jij föhnt je haar met een gasbrander?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:06 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
brand je de mousse dan niet eruit? Heb er geen ervaring mee
een pet met rijles?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:08 schreef je_oma het volgende:
zet een pet op, hoef je er helemaal niets aan te doen
tsja dan heb je last van de klep, miss is ene bivakmuts wat meer voor jouquote:
Nee gewoon een fohn, maar dan is toch alle mouse eruit?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij föhnt je haar met een gasbrander?
dan bestaat die kans ja
Zo'n potje, met spul he, dat doe je zo je gijne vingers, en dan zoquote:
Effect: Mat satijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zo'n potje, met spul he, dat doe je zo je gijne vingers, en dan zo, in je haren brengen en dan in model brengen.
Gewoon naar de drogist gaan en zo zeggen "Hey! Doe mij 's een goeie sjeeperr!"
Probeer het nou maar! Zo'n beetje iedereen met lang haar (zwervers, hippies en metalmongolen uitgesloten) gebruikt dat soort spul. Anders gaat het nooit wat worden en blijf je maar rukken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:13 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Effect: Mat satijn.
Maar..maar..maar dan ben ik net zo'n gaylord..
Satijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Probeer het nou maar! Zo'n beetje iedereen met lang haar (zwervers, hippies en metalmongolen uitgesloten) gebruikt dat soort spul. Anders gaat het nooit wat worden en blijf je maar rukken.
Zoiets.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:15 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Satijn![]()
Maargoed, ik ga het eens proberen, heb je een voorbeeld hoe het eruit ziet in iemands haar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |