Gaan we doenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:20 schreef poedoem het volgende:
Zou ook nog hebben gekunt..
Nee, niet eng maar ook bij mij wel goed voor een Brrr-effectquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een pissebed is toch niet zo eng
Geslacht Vrouwquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, niet eng maar ook bij mij wel goed voor een Brrr-effect![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:26 schreef Pakspul het volgende:
Misschien moet je toch maar keer gaan schoonmaken
Het is schoon genoeg hier hoor..quote:
Misschien moet je toch maar keer gaan schoonmaken
Ja toch wel.. Alle geleedpotige dingen zijn eng!quote:
nee idd... je pakt 'm zo op en laat 'm lekker of je hand lopen terwijl je naar buiten loopt en hem in de bosjes dropt. Als er nou ineens een Hoornaar voor je neus zou vallen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zij leeft gewoon onder een steen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:30 schreef Sjengdanny het volgende:
Wist niet dat pissebedden op het plafond leefden![]()
Misschien springen ze wel.. Ik ga iet de hele dag naar 't plafond zitten kijken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:30 schreef Sjengdanny het volgende:
Wist niet dat pissebedden op het plafond leefden![]()
quote:
Sinds wanneer hebben slakken poten dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:38 schreef poedoem het volgende:
Ja toch wel.. Alle geleedpotige dingen zijn eng!
Bijvoorbeeld pissebedden en slakken oorwurmen zilvervisjes dat soort beesten. Ik vind ze verschrikkelijk. En er zat laatst ook nog zo'n oorwurm in mijn schoen... Ik kwam daar pas achter toen ik mijn schoen uit deed.
Maar ik vind spinnen wel meevallen...
Die vind ik ook eng.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:03 schreef Hallahan het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben slakken poten dan?
Stond je zoon op de ladder?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:17 schreef poedoem het volgende:
Dit is al de 2e keer deze maand dat zoon ding naar beneden valt.
BAH!![]()
Beter naast dan er bovenop.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Baaaah!
Dat zal naast je computer vallen...
Pissebedden kunnen helemaal niet springenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:46 schreef poedoem het volgende:
[..]
Misschien springen ze wel.. Ik ga iet de hele dag naar 't plafond zitten kijken.
Die leeft ja. Dat is een 'Giant Isopod', oftewel: grote (aquatische) variant van een pissebed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:55 schreef Silven het volgende:
[..]
Leeft/leefde dat ding of is het gewoon een schaalmodel?
Pissebedden en kakkerlakken zouden een atoomoorlog nog overleven toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:17 schreef poedoem het volgende:
Ze zouden die dingen maar snel moeten uitroeien.
tja.. hoewel ik geen daarvan ben...quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:59 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
jij ook geimporteerde egyptische bruid![]()
puur door het aantal is het al onmogelijk, laat staan ze allemaal te vinden onder stenen, boomschorsen, en in keukenkastjes..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:07 schreef Petre het volgende:
[..]
Pissebedden en kakkerlakken zouden een atoomoorlog nog overleven toch?
Lijkt mij dat jij ze niet weg krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |