Mwahaha,quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:00 schreef Poekel het volgende:
Meid toch.
200 aanslagen per minuut. toe maar. Dat doet de gemiddelde irakees je niet naquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:02 schreef Coencordia het volgende:
Verkap ik heb een typdiploma topic.
Gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:03 schreef philana het volgende:
je hebt tenminste een pc tot je beschikking tijdens het werk
ik smokkel gewoon een boek mee en verstop me als ik tijd over heb om te lezen.. anders moet ik het werk van de rest weer gaan doen omdat ze zelf te lui zijn om de trap te nemen dus een uur op de lift wachten... of steeds buiten peukie roken.. of half uur met client lullen over het weer...
(werk in de zorg..)
Je mag een kopie van de mijne.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:02 schreef Coencordia het volgende:
Verkapt ik heb een typdiploma topic.
Gefeliciteerd!
Met zo'n instelling, kom je er welquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:03 schreef philana het volgende:
je hebt tenminste een pc tot je beschikking tijdens het werk
ik smokkel gewoon een boek mee en verstop me als ik tijd over heb om te lezen.. anders moet ik het werk van de rest weer gaan doen omdat ze zelf te lui zijn om de trap te nemen dus een uur op de lift wachten... of steeds buiten peukie roken.. of half uur met client lullen over het weer...
(werk in de zorg..)
En een laptop is geen Personal Computer?quote:
Ahhh, wat leuk.. gun het je van harte. Ga maar lekker buiten spelen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:40 schreef brienen het volgende:
ahhh wat zielig, nog een uurtje en het zit er voor mij weer op :p
Laptops kun je best PC's noemen, hoe het met latops zit, weet ik echter niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En een laptop is geen Personal Computer?
Anyway, ga wat nuttigs doen met je tijd.
Of je hebt goed je best gedaan, of je baas heeft je niet zo hoog zitten..quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ook tot 5 uur vandaag![]()
Maar ik heb wel chill werk. Ik moet van al het personeel hierzo hun genoten opleidingen/cursussen in de computer zetten vanuit hun dossier. Ik zit dus de hele dag achter de computer. Oftwewel, ik fok de hele tijd.
En toch heb ik al 3 keer zoveel dossiers verwerkt als mn baas had verwacht![]()
Hij had voordat ik begon al een schatting gemaaktquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:19 schreef rusketier het volgende:
[..]
Of je hebt goed je best gedaan, of je baas heeft je niet zo hoog zitten..![]()
Anyway, succes met je werkdag...
half 6 is niks, ik moet tot 6 uurquote:
Ga eens wat verkopen dan ofzo!quote:Beroep: Projectleider/Verkoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |