gewoon een aandachtstrekker dus die Nicoquote:En meteen wordt aan alle kanten ontkent dat het hier het echte boek betreft. Het zou om een vervalsing gaan.
Het benne allemaal heaumeaux J.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:46 schreef Jarno het volgende:
Volwassen mensen die Harry Potter lezen..
Ow come on... Misschien moet jij eens volwassen wordenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:46 schreef Armageddon het volgende:
Hé hij doet het weer!
Hahahaha! Nico heerscht!
Harry Potter, grow up!
Dat. Niet meer en niet minder. Behalve dan dat Potter ook nog eens een duffe ripoff is van die oude Griezelstate boeken van Horowitz.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:46 schreef Jarno het volgende:
Je doet je best maar mafkees.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow come on... Misschien moet jij eens volwassen worden.
Tis gewoon lame om andermans plezier te vergallen.
Al helemaal door Neerlands grootste kansloze ego kindje Dijkshoorn.
Of zal ik voor de zeer volwassen kereltjes hiero de volgende keer het einde op Fok jetsen van wanproducten als Die Hard 4.0, Girl next door of alle uitslagen van jullie geliefde kwaliteitssport Voetbal?
okquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow come on... Misschien moet jij eens volwassen worden.
Tis gewoon lame om andermans plezier te vergallen.
Al helemaal door Neerlands grootste kansloze ego kindje Dijkshoorn.
Of zal ik voor de zeer volwassen kereltjes hiero de volgende keer het einde op Fok jetsen van wanproducten als Die Hard 4.0, Girl next door of alle uitslagen van jullie geliefde kwaliteitssport Voetbal?
Bruce Willis gaat een trio aan met zijn ex en Ashton Kutcher, Dat grietje wordt geneukt door de buurjongen en PSV wordt kampioenquote:
Nu ben ik echt helemaal in de war.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bruce Willis gaat een trio aan met zijn ex en Ashton Kutcher, Dat grietje wordt geneukt door de buurjongen en PSV wordt kampioen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bruce Willis gaat een trio aan met zijn ex en Ashton Kutcher, Dat grietje wordt geneukt door de buurjongen en PSV wordt kampioen.
Mensen die lezenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:46 schreef Jarno het volgende:
Je kan inderdaad de verfilmingen van boeken kijkenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:46 schreef Armageddon het volgende:
Hé hij doet het weer!
Hahahaha! Nico heerscht!
Harry Potter, grow up!
De hysterie ontvang je echt zelf. Als je het echt niet wilt ontvangen, ontvang je het ook niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:58 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zal blij zijn als die massahysterie omtrent dat grafboek eindelijk weer voorbij is.
Valt mee hoor... Al moet ik zeggen dat de HP hysterie dit jaar wel meevalt. Mij interesseert het niet bijster veel (ga niet met een puntmuts in de rij staan) maar wil wel het boek een keer gaan lezen. Liefst zonder in mijn achterhoofd dat ik de uitkomst misschien (waarschijnlijk niet) al precies weet. Ik vind de Gouden Kooi en alle "Sterren" hysteries stukken irritanter. Daar kan je niet omheen als je in de auto radio luistert.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De hysterie ontvang je echt zelf. Als je het echt niet wilt ontvangen, ontvang je het ook niet.
Voor dit topic was mij het totaal nog niet opgevallen
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De hysterie ontvang je echt zelf. Als je het echt niet wilt ontvangen, ontvang je het ook niet.
Voor dit topic was mij het totaal nog niet opgevallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |