abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200074
Laat op dit moment nog 18 uur op zich wachten, maar beloofd *weer* errug spannend te worden !!

Bart mocht vannacht eens een keer niet bij Sabientje slapen en zal de nacht waarschijnlijk bij Mona en/of Ruud doorbrengen....

Dat alles en meer in de uitzending van 13 Oktober !!

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
pi_200075
Hmmm het schiet op......nu nog maar 5,5 uur te gaan
  woensdag 13 oktober 1999 @ 15:21:00 #3
483 sdb
Pluk de dag
pi_200076
Ñog vier uur en veertig minuten... Tot vanavond (alhoewel ik er soms niet door kom vlak na de uitzending).
Life is a moment in space

woensdag 13 oktober 1999 @ 15:26:00 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_200077
leuk he een topicje posten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_200078
Ja erg leuk moet ik zeggen, maar wat bedoel je er nou precies mee ?
  woensdag 13 oktober 1999 @ 15:49:00 #6
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_200079
geez, deze html-file (zonder mijn post) is 28.672 bytes groot en er zit GEEN EEN ZINNIG WOORD ERBIJ..

Ook vin ik het heel leuk dat jullie allemaal een wedstrijdje "wie-post-het-snelst-een-topic" houden... NOT.

Ik denk dat moderaten van dit forum helemaal niet zo'n gek idee is..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  woensdag 13 oktober 1999 @ 16:18:00 #7
711 dr Evil
Very very évillll
pi_200080
Vanavond weer allemaal kijken dus...
"Why make zillions if we can make ... billions?!"

woensdag 13 oktober 1999 @ 16:19:00 #8
711 dr Evil
Very very évillll
pi_200081
Oeps, shit, in de verkeerde post gepost...
"Why make zillions if we can make ... billions?!"

woensdag 13 oktober 1999 @ 17:34:00 #9
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_200082
1 keer is leuk om de topic al zo vroeg te openen. Open ze meteen t/m 31 december

ERG LOLLIG

Als je de topic begint zorg dan ook dat er iets zinnigs in staat OVER de uitzending geef je topic anders een ander naam.

woensdag 13 oktober 1999 @ 18:49:00 #10
483 sdb
Pluk de dag
pi_200083
Oke, laten we dat afspreken. Trouwens, nog een uur!
Life is a moment in space

pi_200084
quote:
op 10-13-1999 om 05:34 PM schreef squeeky het volgende:
1 keer is leuk om de topic al zo vroeg te openen. Open ze meteen t/m 31 december

ERG LOLLIG

Als je de topic begint zorg dan ook dat er iets zinnigs in staat OVER de uitzending geef je topic anders een ander naam.

Hmmm ik geloof dat skwiekie het niet echt op prijs stelt maarja who cares

Trouwens nog 28 minuten !!

pi_200085
Karin is vanavond met Maurice in bed te zien.

Trouwens het begint over 17 minuten

Beauty lies in the eye of the beholder.
pi_200086
Enkele minuten te gaan
Dus maken dat ik thuis weg ben
Lees ik ff de big-brother site krijg ik een uitleg over wolken

conclusie "er is niks gebeurt vandaag"
dus ga ik mijn verdriet wel ergens anders verdrinken ergens zonder TV

wat er wel gebeurt is lees ik hier vannacht wel weer.

veel plezier met de uitzending mensen.

pi_200087
En zoals altijd...toch kijken en nix zien.
Geniaal...sommige programma's (krimi's) sla je over maar hier word je verrast ... en toch kijken...en blijven doen...
For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
  woensdag 13 oktober 1999 @ 20:47:00 #15
719 M@rt.in
Nog 3 dagen..
pi_200088
toch grappig: 99% van deze page gaat niet over de topic
nah ja, ik krik het maar ff op naar bijna 90%

die krimi was wel erg goed geregisseerd (sorry, andere topic zie ik nu), je ziet niets meer van karin/maurice achter het gordijn, bart trok niet veel naar sabine op, sabine wel naar mona, bianca naar ruud en maurice volgt karin bij het 'sporten'
en wie blijft er weer over (helaas), jawel Willem --> find someone, you'll survive!!

pi_200089
Ach het was misschien geen nuttige bijdrage maar het hoorde wel in deze topic
pi_200090
De bewoners beginnen het ook door te krijgen (en Veronicatara voert campagne om Bientje te laten sneuvelen). gekopieerd van de BB-site.

Willem heeft er moeite mee dat Sabine zo vaak klaagt, terwijl hij met veel moeite een lekkere maaltijd bereidt met weinig middelen. “Ze is het enige kind, dus ze heeft wel een verwend karakter.” Ruud is het met hem eens. “Ik heb ook het idee dat ze verwend is. Volgens mij is ze gewend om alleen lekker te eten. Ik irriteer me wel eens aan haar.” Willem: “Ik vind het heerlijk om haar af en toe uit de tent te lokken. Ze reageert zo lekker fel. Maar als ik dat een paar keer achter elkaar doe, moet ik oppassen. Dan wordt ze vuil.”

Ruud: “Sabine speelt met Bart. Ik heb het idee dat ze hem een beetje misbruikt. Ze heeft natuurlijk al aardig wat vriendjes gehad en weet hoe het werkt. Ze kan daarom lekker met hem spelen. Ik denk ook dat vrouwen een zwakke plek van Bart is. Ik heb het idee dat hij nog niet zoveel ervaring heeft. Hij is smoorverliefd op Sabine, maar geestelijk gezien is zij hem helemaal de baas. Ik hoop dat hij zich niet door haar in de luren laat leggen. Willem: “Ze was laatst ook al zo uitgesproken verontwaardigd over het feit dat wij af en toe grappen maken over hun relatie. Maar ik vind dat eigenlijk niet kunnen als ze elke dag zo liefkozend, bijna kwijlend tegen Bart aanligt.”

En over Bart:
Ruud: “Volgens mij heeft Bart een minderwaardigheidscomplex. Het is echt een klein patsertje, een macho.” Maurice heeft nog een andere typering. “Hij is gewoon een klein jongetje (says who ???!!!). Hij probeert in alles de beste te zijn. Hij heeft inderdaad last van een complexje. Ik heb al tegen hem gezegd dat hij zich niet zo hoeft te bewijzen. Maar hij probeert mij zelfs uit te leggen hoe een motor in elkaar zit. Dan denk ik bij mezelf ‘laat maar lullen’.” Ook Willem stoort zich aan het gedrag van Bart: “Ik kan heel snel en goed pannenkoeken bakken. Toen Bart jarig was, wilde hij er zelf ook een paar bakken. Toen ik zag dat het niet zo goed ging, probeerde ik hem wat tips te geven. Maar daar wilde hij niets van weten. Hij zei dat hij de beste pannenkoekenbakker was. Dan zeg ik maar niks meer. Maar ik gooi ook af en toe wat olie op het vuur, hoor. Bart haalt dat in mij naar boven. Laatst zat ik in de woonkamer en hij kwam binnen met die jongleerballen. Hij gooide er eentje van dichtbij heel hard in mijn zak. ‘Vieze klootzak’, zei ik toen. ‘Ik krijg je nog wel’. Ik was echt even kwaad. Maar ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte om hem te overtroeven. Hij is nog jong.” Maurice gooit ook nog wat kolen op het vuur: “Bart is gewoon lomp. Af en toe heb ik ook het idee dat hij het niet helemaal begrijpt. Hij haalt de meeste wijsheid uit boeken. Dan smijt hij met literaire citaten. Maar je kan niet alle wijsheid uit boeken halen.” Ruud vervolgens: “Bart moet nog een paar keer met zijn kop tegen de muur lopen, qua levenservaring. Emotioneel gezien is hij lomp. Hij moet zijn gevoelige kant nog ontdekken. Hij vertelde mij ook dat hij vroeger veel geplaagd is. Hij is waarschijnlijk gaan turnen omdat hij geen sociale contacten had.” Willem spottend: “Nee, hij is juist gepest omdat hij altijd met een turnbroek rondliep.”

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_200091
Aflevering was zwaar achterlijk
Alleen de dingen die in het bericht van Hunter staan waren interessant, maar dat was alles bij elkaar misschien 5 minuten zendtijd. De rest was die achterlijke Scream-kloon.
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_200092
zoals ik al zei...nix.

Sabine kwam met het Scream idee...wat zegt dat ???

pi_200093
Ik zat net nog even naar het media-discussie-programma Het Blauwe Licht te kijken (opgenomen op video, 't was namelijk gelijk met BB ) dat geheel over BB ging. Zogenaamd intellectueel, maar het peil in sommige discussies hier is behoorlijk wat hoger!!
Anyway één opmerking bleef wel bij me hangen; iemand zei dat Sabine Bart het vrouwenkamp in probeerde te trekken. En gezien de uitzending van vanavond klopt dit in zoverre dat ze hem in ieder geval losweekt van zijn mannenbroeders. Het lijkt erop dat Bartman moet gaan oppassen, anders heeft hij enkel bij zijn eigen sexe al 3 votes te pakken!!
pi_200094
Het was in ieder geval interessant om te zien hoe negatief Sabine neergezet werd in deze aflevering: ze zeurt over eten (er is volgende week misschien te weinig geld), ze vindt dat de andere bewoners 's nachts niet moeten eten en is (volgens de heren, muv Bart) een verwend nest.
Vanmiddag zag ik in de streams dat Bientje chagrijnig werd toen Karin de slaapkamer binnenliep, waar zij op dat moment (alleen!) in bed lag en een poging deed om te slapen. Karin rommelde met een lampje, omdat ze in bed wilde lezen, en zij had geen idee dat Sabientje daar ook was. Binnen 10 seconden was Karin weer vertrokken, na een uitval van de 'prinses'. Ben benieuwd of ze deze onsympathieke actie van Sabine morgen uitzenden...

Sabine zal door haar eigen acties en die van Veronica volgende week verdwijnen. En wat gaat dat betekenen voor Bart en Mona?
Overigens komt Maurice duidelijk steeds meer los. En is de relatie tussen Maurice en Karin vandaag niet in beeld geweest. Of is er eigenlijk niet veel over te melden?

godverdikkie, zeg!
pi_200095
Ik heb in een flits broers van Ruud bij TMF gezien. Iemand die volledige uitzending gezien? Zo ja, interessant?
Maar dat is logisch...

woensdag 13 oktober 1999 @ 21:54:00 #23
521 ruby
Hell yeah!
pi_200096
quote:
op 10-13-1999 om 09:09 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
De rest was die achterlijke Scream-kloon.

Dat was inderdaad zonde van de tijd ja. Bovendien was dat geschreeuw irritant en ook niet interessant voor de uitzending.

Bij het hysterische gekrijs van Sabine dacht ik even dat het menens was. Ze leek wel psychotisch zeg. Waarschijnlijk dachten de bewoners dat ook!

Mona: ik droomde dat ik in de stad liep en van iedereen bloemen kreeg.

see ya

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_200097
quote:
op 10-13-1999 om 09:54 PM schreef ruby het volgende: Mona: ik droomde dat ik in de stad liep en van iedereen bloemen kreeg.

Nee, het was nog vreemder..... Ze liep met haar hartsvriendin Sabientje in de stad en Sabientje kreeg van iedereen bloemen, omdat ze iets gewonnen had ofzo....

Edgar Davids zou zeggen dat Mona haar hoofd niet zo diep in het hol van "sommige" medebewoners moet steken!

pi_200098
Toch even terug naar de topic: Het viel mij op dat ze de microfoons allemaal op hun gezicht hadden geplakt. Op die manier wordt het geluid niet gehinderd door krakende kleding. Of door wrijvende handen? Weet iemand of BB hier opmerkingen over heeft gemaakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')