's avonds een man 's ochtends de manquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:01 schreef dubidub het volgende:
Ach, liever een verkoudheid dan heel de woonkamer onderkotsen, zoals ik vanochtend. Kutzooi
Als je het goed doet reinigt dat wel meteen je keel en neusquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:01 schreef dubidub het volgende:
Ach, liever een verkoudheid dan heel de woonkamer onderkotsen, zoals ik vanochtend. Kutzooi
Had ik 's avonds maar de man geweest, dan had ik er iig nog iets positiefs aan overgehouden, een leuke avond ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
's avonds een man 's ochtends de man
Geen watje zijn, eruit met die zooi !quote:
Moet ik het resultaat naar jou opsturen dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geen watje zijn, eruit met die zooi !
No thnxquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:25 schreef Motar het volgende:
[..]
Moet ik het resultaat naar jou opsturen dan?
Aw,ik wil er graag vanaf hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
No thnx
Wel lief van je aangeboden hoor maar je mag het toch echt zelf houden
Echte mannen hebben altijd leuke avondenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Had ik 's avonds maar de man geweest, dan had ik er iig nog iets positiefs aan overgehouden, een leuke avond ofzo.
Ik zou er een topic over openenquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:29 schreef Motar het volgende:
[..]
Aw,ik wil er graag vanaf hoor.
Hm misschien maar een topic maken bij vraag&aanbod.
DAmn, dat klinkt helemaal klote:(quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:53 schreef karr-1 het volgende:
ik heb een combinatie van hooikoorts en verkoudheid. daar wordt je ook niet blij van, ik loop hier te niezen, hoesten en snotteren en dan zit ik nog op mijn werk ook.
Ik voel me niet beroerd genoeg om thuis te blijven, maar dat er nu echt veel nuttigs uit mijn handen komt....quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:26 schreef Motar het volgende:
[..]
DAmn, dat klinkt helemaal klote:(
Ik werk op oproep basis en kan wegblijven als het echt nodig is.
Ik ga niet werken als ik me zo beroerd voel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |