Ow. Nou, dan gebruik je 1 keer en kom je tot de conclusie dat het is gemaakt voor lilliputters. Dan ben je het zat en gebruik je het niet meer, hapt het stof.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:41 schreef BMH het volgende:
[..]
Je krijgt het bij een game. Net zoals de bongo's van Donkey Konga
Alleen is ambidextrous geen Nederlandse woord. 'Ambidextrie' heeft het veel eerder over mensen die beiden handen even goed kunnen gebruiken. Ik zou dat Zapper ding simpelweg symmetrisch noemen, omdat dat ook inhoud dat het niet uitmaakt of je het met je linker of rechterhand gebruikt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:58 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
unisex |ˈyoōnəˌseks|
adjective
(esp. of clothing or hairstyles) designed to be suitable for both sexes.
noun
a style in which men and women look and dress in a similar way.
Het is ambidextrous.
ambidextrous |ˌambiˈdekst(ə)rəs|
adjective
(of a person) able to use the right and left hands equally well : few of us are naturally ambidextrous.
• (of an implement) designed to be used by left-handed and right-handed people with equal ease.
Ik snap nog steeds niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar goed, eigenlijk bedoelde ik dat dus niet.
Je richt toch door je linkerarm gestrekt te houden lijkt me? Iemand wel ns op de kermis met een geweer geschoten? Hoe hou je die vast? Nou moet je deze ook zo vast houden, anders kun je er niets mee, maar dan zit de analoge stick dus verkeerd.
Meeste mensen houden zo een geweer vast:quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Alleen is ambidextrous geen Nederlandse woord. 'Ambidextrie' heeft het veel eerder over mensen die beiden handen even goed kunnen gebruiken. Ik zou dat Zapper ding simpelweg symmetrisch noemen, omdat dat ook inhoud dat het niet uitmaakt of je het met je linker of rechterhand gebruikt.
I know, maar ik was te lui om op te zoeken wat het nou precies in het Nederlands was.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Alleen is ambidextrous geen Nederlandse woord. 'Ambidextrie' heeft het veel eerder over mensen die beiden handen even goed kunnen gebruiken. Ik zou dat Zapper ding simpelweg symmetrisch noemen, omdat dat ook inhoud dat het niet uitmaakt of je het met je linker of rechterhand gebruikt.
Je richt niet met de Analog Stick hoor...quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar goed, eigenlijk bedoelde ik dat dus niet.
Je richt toch door je linkerarm gestrekt te houden lijkt me? Iemand wel ns op de kermis met een geweer geschoten? Hoe hou je die vast? Nou moet je deze ook zo vast houden, anders kun je er niets mee, maar dan zit de analoge stick dus verkeerd.
Nee duhquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Je richt niet met de Analog Stick hoor...
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee duh
Het gaat puur om het gebruik van de Nunchuck wat je normaal met links doet en nu met rechts moet doen als je die zapper gaat gebruiken. Ik voel me v Gaal hier.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik voel me v Gaal hier.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tuurlijk nietJe kunt gewoon van arm wisselen hoor
Linkerarm analog stick, rechterarm trigger. Andersom kan ook.
Ja wat wil je nouquote:
Heb je wel eens geschoten in een schiettent ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:22 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tuurlijk nietJe kunt gewoon van arm wisselen hoor
Linkerarm analog stick, rechterarm trigger. Andersom kan ook.
Ziet er comfortabel uit zeg zoquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja wat wil je nouPaint anders gewoon wat je bedoelt
!
Rechterhand nunchuck, linkerhand trigger:
[afbeelding]
Linkerhand nunchuck, rechterhand trigger:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja wat wil je nouPaint anders gewoon wat je bedoelt
!
Rechterhand nunchuck, linkerhand trigger:
[afbeelding]
Linkerhand nunchuck, rechterhand trigger:
[afbeelding]
Je hebt geen vizier op dat ding, dus richten doe je op een andere manier dan bij een echt geweerquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef Punica het volgende:
Owja om uit te leggen.
Het gaat niet zo zeer om hoe je je armen houd, maar met je oog waar je mee richt, die kan je niet wisselen en is dus niet kant onafhankelijk.
Dank je! Die muts begrijpt er niets van.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:33 schreef Punica het volgende:
[..]
Heb je wel eens geschoten in een schiettent ?
Niet richten dus?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt geen vizier op dat ding, dus richten doe je op een andere manier dan bij een echt geweer
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dank je! Die muts begrijpt er niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |