neequote:Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef gronk het volgende:
[..]
Dus je hebt tot vijf uur achter je PC zitten drinken?
Ik zeg toch, essentie.quote:[..]
Nou, dat had ik er niet uitgehaald. Beetje incoherente rammel-OP. Ik dacht eerder dat je klaagde over de inconsistentie van fok!kertjes in z'n algemeenheid.
[..]
Daar kan net als bij evolutie een D voor.quote:
Door uitgang.quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:27 schreef Frollo het volgende:
dvooruitgang?
Duh. Probeer het grotere geheel te zien, en dan valt je op dat dit 'in een groter plaatje' pastquote:
laterzquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga dalijk 1.5 uur joggen
Met zoeen mattie van me
11 uur stylzquote:
Je vergeet nog wat:quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Ondanks de PI is dit wel een klaagtopic.
Je blijft het maar zien, van die figuren die op school wat linkse indoctrinatie genuttigd hebben en denken dat alles moet kunnen. Koters die in shock raken wanneer ze verteld wordt dat iets niet meer mag.
Of van die smerige zwetende verslaafden die vinden dat wat ze doen lekker is en hun stress verminderd
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind dat zootje dat zich 'de regering' noemt ook letterlijk verwerpelijk.
Maar denk eens ff na, roken is nutteloos, het is niet lekker dat is gewenning, het is niet stressverminderend het is stress opwekkend wanneer je lichaam niet de hoeveelheid nicotine toegediend krijgt waar de gebruiker dus aan verslaafd is.
Zelfde nu met voordrinken, voordrinken is letterlijk jezelf dommer maken om sociale contacten te kunnen ondergaan, sure een biertje kan lekker zijn, maar wat is de logica achter het jezelf lazerus krijgen want anders zou je niet kunnen uitgaan ofzo, nu zie ik dus op de FP weer hetzelfde soort reacties als je zag bij het zielige groepje rookverslaafden.
Alsof er op ze geschoten wordt springen ze in het verweer.
Ik mag heul wel voordrinken! Dat wil ik!
We leven in een vrij land!
Nee beste net uit het ei gekropen eikels, jullie zijn gewoon zwaar gewend.
Het is hetzelfde als je kind elke dag chips te eten geven en op een dag moet het maar eens gezond gaan bikken, wat hey voedingswaarden en vitaminen zijn waar je dingen voor in je lichaam stopt, lekker hoort luxe te zijn. Je kind zal dan gaan protesteren en mogelijk je de grootste kut vader/moeder ter wereld zweren.
Zelfde is dit gezeik, mensen zijn in nederland veel te gewend geworden met maar alles krijgen en alles mogen. En als er eens een fout teruggedraaid moet worden is iedereen in rep en roer, want 'we leven toch in een vrij land?!, help! De politiestaat komt eraan! waaah!"
Nog even en er worden groepen opgericht die zich willen "vrij vechten"
Als ik kijk naar de ideologie van de mensen die zo overtuigd zijn van dat nederland een vrij land behoort te zijn betekend dit dat je letterlijk alles moet mogen, inclusief mensen beledigen, jezelf en je omgeving vervuilen, en je als een zo groot mogelijk extreem der devolutie gedragen.
Onder het mom van vrij zijn, wat in werkerlijkheid net zo relatief is als warm en koud.
-rant over.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:45 schreef BaajGuardian het volgende:
De democratie van dat de politiek zogenaamd doet wat de mensen willen of de democratie van dat de mensen willen dat de politiek zogenaamd doet wat de mensen willen.
Ik snap alleen niet de vergelijking tussen democratie en het afschaffen van vervuilende gebruiken.
Of wil je ermee zeggen dat omdat verslaafden en gewenners aan bepaalde sociale doctrines de waan hebben dat ze iets willen de raad der wijzen die de politiek eigenlijk zou moeten zijn daar mee in moet stemmen onder het mom van "we doen wat het volk wilt."
Doen wat het volk wilt is een onmogelijke grap, mensen zijn veel te verschillend, en 'democratie' is al helemaal geen voorbeeld om te gebruiken bij het onderwerp wat ik in de OP heb beschreven.
Laat ik het nogmaals zeggen:
De mens heeft wijze voorbeelden nodig zoals een kind zijn ouders nodig heeft ter opvoeding.
Zou de wereld een plaats van eerlijkheid en puurheid zijn dan was een volledig vrije orde absoluut een optie...maar kinderen groeien daar in de realiteit van dezen dagen niet in op, kinderen groeien op in een wereld van bedrog, corruptie en escalatie. Daar is sturing absoluut bij nodig.
Ik vind niet dat de regering voor jou moet bepalen dat het dom is. Mag je lekker zelf weten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 05:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind dat zootje dat zich 'de regering' noemt ook letterlijk verwerpelijk.
Maar denk eens ff na, roken is nutteloos, het is niet lekker dat is gewenning, het is niet stressverminderend het is stress opwekkend wanneer je lichaam niet de hoeveelheid nicotine toegediend krijgt waar de gebruiker dus aan verslaafd is.
Zelfde nu met voordrinken, voordrinken is letterlijk jezelf dommer maken om sociale contacten te kunnen ondergaan, sure een biertje kan lekker zijn, maar wat is de logica achter het jezelf lazerus krijgen want anders zou je niet kunnen uitgaan ofzo, nu zie ik dus op de FP weer hetzelfde soort reacties als je zag bij het zielige groepje rookverslaafden.
quote:Beroep filosoof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |