-jarige vrouw door een jong stel gevonden op een stapel bedorven afval. De oma is voor de helft verlamd en kon dus niet uit zichzelf van de berg afkomen. De vinders brachten haar naar hulpverleners.

Ruzie
Het bejaarde vrouwtje was op de afvalberg achtergelaten door haar twee kleinzonen. Ze vertelde dat haar drie dochters altijd ruzie maakten over wie er voor de vrouw moest zorgen. De jongste dochter was het zat en gaf haar zonen de opdracht om oma weg te brengen. Toch klaagde de grootmoeder niet over haar familie. Ze vond het alleen vervelend dat ze zich niet zonder hulp kon verplaatsen. (RTL Nieuws)
====================

Zal me niets verbazen dat dat nog veel meer voorkomt

Mijn god wat zielig ... niet te geloven dat er mensen zijn die hier grappen maken.. ik vraag me af.. wat het omaatje gedacht heeft.. toen ze op die afvalberg zat
niet te geloven hoe dom sommige mensen wel niet kunnen zijn
pi_51640218
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:21 schreef alwaysanicegirl het volgende:

[..]

Mijn god wat zielig ... niet te geloven dat er mensen zijn die hier grappen maken.. ik vraag me af.. wat het omaatje gedacht heeft.. toen ze op die afvalberg zat
Ongetwijfeld zoiets als"wat ruik ik toch.....zou mijn stomaatje weer lek zijn"
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 01:33:04 #13
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_51648404
Dit vraagt om een fotoshop
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:01:16 #14
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_51652346
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 01:33 schreef star_gazer het volgende:
Dit vraagt om een fotoshop
"The meaning of life is 'bucket'."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: