Bart mocht vannacht eens een keer niet bij Sabientje slapen en zal de nacht waarschijnlijk bij Mona en/of Ruud doorbrengen....
Dat alles en meer in de uitzending van 13 Oktober !!
Ook vin ik het heel leuk dat jullie allemaal een wedstrijdje "wie-post-het-snelst-een-topic" houden... NOT.
Ik denk dat moderaten van dit forum helemaal niet zo'n gek idee is..
ERG LOLLIG
Als je de topic begint zorg dan ook dat er iets zinnigs in staat OVER de uitzending geef je topic anders een ander naam.
quote:
op 10-13-1999 om 05:34 PM schreef squeeky het volgende:
1 keer is leuk om de topic al zo vroeg te openen. Open ze meteen t/m 31 decemberERG LOLLIG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je de topic begint zorg dan ook dat er iets zinnigs in staat OVER de uitzending geef je topic anders een ander naam.
Hmmm ik geloof dat skwiekie het niet echt op prijs stelt maarja who cares
Trouwens nog 28 minuten !!
Trouwens het begint over 17 minuten
conclusie "er is niks gebeurt vandaag"
dus ga ik mijn verdriet wel ergens anders verdrinken ergens zonder TV
wat er wel gebeurt is lees ik hier vannacht wel weer.
veel plezier met de uitzending mensen.
die krimi was wel erg goed geregisseerd (sorry, andere topic zie ik nu), je ziet niets meer van karin/maurice achter het gordijn, bart trok niet veel naar sabine op, sabine wel naar mona, bianca naar ruud en maurice volgt karin bij het 'sporten'
en wie blijft er weer over (helaas), jawel Willem --> find someone, you'll survive!!
Willem heeft er moeite mee dat Sabine zo vaak klaagt, terwijl hij met veel moeite een lekkere maaltijd bereidt met weinig middelen. “Ze is het enige kind, dus ze heeft wel een verwend karakter.” Ruud is het met hem eens. “Ik heb ook het idee dat ze verwend is. Volgens mij is ze gewend om alleen lekker te eten. Ik irriteer me wel eens aan haar.” Willem: “Ik vind het heerlijk om haar af en toe uit de tent te lokken. Ze reageert zo lekker fel. Maar als ik dat een paar keer achter elkaar doe, moet ik oppassen. Dan wordt ze vuil.”
Ruud: “Sabine speelt met Bart. Ik heb het idee dat ze hem een beetje misbruikt. Ze heeft natuurlijk al aardig wat vriendjes gehad en weet hoe het werkt. Ze kan daarom lekker met hem spelen. Ik denk ook dat vrouwen een zwakke plek van Bart is. Ik heb het idee dat hij nog niet zoveel ervaring heeft. Hij is smoorverliefd op Sabine, maar geestelijk gezien is zij hem helemaal de baas. Ik hoop dat hij zich niet door haar in de luren laat leggen. Willem: “Ze was laatst ook al zo uitgesproken verontwaardigd over het feit dat wij af en toe grappen maken over hun relatie. Maar ik vind dat eigenlijk niet kunnen als ze elke dag zo liefkozend, bijna kwijlend tegen Bart aanligt.”
En over Bart:
Ruud: “Volgens mij heeft Bart een minderwaardigheidscomplex. Het is echt een klein patsertje, een macho.” Maurice heeft nog een andere typering. “Hij is gewoon een klein jongetje (says who ???!!!). Hij probeert in alles de beste te zijn. Hij heeft inderdaad last van een complexje. Ik heb al tegen hem gezegd dat hij zich niet zo hoeft te bewijzen. Maar hij probeert mij zelfs uit te leggen hoe een motor in elkaar zit. Dan denk ik bij mezelf ‘laat maar lullen’.” Ook Willem stoort zich aan het gedrag van Bart: “Ik kan heel snel en goed pannenkoeken bakken. Toen Bart jarig was, wilde hij er zelf ook een paar bakken. Toen ik zag dat het niet zo goed ging, probeerde ik hem wat tips te geven. Maar daar wilde hij niets van weten. Hij zei dat hij de beste pannenkoekenbakker was. Dan zeg ik maar niks meer. Maar ik gooi ook af en toe wat olie op het vuur, hoor. Bart haalt dat in mij naar boven. Laatst zat ik in de woonkamer en hij kwam binnen met die jongleerballen. Hij gooide er eentje van dichtbij heel hard in mijn zak. ‘Vieze klootzak’, zei ik toen. ‘Ik krijg je nog wel’. Ik was echt even kwaad. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte om hem te overtroeven. Hij is nog jong.” Maurice gooit ook nog wat kolen op het vuur: “Bart is gewoon lomp. Af en toe heb ik ook het idee dat hij het niet helemaal begrijpt. Hij haalt de meeste wijsheid uit boeken. Dan smijt hij met literaire citaten. Maar je kan niet alle wijsheid uit boeken halen.” Ruud vervolgens: “Bart moet nog een paar keer met zijn kop tegen de muur lopen, qua levenservaring. Emotioneel gezien is hij lomp. Hij moet zijn gevoelige kant nog ontdekken. Hij vertelde mij ook dat hij vroeger veel geplaagd is. Hij is waarschijnlijk gaan turnen omdat hij geen sociale contacten had.” Willem spottend: “Nee, hij is juist gepest omdat hij altijd met een turnbroek rondliep.”
Sabine kwam met het Scream idee...wat zegt dat ???
Sabine zal door haar eigen acties en die van Veronica volgende week verdwijnen. En wat gaat dat betekenen voor Bart en Mona?
Overigens komt Maurice duidelijk steeds meer los. En is de relatie tussen Maurice en Karin vandaag niet in beeld geweest. Of is er eigenlijk niet veel over te melden?
quote:
op 10-13-1999 om 09:09 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
De rest was die achterlijke Scream-kloon.
Dat was inderdaad zonde van de tijd ja. Bovendien was dat geschreeuw irritant en ook niet interessant voor de uitzending.
Bij het hysterische gekrijs van Sabine dacht ik even dat het menens was. Ze leek wel psychotisch zeg. Waarschijnlijk dachten de bewoners dat ook!
Mona: ik droomde dat ik in de stad liep en van iedereen bloemen kreeg.
see ya
quote:
op 10-13-1999 om 09:54 PM schreef ruby het volgende: Mona: ik droomde dat ik in de stad liep en van iedereen bloemen kreeg.
Nee, het was nog vreemder..... Ze liep met haar hartsvriendin Sabientje in de stad en Sabientje kreeg van iedereen bloemen, omdat ze iets gewonnen had ofzo....
Edgar Davids zou zeggen dat Mona haar hoofd niet zo diep in het hol van "sommige" medebewoners moet steken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |