abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3136322
Kent iemand Driller trouwens nog?
Vreselijk onheilspellend spelletje, maar daarnaast ook giga-vaag! Veel gespeeld, nooit echt begrepen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_3136403
Ik mis nog een spel die ik echt grijs gespeeld heb!!!

WONDERBOY!!!!
UGH Olympics
Track & Field
Ghost'n Goblins

*zoekt screeendumps*
gevonden!!:

[Dit bericht is gewijzigd door IJskast op 12-02-2002 12:53]

pi_3136564
Had dit topic ff in de favorieten gezet na mijn laatste post vanacht. Jeetje wat een boel reacties. Herken bijna al de spelen nog wel (had er zelf stuk of 500 denk ik). Ik ga zeker die sumulator eens downloaden en wat games spelen. Kijken of die mooie pokes nog werken voor onbeperkte levens en/of munitie.
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
  dinsdag 12 februari 2002 @ 13:18:19 #204
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_3136844

Last ninja2, geweldig geweldige muziek bij dit level ook (the Sewers) :

HIER DE BIJBEHORENDE MUZIEK (originele c64 SIDsound), geeft je meteen weer de kriebels... (the sewers= nummer 6!!):

http://www.c64.org/HVS/HVSids/C64Music/Gray_Matt/Last_Ninja_2.sid

Als je c64 muziek wilt spelen, kun je gewoon de SID plug in voor winamp downloaden, kun je alle muziekjes spelen:

http://www.labyrinth.net.au/~adsoft/sidamp/

Hier kan je hem downloaden, staan meteen links voor alle tienduizenden prachtige c64 muziekjes!

Hier commando:

http://www.labyrinth.net.au/~adsoft/sidamp/tunes/Commando.sid

Overlander, ook heel mooi (nr2 dan, is echt melodisch geweldig, al klinken de filters op een echte c64 beter als op een geėmuleerde SID op de pc, filters blijven lastig na te doen!!!), zoek voor de rest zelf maar naar je favoriet...
http://samhain.c64.org/~sid/HVSC/C64music//Cooksey_Mark/Overlander.sid

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 12-02-2002 13:58]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_3136941
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 11:50 schreef Jan_Mulder het volgende:
en hier ook veel lol mee gehad:
[afbeelding]
Oeh! Up 'n Down! Die was ik echt helemaal vergeten. Ontzettend cool spel was dat inderdaad.
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_3136987
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 12:31 schreef Jarno het volgende:
Kent iemand Driller trouwens nog?
Vreselijk onheilspellend spelletje, maar daarnaast ook giga-vaag! Veel gespeeld, nooit echt begrepen.
Deze Jarno? Ken hem wel, maar nooit echt gespeeld.

pi_3137097
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 12:04 schreef Jan_Mulder het volgende:
Ik heb het zelf volgens mij nooit gehad maar bedoel je verkeers rally?
[afbeelding]
Verkeersrally? Dat is van Radarsoft toch? Ik vraag me nu af of Radarsoft ook die game heeft gemaakt waar je naar de V&D en de Dixons moet. Weet echt niemand meer die titel? Ik heb zelf geen flauw idee.
pi_3137197
Deze is dubbel nostalgisch!

pi_3137242
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 13:30 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

Deze Jarno? Ken hem wel, maar nooit echt gespeeld.

[afbeelding]

Jups die!
Erg wazig spel, met ongelooflijk duistere muziek. Je had continue het gevoel dat er iets gigantisch stond te gebeuren, maar wat is me nooit helemaal duidelijk geworden. Ik geloof dat je op een vreemde planeet moest boren naar 'iets'. Erg sfeervol, maar niet echt speelbaar.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_3137327
Leuk topic ik ken de meeste plaatjes enkel de namen zeggen me af en toe niks

ik noem ook wat allemaal doorelkaar hoor atari c64 enzo

loderunner (die al genoemd?)
lady bug
bubble bobble
salamander

er was ook nog een liaan tarzan spel waar ik nou niet opkom heel bekend met ook heelveel delen damn

me broer was btw altijd een kei in de arcades ik was errug jaloers op hem toen hij speelde het klokkie rond met oa.

donkey-kong
galaga
mapppy (supergaaaaaaf)
flicky
die 2 boksspellen die bestonden met oa super macho man

toffe tijden... ik ben er ontiegelijk veel vergeten misschien later na een brainstorm

pi_3137397
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 13:41 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

Verkeersrally? Dat is van Radarsoft toch? Ik vraag me nu af of Radarsoft ook die game heeft gemaakt waar je naar de V&D en de Dixons moet. Weet echt niemand meer die titel? Ik heb zelf geen flauw idee.

Ja die is blijkbaar van radarsoft.. Ik kwam 'm tegen op lemon64.com Ook de engelse versie van dat spel trouwens, die screenshots leken op 2 auto's meer of minder exact op elkaar.

Dat winkelspel heb ik overigens nooit gespeeld. Het valt me wel op bij het bekijken van die screenshots dat ontzettend veel spellen cross-platform uitgegeven zijn. Opzich wel logisch natuurlijk maar ik had d'r nooit bij stilgestaan.

dinsdag 12 februari 2002 @ 14:05:57 #212
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_3137415
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 14:04 schreef Jan_Mulder het volgende:

[..]

Ja die is blijkbaar van radarsoft.. Ik kwam 'm tegen op lemon64.com Ook de engelse versie van dat spel trouwens, die screenshots leken op 2 auto's meer of minder exact op elkaar.

Dat winkelspel heb ik overigens nooit gespeeld. Het valt me wel op bij het bekijken van die screenshots dat ontzettend veel spellen cross-platform uitgegeven zijn. Opzich wel logisch natuurlijk maar ik had d'r nooit bij stilgestaan.

Radarsoft was toch van John "DRJ" Vanderaart ?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_3137459
Star League Baseball! Ik kan me de geluideffecten nog zo voor de geest halen! Ta ta ta ta, ta ta ta ta...

pi_3137479
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 14:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Radarsoft was toch van John "DRJ" Vanderaart ?
Ja! Inderdaad! Die naam was ook al weer helemaal weggezakt. Grote schoonmaak in m'n geheugen.
  dinsdag 12 februari 2002 @ 14:11:24 #215
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_3137497

lekker mer glaasjes gooien.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
  dinsdag 12 februari 2002 @ 14:13:01 #216
13018 Redman
pi_3137526
Tempo tpyen, wie heeft er zich niet groen en geel aan ge ergerd.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_3137550
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 14:10 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

Ja! Inderdaad! Die naam was ook al weer helemaal weggezakt. Grote schoonmaak in m'n geheugen.

en wat blijkt.. snoopy is ook van radarsoft
radarsoft search op c64.com

Dat v&d winkelspel staat overigens niet in die lijst.

pi_3137576
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 14:13 schreef Redman het volgende:
Tempo tpyen, wie heeft er zich niet groen en geel aan ge ergerd.

[afbeelding]

Tempo Typen! Dat kon inderdaad behoorlijk frustrerend zijn! Kan iemand ook een screenshot vinden van de Topografie serie van radarsoft. Heb ik ook veel gespeeld.
  dinsdag 12 februari 2002 @ 14:16:18 #219
13018 Redman
pi_3137590
ik ga gewoon door :

pi_3137616
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 14:15 schreef Vlens_de_Vos het volgende:

[..]

Tempo Typen! Dat kon inderdaad behoorlijk frustrerend zijn! Kan iemand ook een screenshot vinden van de Topografie serie van radarsoft. Heb ik ook veel gespeeld.

Ja klopt, nu je 't zegt.. met dat helicoptertje. Die hadden we ook in de klas om topografie te oefenen. En elke week een uur computerles met logo(?) Zo'n programmatje met een driehoekje die je kon programmeren. (onder leiding van m'n moeder )
pi_3137623
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 14:14 schreef Jan_Mulder het volgende:
en wat blijkt.. snoopy is ook van radarsoft
radarsoft search op c64.com

Dat v&d winkelspel staat overigens niet in die lijst.

Snoopy van Radarsoft? Dat had ik nou echt nooit gedacht!

Nee, ik zag dat het spel met V&D er niet tussen stond. Het was indertijd een soort prijsvraag. Aan het eind van het adventure kreeg je een code of zo. En daar kon je dan een prijs mee winnen.

dinsdag 12 februari 2002 @ 14:18:22 #222
13018 Redman
pi_3137638
ik zie boompjes alweer om mijn oren vliegen :

pi_3137690
Dan heb ik er ook nog wel een paar!

En nog even de eerste Spy vs. Spy

[Dit bericht is gewijzigd door Vlens_de_Vos op 12-02-2002 14:22]

dinsdag 12 februari 2002 @ 14:21:28 #224
13018 Redman
pi_3137692
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 14:17 schreef Jan_Mulder het volgende:

[..]

Ja klopt, nu je 't zegt.. met dat helicoptertje. Die hadden we ook in de klas om topografie te oefenen. En elke week een uur computerles met logo(?) Zo'n programmatje met een driehoekje die je kon programmeren. (onder leiding van m'n moeder )

Turtle is dat proggie met die driehoek. FW10,RT90,FW10,RT90,FW10,RT90,FW10 en dan had je een vierkantje denk ik/

Dat helicopter proggie heeft een vriend van mij toen als eerste nederlander gekraakt. Die gozer werkte bij de v&d en zat dat programma in de pauze te kraken. Zijn cracknaam was Skippy.

pi_3137695
quote:
Op dinsdag 12 februari 2002 14:18 schreef Redman het volgende:
ik zie boompjes alweer om mijn oren vliegen :

[afbeelding]

Ja die ken ik nog wel.. ik heb 't volgens mij nog nooit gehaald.. zals straks nog 's proberen

Wie kent deze nog?.. geen idee wat je moest doen maar die screenshot kwam me bekend voor:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')