quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:07 schreef Schnabbeltje het volgende:
Kut reclame
Nee, ik zag het net op tv, heb de tv aanstaan.. kutreclamesquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:07 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt het wel onthouden. Doel van de reclame is bereikt zou je denken![]()
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef CasB het volgende:
Reden voor mij om geen Axe meer te kopen.
Juist niet, denk niet dat je axe gaat kopen na zo'n reclame.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:07 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt het wel onthouden. Doel van de reclame is bereikt zou je denken![]()
Axe is al jaren de best verkopende bodysprays/deo'squote:Op donderdag 19 juli 2007 12:14 schreef je_oma het volgende:
[..]
Juist niet, denk niet dat je axe gaat kopen na zo'n reclame.
Tis zowiezo beetje pauperdeo. Meurt supererg, kunt beter adidas pakken of zo.
Hoe kom je daarbij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Axe is al jaren de best verkopende bodysprays/deo's![]()
Bodyspraydoquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Axe is al jaren de best verkopende bodysprays/deo's![]()
Ik geloof er niks van..quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij als ik vragen mag?
Ennuh, als ik AXE opdoe, dan zweet ik nog, maar nu heb ik 8x4, al een tijdje, en ik zweet helemaal NIET meer..
Net als trouwens die kutreclames van Citroën, met die bijdehante verkopers die alle opties kunnen opnoemen. Schijtirritant, dus ik zal niet snel (lees: nooit) een citroën kopenquote:
Echt, precies hetzelfde hier. Klote Axe.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij als ik vragen mag?
Ennuh, als ik AXE opdoe, dan zweet ik nog, maar nu heb ik 8x4, al een tijdje, en ik zweet helemaal NIET meer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |