quote:hehheeh zie PAGE 1 van dit topic
Op dinsdag 12 februari 2002 01:06 schreef Koos Voos het volgende:
kennen jullie vast nog wel die diskette knipper om floppy's dubbelzijdig te maken...gheghe
Remember Ugh op dat fietsje ?
quote:Emulator kun je vinden op http://www.computerbrains.com/ccs64/
Op dinsdag 12 februari 2002 01:02 schreef Jan_Mulder het volgende:Waar kan ik eigelijk spelletjes en emulators vinden?
Spelletjes zijn echt overal te vinden.
quote:diskette knipper? Schaar zal je bedoelen!.
Op dinsdag 12 februari 2002 01:06 schreef Koos Voos het volgende:
kennen jullie vast nog wel die diskette knipper om floppy's dubbelzijdig te maken...gheghe
quote:Dat was nog altijd beter dan met een hete pook een gat in je 720K floppies te branden om ze HD te maken.
Op dinsdag 12 februari 2002 01:10 schreef Jan_Mulder het volgende:[..]
diskette knipper? Schaar zal je bedoelen!.
.. deze heb ik nog in de schuur staan..
(met cassette deck)
[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 12-02-2002 01:15]
quote:Dat was niet deze Ugh! he? Ik weet welke je bedoelt, maar ik kan geen plaatje vinden.
Op dinsdag 12 februari 2002 01:09 schreef ChRiZz het volgende:[..]
quote:Dat was niet deze Ugh! he? Ik weet welke je bedoelt, maar ik kan geen plaatje vinden.
Op dinsdag 12 februari 2002 01:09 schreef ChRiZz het volgende:[..]
quote:* Redman ruikt, ziet, speelt, hoort etc het weer helemaal voor zich.
Op dinsdag 12 februari 2002 01:07 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Zwaar geniaal spel dat Bruce Lee! Bij mij liep ie helaas alleen altijd vast vlak voor het einde.
ff een zakdoekje pakken want het wordt me allemaal teveel nu.
quote:Die had toch ook een eigen strip die gozer op die fiets? Moest ie zijn vriendinnetje redden (beproefd concept).
Op dinsdag 12 februari 2002 01:14 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Dat was niet deze Ugh! he? Ik weet welke je bedoelt, maar ik kan geen plaatje vinden.
* Redman gaat ff screenshots zoeken.
quote:Ja die was ook cool!.
Op dinsdag 12 februari 2002 01:15 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Dat was niet deze Ugh! he? Ik weet welke je bedoelt, maar ik kan geen plaatje vinden.
Ik ben er overigens nooit achter gekomen hoe de goonies nu eigelijk werkte.. je had opeens andere levels.. dan weer een boot dan weer dat huis en dan weer ondergronds. Echt nooit iets van begrepen. Opzich vond ik dat ondergrondse level met die lava wel cool.
quote:Die begon toch in dat huis? Ik ben er zelfs nooit in geslaagd om dat huis uit te komen volgens mij!
Op dinsdag 12 februari 2002 01:17 schreef Jan_Mulder het volgende:[..]
Ik ben er overigens nooit achter gekomen hoe de goonies nu eigelijk werkte.. je had opeens andere levels.. dan weer een boot dan weer dat huis en dan weer ondergronds. Echt nooit iets van begrepen. Opzich vond ik dat ondergrondse level met die lava wel cool.
Titel please.
Ik bedenk me opeens een platformspel waarbij je sleutels moest verzamelen.. beetje vage omschrijving misschien maar ik ben ook een screenshot aan 't zoeken.
Volgens mij was ants ook zo'n cool c64 spel... of is dat al PC
quote:Lode runner. :0
Op dinsdag 12 februari 2002 01:19 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Om de nostalgische gevoelens nog maar wat te versterken!
quote:Loderunner
Op dinsdag 12 februari 2002 01:19 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Om de nostalgische gevoelens nog maar wat te versterken!
quote:Je kon het spel het beste met zijn 2-en spelen. waren vooral puzzel levels met schakelaartjes enzo. Je kon dacht ik ook van figuur wisselen tussen door om zo verder te komen in het spel.
Op dinsdag 12 februari 2002 01:20 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Die begon toch in dat huis? Ik ben er zelfs nooit in geslaagd om dat huis uit te komen volgens mij!
En hoe heet dat spel nou dat je van de zijkant kijkt en waarbij je een militair was. het 1e level eindigde bij een hek waar je dan overheen klom.
quote:Zeker als je je tape met turboloader weer eens kwijt was!
Op dinsdag 12 februari 2002 01:22 schreef gelly het volgende:
Helemaal nostalgisch was het natuurlijk om de koppen van je datarecorder iedere keer bij te moeten stellen, en de laadtijd van een kwartier
quote:Dit was makkelijk je moest volgens mij met die olifant rond lopen om ze te zorgen dat de mensen niet in het water vielen.
Op dinsdag 12 februari 2002 01:23 schreef Jan_Mulder het volgende:
Zie opeens een spel waar ik ook nooit iets van gesnapt heb, moest je met een olifant op een ijsschots iets doen.. beetje vaag allemaal:
[afbeelding]En hoe heet dat spel nou dat je van de zijkant kijkt en waarbij je een militair was. het 1e level eindigde bij een hek waar je dan overheen klom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |