abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:26:25 #101
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_51669407
Nog 31 dagen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:45:42 #102
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51669955
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 31 dagen.
Jij blijft maar aftellen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  Forum Admin vrijdag 20 juli 2007 @ 18:50:49 #103
35723 crew  GGMM
pi_51670160
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 31 dagen.
En dan?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:55:13 #104
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51670305
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

En dan?
Komt er een nieuwe countdown.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:27:55 #105
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51671415
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 31 dagen.
Moron.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  Forum Admin vrijdag 20 juli 2007 @ 19:37:09 #106
35723 crew  GGMM
pi_51671694
aha.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 22:10:31 #107
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_51676500
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

En dan?
Dan ben ik jarig.

Nee gozer, dan begint de Leipzig Games Convention. En zoals wij allemaal weten (behalve Tomasso en BMH) worden daar nieuwe dingen onthuld.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:29:50 #108
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_51679291
Iemand ervaring (positief of negatief) met Gottlieb Pinball Classics en Mercury Meltdown? Lijken mij wel toffe Wii-games...
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:31:58 #109
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_51679379
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef Woodpecker het volgende:
Iemand ervaring (positief of negatief) met Gottlieb Pinball Classics en Mercury Meltdown? Lijken mij wel toffe Wii-games...
ja
leuk en leuk
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:32:40 #110
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_51679399
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:31 schreef depax het volgende:

[..]

ja
leuk en leuk
Wauw, nee, nu ga ik ze zeker kopen
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:47:07 #111
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_51679992
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:32 schreef Woodpecker het volgende:

[..]

Wauw, nee, nu ga ik ze zeker kopen
grapje
gottlieb heb ik voor mijn vader gehaald helaas is hij niet zo in to wii mijn moeder wel.
Het is erg vermakelijk voor een leuk prijsje zeker doen.

Mercury is leuk maar echt zeer moeilijk zelf op het laagste niveau het vinden van de juiste kleuren combinatie is echt pittig en veel zoek werk.
Ik heb ook kororinpa en super monkeyball en speel ze allemaal graag.
Kororinpa is het toegankelijkste al doe je soms over een level 50 minuten je wil toch verder.
Multiplayer is ook leuk.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
  Donald Duck held vrijdag 20 juli 2007 @ 23:48:51 #112
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_51680069
Mercury is zeker erg leuk. Het onderscheidt zich zeker van de andere rolgames omdat je met een balletje kwik speelt. Dan kan opsplitsen, samenvoegen, superzacht of juist hard worden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 21 juli 2007 @ 00:17:30 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_51681074
Ik zou nog een impressie geven van mn Wii charger:

Hardware: Piranha W19 Wii Charger

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 21 juli 2007 @ 00:38:33 #114
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_51681820
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_51698631
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 19:27 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Moron.
Jonge, Tomasso, dit is de zoveelste keer al, post is een keer gezellig of post niet
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 21 juli 2007 @ 18:56:18 #116
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51699082
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 18:36 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Jonge, Tomasso, dit is de zoveelste keer al, post is een keer gezellig of post niet
Ok, sorry.

Nog maar 31 dagen
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 21 juli 2007 @ 19:00:31 #117
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_51699189
Aftellen kan je ook al niet.

Nog 30 dagen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_51699243
Me Wii staat stof te happen Ik wil is een keer een toffe platformer hebben, even geen Ritme, Mini, of sport games... Is Harry Potter nog wat?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 21 juli 2007 @ 19:06:42 #119
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_51699360
Metroid Prime 3 klinkt erg goed zeg.

---
E3 07: Metroid Prime 3: Corruption Preview
by Chris Remo Jul 13, 2007 9:13pm CST

Metroid Prime 3: Corruption has a lot to prove. It's supposed to be the first game to really nail first person shooter controls with the console's motion-sensing remote. It's supposed to push the system's graphics hardware. It's supposed to show that "hardcore" games can be done on the Wii.
Does it do all of these things? Does it do any of them? Based on my time with the game behind closed doors at E3, my suspicion is that it will achieve all three.


First and foremost, the controls are excellent. As previously reported, Metroid Prime 3 has three sensitivity settings offering varying levels of control. At the bottom end, the game uses a large "bounding box" for aiming, which makes it fairly easy to aim but makes for rather deliberate turning. In Advanced mode, the camera moves even with relatively little movement of the reticule, making it closest to PC-style controls. In the end, however, it is not the basic design of the aiming controls so much as their top-notch execution that makes Metroid Prime 3's implementation so much better than that of previous efforts such as Red Steel or Call of Duty 3. Turning and aiming with the Wii remote and nunchuk simply feels great and, unfortunately uncommonly in Wii action games, remarkably natural.

On their own, without using the enemy lock mechanism seen in the other Prime games, Prime 3's basic aiming controls already work extremely well. The inclusion of locking, however, keeps the game feeling like Metroid rather than straying too far into twitch FPS territory. Even better, by default Advanced mode switches on a free aiming option that keeps the camera locked onto the targeted enemy while allowing the aiming reticule itself to be pointed anywhere on the screen. This can be toggled on or off in any sensitivity level, and is a well thought out addition to the series. Using the free aiming option you can, for example, stay locked onto a boss for easy strafing and continued visibility while still manually targeting his smaller minions or projectiles.

Switching visors by holding down the minus button and gesturing at the desired visor works much better than it might sound, and can be performed in a split second. There are new visors in addition to the standard combat visor and scan visor, such as the infrared night vision visor, used to make your way through dark areas. In a welcome change, Samus' weapons now stack as in Super Metroid, rather than remaining separate armaments as in the previous Prime titles. The only element that I did not find to be extremely smoothly integrated in terms of controls is the missiles, which are fired by pressing down on the remote's d-pad--having constant easy access to missiles requires holding the remote slightly higher than usual. Finally, in a nice touch, Samus can jump in morph ball form simply by flicking the remote up. This allows for easy bomb jumping; just jump up, lay a bomb, and jump up again at the appropriate time, without the need to carefully time multiple bomb explosions.

Just as seemed to be the case with many GameCube games, even the better looking Wii games do not seem particularly photogenic--of course, there have been sadly few Wii games that look good enough in motion to even make such comparisons worthwhile. Fortunately, Metroid Prime 3 breaks the trend, and indeed looks far better in real-time than in its official screenshots, most of which have been bafflingly blurry. The game is unquestionably a marked step up visually from its GameCube predecessors and, even more importantly given the drop-dead gorgeous art design of Prime 1, seems to be a glorious return to form from an artistic standpoint after Metroid Prime 2: Echoes. At several points during the playable demo, parts of which took place on craggy isolated plateaus in the midst of a sprawling alien world, I felt compelled to simply stand still and look around for a moment before continuing on my way, prompting my Nintendo rep to ask if I was stuck.

Gorgeous touches abound on both small and large scales. Skyboxes are beautiful eruptions of unearthly color, serving as an excellent backdrop for sequences such as grappling beam rollercoaster rides. Character models are clearly using more polygons and higher-resolution textures, leading to a cleaner look overall. When using the slightly darker scan visor, Samus' face becomes lightly visible in reflection, highlighting the inherent solitude so crucial to the affecting atmosphere of Metroid games.

Of course, a relatively brief demo does not allow for a detailed judgment on finer points of game design, particularly with a franchise so intricately constructed as Metroid. Retro Studios designers have noted that the game has less extraneous backtracking and tighter overall balance than Echoes, which received criticism for over-design in some areas, so hopefully the overall game reflects these apparent changes. From a basic mechanical standpoint, however, it seems clear that Retro has managed to completely nail the elements that have proven so difficult for most Wii developers: the controls, and the graphics. Given the masterpiece that was Metroid Prime, it is little surprise that Retro would be the studio to pull it off, but it admittedly comes as a relief nonetheless. Bring on August 27. Let us hope other developers take notice and learn.
---

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 21 juli 2007 @ 19:18:37 #120
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_51699682
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 19:02 schreef RaymanNL het volgende:
Me Wii staat stof te happen Ik wil is een keer een toffe platformer hebben, even geen Ritme, Mini, of sport games... Is Harry Potter nog wat?
Het schijnt dat je spells kunt doen mbh van je Wiimote en dat vond ik eerlijk gezegd wel grappig klinken.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 19:30:35 #121
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51700031
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 19:02 schreef RaymanNL het volgende:
Me Wii staat stof te happen Ik wil is een keer een toffe platformer hebben, even geen Ritme, Mini, of sport games... Is Harry Potter nog wat?
Mijne ook.

Ze moeten weer eens met een goede Donkey Kong platformer komen . Ik kijk uit heimwee filmpjes van DK64 op youtube .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_51700202
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 19:18 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Het schijnt dat je spells kunt doen mbh van je Wiimote en dat vond ik eerlijk gezegd wel grappig klinken.
Klopt, en het is ook een GTA stijl game, Sandbox dus, geen levels, maar gewoon "Lopen in Zwijnstijn" . Maar ik kan nergens een review van de Wii versie vinden in het Nederlands
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:15:44 #123
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_51701221
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 19:36 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Klopt, en het is ook een GTA stijl game, Sandbox dus, geen levels, maar gewoon "Lopen in Zwijnstijn" . Maar ik kan nergens een review van de Wii versie vinden in het Nederlands
Bekijk anders de video review van Matt op IGN eens, die heb ik ook gezien.

Edit:
Deze is hier te vinden.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:33:26 #124
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_51701709
ik ben gebanned omdat ik hier zei dat ik gears of war zo'n mooie game vond op de 360

godverdomme zeg. prettig weekend kinders!
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_51703277
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 19:30 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Mijne ook.

Ze moeten weer eens met een goede Donkey Kong platformer komen . Ik kijk uit heimwee filmpjes van DK64 op youtube .
Mijne niet SPM

Ik heb van de week nog DK64 zitten spelen, nadat ik de soundtrack vond. Blijft geniaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')