En wat denk je dat ze precies aan het doen waren daar boven?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zit ik gisteravond zo gezellig op een parkeerplaats langs de A2 met mijn vriendin, gewoon chill, een lekkere dubbelfris te lurken en een appelkoek naar binnen te werken. Ik kijk uit over het weidse Hollandsche landschap en geniet van al dat moois. Ja beste kijkbuiskinderen, Vogeltjesdans is soms best met weinig tevreden.
Ware het niet, dat ons samenzijn en het vredige moment bruut werd verstoord door de aanwezigheid van zogenaamde zwaluwen. Je weet wel, dat gevogelte met die gespleten staart. Tientallen waren het. En maar rondcirkelen boven ons. Het leken wel vale gieren. Denken jullie soms dat jullie wat van me krijgen, vliegende lutsers? Denken jullie dat ik mijn appelkoek deels of geheel aan jullie af sta? Stelletje ronddraaiende ratten. Niets krijgen jullie. Opzouten en werk maar voor je eten. Ga muggen vangen ofzo. En dan zijn ze nog zwart ook, het lijken wel vliegende negers.
Ga voor mijn part op een lucifersdoosje staan maar laat mij met rust![]()
En dan zijn ze nog zwart ook, het lijken wel vliegende negers.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
En wat denk je dat ze precies aan het doen waren daar boven?
Eksters.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:12 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Zwaluwen zijn toch gek op bling bling.
Of waren dat raven?
Totdat ze je onderschijten met hun precisiebombardement als je lekker in de tuin of op het strand ligtquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:21 schreef Pascal86 het volgende:
Ik vindt het allemaal schatten van beestjes![]()
![]()
De neger aan het uithangen dus. Het viel me nog mee dat ik achteraf mijn horloge nog had.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:54 schreef Fe2O3 het volgende:
En wat denk je dat ze precies aan het doen waren daar boven?
Dat zou wat zijn zeg, een vliegende neger op een lucifersdoosje.quote:
Nou, die worden ook zwart als ze zijn uitgebrand.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De neger aan het uithangen dus. Het viel me nog mee dat ik achteraf mijn horloge nog had.
[..]
Dat zou wat zijn zeg, een vliegende neger op een lucifersdoosje.
Die bestaan wel!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |