Dat ze nou grootverbruiker cosmetische middelen zijn kan niet echt gezegd worden nee.quote:
Ja, het is zelf zo erg dat je er benauwd van krijgt vanwege de hoge luchtvochtigheid.quote:
Ook, maar soms krijgen mijn GroenLinks oprispingen de overhand...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:46 schreef MaxPower het volgende:
What the fuck doe jij in een bus, Broekhoest? Own jij geen auto?
Ze betalen maar een halve zitplaats?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ze zouden gewoon dubbel moeten betalen, maar het tegendeel is waar. BAH!
Dat soort wijven zitten meestal in de subsidiesfeer, dus ja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ze betalen maar een halve zitplaats?
En dan ga je in een stinkende, walmende bus zittenquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ook, maar soms krijgen mijn GroenLinks oprispingen de overhand...
Bus rijd ook zo langzaam met die dikke vrouwen erinquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:57 schreef 49R het volgende:
[..]
En dan ga je in een stinkende, walmende bus zitten![]()
Zit miss best lekker! Heeft denk zelfde effect als een poef...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef jpg97 het volgende:
Ga dan op hun schoot zitten mafketel.
Jij liever dan ik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:02 schreef jpg97 het volgende:
Ga dan op hun schoot zitten mafketel.
Wat jij wilt jongen,quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:16 schreef Kont80 het volgende:
The bigger the cushion, the better the pushin'
![]()
Bent u een kloon van de echte en gaat u ook van die baggertopics openen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:16 schreef Kont80 het volgende:
The bigger the cushion, the better the pushin'
![]()
Dan zouden ze jou óók moeten afschieten. Erger je je er ook niet meer aan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ook, maar soms krijgen mijn GroenLinks oprispingen de overhand...
nee, ik post alleen in baggertopicsquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bent u een kloon van de echte en gaat u ook van die baggertopics openen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |