Het ziet er elke keer leuk uit. Maar het enige wat ik wil weten is of je ook dingen kan doen in die zee. En zo ja, wat. Dat staat echt nergens. Maar als hij een goed cijver krijgt dat neem ik aan dat je wel wat kan doen.quote:
Op welke manier is 10/8/9/8 meer dan 9/9/9/9?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:08 schreef depax het volgende:
forever blue ( hier endless ocean) zou wel eens een slapende hit kunnen worden.
Het heeft meer gekregen dan mina golf 5 wat dus de ps3 kraker van dit jaar gedeelte moet zijn van famitsu.
MinnaGolf5 9/9/9/9 ( met de allereerste motion sensing. Hoe het werkt lijkt me raar maarja)
Forever Blue 10/8/9/8
[..]
zo werkt het niet het betekend dat voor een onderdeel er een 10 gescoord is.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Op welke manier is 10/8/9/8 meer dan 9/9/9/9?
Wario Ware en Mario Party zijn ook blije spellen die leuk gebruik maken van de Wii controller.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
Het oudste zoontje van mijn vriend heeft er gisteren eentje gekocht. Gisteren ook voor het eerst zitten tennissen met Wii Sports. Vet!Nu nog van mn Wii-tennisarm af te zien komen
.
Wat zijn, behalve Wii Play, nog meer van dit soort vergelijkbare blije spellen?
Die heb ik al gekocht voor de 360, maar de gameplay is veel leuker op de Wii, denk ik.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:01 schreef speknek het volgende:
Rayman Raving Rabbids
Excite Trucks is erg leuk.quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:12 schreef SEMTEX het volgende:
Het oudste zoontje van mijn vriend heeft er gisteren eentje gekocht. Gisteren ook voor het eerst zitten tennissen met Wii Sports. Vet!Nu nog van mn Wii-tennisarm af te zien komen
.
Wat zijn, behalve Wii Play, nog meer van dit soort vergelijkbare blije spellen?
Waarom? Het is dezelfde gameplay alleen dan een beetje andersquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft iemand hier ook dat SSX spel gespeeld ?? ik ben een enorm fan van de voorgaande ps2 versies, maar ben bang dat dit een teleurstelling is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |