(misschien is het leuk om er niet de titel van het spel onder te zetten maar je mede fokker laten raden naar de titels.)
Kom op 25 plussers laat hier eens zien hoe de echte spelletjes er vroeger uitzagen.
Dit was em dus.
en nu de screenshotjes :
Een uit de laatste glorie jaren
[img]http://homepages.tesco.net/~parsonsp/assets/images/wiz.jpg
[/img]
idem :
was ook wel leuk :
Zeer verslavend:
En de laatste en dan mogen jullie :
[Dit bericht is gewijzigd door Redman op 12-02-2002 00:17]
quote:Goonies, leuk spel waar ik nog heel lang over heb gedaan om het uit te spelen.
Op dinsdag 12 februari 2002 00:16 schreef Webby het volgende:
Nemesis, Knightmare en Goonies!
quote:Dat spel heet volgens mij iets als: Ace of Base!(nee niet die popgroep)
Op dinsdag 12 februari 2002 00:19 schreef Redman het volgende:[..]
Goonies, leuk spel waar ik nog heel lang over heb gedaan om het uit te spelen.
Wie kent dit meesterwerk nog?
[Dit bericht is gewijzigd door Vlens_de_Vos op 12-02-2002 00:24]
Dit spelletje speelde ik heel vaak al wist ik niet wat en of de bedoeling was (Als er zowiezo al een doel was in het spelletje) maar het was toen al leuk om mensjes in je computer dingetjes te laten doen.
quote:Doel van het spel was om het mannetje in leven te houden, een pre-historische versie van een tamagochi dus.
Op dinsdag 12 februari 2002 00:23 schreef Redman het volgende:
[afbeelding]Dit spelletje speelde ik heel vaak al wist ik niet wat en of de bedoeling was (Als er zowiezo al een doel was in het spelletje) maar het was toen al leuk om mensjes in je computer dingetjes te laten doen.
quote:Dan was je een keertje lekker aan het afdalen en dan donderde je de hele tijd ervan af omdat je zo freaking snel ging. Er waren toch nog meer onderdelen in dit spel?
Op dinsdag 12 februari 2002 00:22 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[afbeelding]Wie kent dit meesterwerk nog?
quote:Volgens mij "blue ace",8,1
Op dinsdag 12 februari 2002 00:22 schreef ABC-tje het volgende:[..]
Dat spel heet volgens mij iets als: Ace of Base!(nee niet die popgroep)
Heheheh Blue Max IDD
[Dit bericht is gewijzigd door ChRiZz op 12-02-2002 00:25]
quote:Niet blue max ?
Op dinsdag 12 februari 2002 00:24 schreef ChRiZz het volgende:[..]
Volgens mij "blue ace",8,1
quote:Little Computer People
Op dinsdag 12 februari 2002 00:23 schreef Redman het volgende:
[afbeelding]Dit spelletje speelde ik heel vaak al wist ik niet wat en of de bedoeling was (Als er zowiezo al een doel was in het spelletje) maar het was toen al leuk om mensjes in je computer dingetjes te laten doen.
quote:hebben die Jappanners dus mooi van de makers van dat spelletje gejat. Sue the motherf****.
Op dinsdag 12 februari 2002 00:24 schreef gelly het volgende:[..]
Doel van het spel was om het mannetje in leven te houden, een pre-historische versie van een tamagochi dus.
Idd Blue Max
quote:Olympic skier, ja tuurlijk ken ik die nog.
Op dinsdag 12 februari 2002 00:22 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[afbeelding]Wie kent dit meesterwerk nog?
Heb verder geen screenshots, maar ken nog wel wat titels:
Fort Apocalyps
Jaw Breaker
Mission Impossible
Donky Kong
Galaxy
Zomer en Wintergames
etc etc
quote:Ja dat was hem Blue Max
Op dinsdag 12 februari 2002 00:25 schreef gelly het volgende:[..]
Niet blue max ?
Ace of Base was een andere, eigenlijk nog leuker maar leek er veel op.
quote:Klopt. Het eerste onderdeel was gewoon een slalom. Het tweede onderdeel was schansspringen, en het derde onderdeel was een slalom met allerlei obstakels.
Op dinsdag 12 februari 2002 00:24 schreef Redman het volgende:[..]
Dan was je een keertje lekker aan het afdalen en dan donderde je de hele tijd ervan af omdat je zo freaking snel ging. Er waren toch nog meer onderdelen in dit spel?
Je kreeg voor elk onderdeel punten. Maximum in het spel was 1000. Heeft echt een tijd geduurd voor ik 1000 punten had. Maar als ik het spel nu op een emulator speel haal ik die 1000 punten zo. Het is net fietsen!
*Katakis (later Denaris, enorm vette soundtrack remix op http://artists.mp3s.com/artists/24/chris_hlsbeck.html)
*Delta
*Commandos
*Beachhead
*H.E.R.O
*Turrican
*Last ninja
*teveeeell
* ChRiZz gaat C64 emulator opstarten originele c64 staat nog bij mijn ouders met 1541 en XXXXX floppen ,ingeknipt hehehe
quote:Dat inknippen dat herrinner ik me ook nog wel, daar bleek je achteraf zo'n makkelijk apparaatje voor te hebben kwam ik achter toen ik er al een zooi had verknipt.
Op dinsdag 12 februari 2002 00:30 schreef ChRiZz het volgende:* ChRiZz gaat C64 emulator opstarten originele c64 staat nog bij mijn ouders met 1541 en XXXXX floppen ,ingeknipt hehehe
quote:Echt lache die verkopers NEE is slecht voor drive.. helaas had commodore info (magazine) het tegendeel al bewezen.. damn vond laatst nog zo'n blad 10*5.25 floppen waren ¤45
Op dinsdag 12 februari 2002 00:32 schreef Redman het volgende:[..]
Dat inknippen dat herrinner ik me ook nog wel, daar bleek je achteraf zo'n makkelijk apparaatje voor te hebben kwam ik achter toen ik er al een zooi had verknipt.
Hhehe herinner mij ineens GEOS ,wij hadden zelfs een C64 muis
[Dit bericht is gewijzigd door ChRiZz op 12-02-2002 00:37]
Dit spel was echt ONTZETTEND moeilijk. Heeft iemand het ooit (uit)gespeeld?
[Dit bericht is gewijzigd door Vlens_de_Vos op 12-02-2002 00:45]
quote:Fantastisch he die ouwe prijzen?
Op dinsdag 12 februari 2002 00:36 schreef ChRiZz het volgende:[..]
damn vond laatst nog zo'n blad 10*5.25 floppen waren ¤45
quote:Nee, ik kon maar niet bergijpen waar dat rooie kruisje nou naartoe moest.
Op dinsdag 12 februari 2002 00:37 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[afbeelding]Dit spel was echt ONTZETTEND moeilijk. Heeft iemand het ooit (uit)gespeeld?
quote:Ik kocht ze altijd per 100 in en dan verkocht ik ze voor vette winst op de maandelijkse beurs.
Op dinsdag 12 februari 2002 00:36 schreef ChRiZz het volgende:[..]
Echt lache die verkopers NEE is slecht voor drive.. helaas had commodore info (magazine) het tegendeel al bewezen.. damn vond laatst nog zo'n blad 10*5.25 floppen waren ¤45
(Moest dan wel uitkijken voor het dikke duo en de gestapo dienst, want die hielden er niet van als andere mensen ook spulletjes verkochten).
quote:Even een betere link vinden dus
Op dinsdag 12 februari 2002 00:39 schreef Redman het volgende:[..]
Nee, ik kon maar niet bergijpen waar dat rooie kruisje nou naartoe moest.
edit: Ok, deze doet het wel.
[Dit bericht is gewijzigd door Vlens_de_Vos op 12-02-2002 00:46]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |