quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mijne nietSPM
Ik heb van de week nog DK64 zitten spelen, nadat ik de soundtrack vond. Blijft geniaal

Ziet er goed uit, de controlls zijn echt tofquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:15 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bekijk anders de video review van Matt op IGN eens, die heb ik ook gezien.
Edit:
Deze is hier te vinden.

Of gewoon EBA met de wiimote, Dat is pas een uitdaging.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:41 schreef Maraca het volgende:
Ik bedacht me opeens dat het heel gaaf zou zijn als ze EBA op de Wii uit zouden brengen.. met een dansmat oid![]()

Oh man.. ik moet er eigenlijk niet aan denkenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:56 schreef DaggerNL het volgende:
[..]
Of gewoon EBA met de wiimote, Dat is pas een uitdaging.![]()

1) Wireless Router kopen (beste oplossing)quote:Op zondag 22 juli 2007 18:45 schreef IkWasHier het volgende:
Ik heb dinsdag mijn Wii binnen gekregen, en nu wil ik graag online met mijn Wii. Ik heb alleen geen draadloos internet, en weet ook niet hoe ik dit kan krijgen. Zou iemand mij kunnen voorlichten?

F1 duurste reclame blok? Euuuhhh... nee.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:42 schreef depax het volgende:
hmm ik was de dimplus website aan het bekijken en er viel me iets op.
Smash bros staat namelijk sinds deze week een datum achter en dat is de zelfde datum als in amerika
3 december zou het dan toch een worldwide launch worden?
NOE is trouwens flink aan het adverteren.
Zie het hele weekend al big brain academy langs komen en die Nicolle Kitman reclame voor brain training.
Tijdens een van de duurste reclame blokken ook . Namelijk tijdens F1 daarnaast gezien op net5 tijdens reclames voor gillmore girls, big love ook goed bekeken series.
En gistere kon je op sbs6 een wii winnen. Met sms game.

het is in iedergeval niet de goedkoopste aangezien er toch best veel mensen kijkenquote:Op maandag 23 juli 2007 11:04 schreef BMH het volgende:
[..]
F1 duurste reclame blok? Euuuhhh... nee.
Maar je hebt gelijk. Ik zie ook steeds meer Wii reclames op tv. Helaas zijn ze zo ongelofelijk slecht.

Ik heb ooit een spot voorbij zien komen tijdens CL voetbal. Jammer alleen dat Sony dan owned op reclamegebied.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef depax het volgende:
[..]
het is in iedergeval niet de goedkoopste aangezien er toch best veel mensen kijken
Voetbal is natuurlijk het duurste.

en nog legt het hun geen windeierenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb ooit een spot voorbij zien komen tijdens CL voetbal. Jammer alleen dat Sony dan owned op reclamegebied.![]()

Hardware: Piranha W19 Wii Chargerquote:Op maandag 23 juli 2007 13:43 schreef Herr.Flick het volgende:
Misschien al eens eerder in een topic besproken, maar:
Heeft iemand ervaring met de docking stations voor de Wii-mote?
Zoja, werkt het goed, gaat de accu lang genoeg mee, en welk merk/kosten?
![]()

Gek he, aangezien Sony de CL sponsort... Zou Nintendo nog wat van kunnen leren, grote clubs of competities sponsoren.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb ooit een spot voorbij zien komen tijdens CL voetbal. Jammer alleen dat Sony dan owned op reclamegebied.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |