abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2007 @ 05:43:30 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51616530
Ondanks de PI is dit wel een klaagtopic.

Je blijft het maar zien, van die figuren die op school wat linkse indoctrinatie genuttigd hebben en denken dat alles moet kunnen. Koters die in shock raken wanneer ze verteld wordt dat iets niet meer mag.
Of van die smerige zwetende verslaafden die vinden dat wat ze doen lekker is en hun stress verminderd

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind dat zootje dat zich 'de regering' noemt ook letterlijk verwerpelijk.
Maar denk eens ff na, roken is nutteloos, het is niet lekker dat is gewenning, het is niet stressverminderend het is stress opwekkend wanneer je lichaam niet de hoeveelheid nicotine toegediend krijgt waar de gebruiker dus aan verslaafd is.

Zelfde nu met voordrinken, voordrinken is letterlijk jezelf dommer maken om sociale contacten te kunnen ondergaan, sure een biertje kan lekker zijn, maar wat is de logica achter het jezelf lazerus krijgen want anders zou je niet kunnen uitgaan ofzo, nu zie ik dus op de FP weer hetzelfde soort reacties als je zag bij het zielige groepje rookverslaafden.

Alsof er op ze geschoten wordt springen ze in het verweer.

Ik mag heul wel voordrinken! Dat wil ik!
We leven in een vrij land!

Nee beste net uit het ei gekropen eikels, jullie zijn gewoon zwaar gewend.

Het is hetzelfde als je kind elke dag chips te eten geven en op een dag moet het maar eens gezond gaan bikken, wat hey voedingswaarden en vitaminen zijn waar je dingen voor in je lichaam stopt, lekker hoort luxe te zijn. Je kind zal dan gaan protesteren en mogelijk je de grootste kut vader/moeder ter wereld zweren.

Zelfde is dit gezeik, mensen zijn in nederland veel te gewend geworden met maar alles krijgen en alles mogen. En als er eens een fout teruggedraaid moet worden is iedereen in rep en roer, want 'we leven toch in een vrij land?!, help! De politiestaat komt eraan! waaah!"

Nog even en er worden groepen opgericht die zich willen "vrij vechten"
Als ik kijk naar de ideologie van de mensen die zo overtuigd zijn van dat nederland een vrij land behoort te zijn betekend dit dat je letterlijk alles moet mogen, inclusief mensen beledigen, jezelf en je omgeving vervuilen, en je als een zo groot mogelijk extreem der devolutie gedragen.
Onder het mom van vrij zijn, wat in werkerlijkheid net zo relatief is als warm en koud.

-rant over.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_51616578
Heb je nou serieus gewacht tot zo laat om dit topic te posten alleen maar omdat dat 'stoer' is ?!!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 19 juli 2007 @ 05:53:47 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51616631
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 05:48 schreef Roi het volgende:
Heb je nou serieus gewacht tot zo laat om dit topic te posten alleen maar omdat dat 'stoer' is ?!!
Ehm nee? Heb jij nu dit topic aangeklikt om een reactie van wel even één hele zin neer te plempen omdat dat 'makkelijk' is?
pi_51616645
Weet jij wat je is moet doen, een goed boek lezen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 05:56:22 #5
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51616656
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 05:55 schreef Roi het volgende:
Ja klopt, nog 2.

Heilige bloed en de heilige graal en apocalypse 2012 heb ik hier nog deels ongelezen liggen.

Weet je wat jij eens moet doen, de OP lezen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 05:57:46 #6
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_51616669
quote:
Ben je nou nog steeds wakker?

jammer
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_51616724
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 05:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja klopt, nog 2.

Heilige bloed en de heilige graal en apocalypse 2012 heb ik hier nog deels ongelezen liggen.

Zal ik doen een moment hoor.
pi_51616737
quote:
Ga slapen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51616751
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 05:56 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja klopt, nog 2.

klinkt alsof jij ook zo'n conspiracy freak bent

en die van 2012 wtf denk je nou echt de biijbel zit ook 5 jaar naast de ware dato
nah die van de mayas ook want tijd hoeft niet relevant te zijn aan licht zwaartekracht of iets anders tijd is niks meer en minder dan een fucking stom ideetje van de mens
Crash and Burn, Crash and Burn Crash and Burn to Night,
We're gonna keep on partyin till the wake of daylight
pi_51616790
Je hebt gelijk. We moeten raden instellen die bepalen wat goed en slecht voor ons is. Wat we mogen doen en wat niet. Dit land is gewoon veel te vrij. Niet netjes je groente elke dag eten, je handen niet wassen voor het eten, dat vervelende lange haar bij de losgeslagen jeugd. Stelletje doerakken! Afgelopen moet het zijn!!!!
We are not retreating, we are advancing in another direction. - General Douglas MacArthur
  donderdag 19 juli 2007 @ 06:13:46 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51616810
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 06:06 schreef delted het volgende:

[..]

klinkt alsof jij ook zo'n conspiracy freak bent

en die van 2012 wtf denk je nou echt de biijbel zit ook 5 jaar naast de ware dato
nah die van de mayas ook want tijd hoeft niet relevant te zijn aan licht zwaartekracht of iets anders tijd is niks meer en minder dan een fucking stom ideetje van de mens
Een boek lezen betekend niet dat je geloofd wat er in een boek staat.
Ik geloof niet dat er een apocalypse plaatsvind, wel lees ik wel degelijk wetenschappelijke informatie die gelijk loopt met de tijdlijn van de maya's, onder andere extreem hoge zonneactiviteit ten tijde van data.
In plaats van mensen in een hokje te stoppen kijk eerst eens naar jezelf.
  donderdag 19 juli 2007 @ 06:15:55 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51616831
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 06:11 schreef dyslexie_man het volgende:
Je hebt gelijk. We moeten raden instellen die bepalen wat goed en slecht voor ons is. Wat we mogen doen en wat niet. Dit land is gewoon veel te vrij. Niet netjes je groente elke dag eten, je handen niet wassen voor het eten, dat vervelende lange haar bij de losgeslagen jeugd. Stelletje doerakken! Afgelopen moet het zijn!!!!
Waarom direct een uiterste? Is ook al zoiets..echt onder het mom van "help er komt een politiestaat"
Echt zo'n typisch defensief riedeltje dat als argument moet fungeren bij ontbreken van een werkerlijk punt tegen de ontmanteling van destructieve gewoontes.
pi_51616836
En wie ben jij wel niet om te denken dat jou manier wel goed is. Of in ieder geval de manieren die anderen hebben dom en sneu te noemen.

Ieder mag gewoon leven zoals zij dat zelf willen
  donderdag 19 juli 2007 @ 06:21:10 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51616873
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 06:16 schreef Roi het volgende:
En wie ben jij wel niet om te denken dat jou manier wel goed is. Of in ieder geval de manieren die anderen hebben dom en sneu te noemen.

Een vrijdenker is wat ik ben, Ik kijk verder dan mijn neus lang is. Als je een justificatie nodig hebt voor mijn mening dan mail je over een jaartje maar terug.
quote:
Ieder mag gewoon leven zoals zij dat zelf willen
De vrijheid van de één houd op bij de vrijheid van een ander.
pi_51616972
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 06:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Een vrijdenker is wat ik ben, Ik kijk verder dan mijn neus lang is. Als je een justificatie nodig hebt voor mijn mening dan mail je over een jaartje maar terug.
[..]

De vrijheid van de één houd op bij de vrijheid van een ander.
Wat mopper je dan op mensen die zich kapot zuipen of hun kinderen rot opvoeden? Ik bedoel het is ook niet mijn keuze maar ja, wat doe je er aan?
We are not retreating, we are advancing in another direction. - General Douglas MacArthur
  donderdag 19 juli 2007 @ 06:41:32 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51617040
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 06:33 schreef dyslexie_man het volgende:

[..]

Wat mopper je dan op mensen die zich kapot zuipen of hun kinderen rot opvoeden? Ik bedoel het is ook niet mijn keuze maar ja, wat doe je er aan?
Tja, iig niet 't het illegale circuit inhelpen door het voordrinken an sich enkel te verbieden.

Ik denk dat drank compleet verbieden onder de 21 al een hele stap is om het probleem op te lossen.
Oh en dan natuurlijk daar in clubs streng toezicht op houden, en bij de deur een blaastest.

Dat betekend dan jongeren niet meer de club in en jongeren die uit willen gaan drinken dus automatisch niet voor, en het is ook niet zo dat ze daarna persé binnen moeten zuipen en kunnen klagen dat het zo duur is want de drank kan dan voor volwassenen iig weer normale prijzen krijgen.

Kinderen horen hun hersenen niet te laten verrotten, kinderen worden ooit de toekomst en als de toekomst moet bestaan uit het zootje zombies dat drankjongeren zijn zie ik het zo gebeuren dat dit huidige tijdperk de laatste is voor de mensheid.

De mens heeft wijze voorbeelden nodig zoals een kind zijn/haar ouders nodig heeft om het wereldwijs te maken. Niet alles moet maar kunnen, al helemaal niet als het om koters gaat. Dan maar even janken en in foetushouding gaan liggen.

Probleem opgelost.
pi_51617116
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 05:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Je blijft het maar zien, van die figuren die op school wat linkse indoctrinatie genuttigd hebben en denken dat alles moet kunnen.
Drie regels gelezen en het gaat alweer over "Links".....

Terwijl je in de rest van het stuk juist een relaas tegen liberalisme leest.... Vrijheid is het grote stokpaardje van "rechts" weet je nog? terwijl de "politiestaat" juist het stokpaardje van "links" is als je veel mensen hier moet geloven.

Ofwel: Je hele post is een anti-rechts relaas tot op het laatste punt.
pi_51617140
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 06:41 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Tja, iig niet 't het illegale circuit inhelpen door het voordrinken an sich enkel te verbieden.

Ik denk dat drank compleet verbieden onder de 21 al een hele stap is om het probleem op te lossen.
Oh en dan natuurlijk daar in clubs streng toezicht op houden, en bij de deur een blaastest.

Dat betekend dan jongeren niet meer de club in en jongeren die uit willen gaan drinken dus automatisch niet voor, en het is ook niet zo dat ze daarna persé binnen moeten zuipen en kunnen klagen dat het zo duur is want de drank kan dan voor volwassenen iig weer normale prijzen krijgen.

Kinderen horen hun hersenen niet te laten verrotten, kinderen worden ooit de toekomst en als de toekomst moet bestaan uit het zootje zombies dat drankjongeren zijn zie ik het zo gebeuren dat dit huidige tijdperk de laatste is voor de mensheid.

De mens heeft wijze voorbeelden nodig zoals een kind zijn/haar ouders nodig heeft om het wereldwijs te maken. Niet alles moet maar kunnen, al helemaal niet als het om koters gaat. Dan maar even janken en in foetushouding gaan liggen.

Probleem opgelost.
Het lijkt er op dat het naleven van de huidige regels al een brug te ver is.
Ik ben het wel met je eens om de uitgaansgelegenheid verantwoordelijk te stellen als er een koter op straat loopt die dronken is. Gewoon vragen waar ie vandaan komt, oppakken en zowel ouders als horecagelegenheid beboeten. Je zult zien dat dan het probleem veel sneller oplost. Maar ja, de politie is liever bezig mensen zonder licht te beboeten. Targets en zo he
  donderdag 19 juli 2007 @ 06:55:01 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51617158
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 06:49 schreef Croga het volgende:

[..]

Drie regels gelezen en het gaat alweer over "Links".....

Terwijl je in de rest van het stuk juist een relaas tegen liberalisme leest.... Vrijheid is het grote stokpaardje van "rechts" weet je nog? terwijl de "politiestaat" juist het stokpaardje van "links" is als je veel mensen hier moet geloven.

Ofwel: Je hele post is een anti-rechts relaas tot op het laatste punt.
Jij maakt er links én rechts van, ik noem enkel wat links is links ; de blije multiculti iedereen is vrij en pas op voor de gemene mensen die je vrijheden willen ontnemen scholing waar onze kinderen des vaderlands aan onderhevig zijn dag in dag uit.
En de rest is eerder anti populistiek/politiek.
  donderdag 19 juli 2007 @ 06:58:39 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51617180
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 06:52 schreef dyslexie_man het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat het naleven van de huidige regels al een brug te ver is.
Ik ben het wel met je eens om de uitgaansgelegenheid verantwoordelijk te stellen als er een koter op straat loopt die dronken is. Gewoon vragen waar ie vandaan komt, oppakken en zowel ouders als horecagelegenheid beboeten. Je zult zien dat dan het probleem veel sneller oplost. Maar ja, de politie is liever bezig mensen zonder licht te beboeten. Targets en zo he
Het een houdt het ander in stand, dat zegt alles over waarom de politie van bovenaf niet word opgelegd om echte criminaliteit aan te pakken maar liever hun kas te spekken met quota's, en dat die quota's niet meer gehaald worden is onzin, enkel dat het verplicht is de quota's te halen is afgeschaft, een goede reden is er nog steeds. Lost men criminaliteit op als politieapparaat dan word men gekort door het rijk, en kan men gaan patroulleren voor minder geld, houdt men criminaliteit in stand door zich te richten op boetes uitdraaien als politieapparaat dan krijgt men meer subsidie omdat er door het publiek om meer blauw opstraat gevraagd wordt.

Geniaal toch?
pi_51617742
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 06:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Jij maakt er links én rechts van
Nee, ik maar er Links noch rechts van. Mooi heh? Dat er mensen zijn die in staat zijn om in andere termen dan links of rechts te denken.......
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 06:58 schreef BaajGuardian het volgende:
door zich te richten op boetes uitdraaien als politieapparaat dan krijgt men meer subsidie omdat er door het publiek om meer blauw opstraat gevraagd wordt.

Geniaal toch?
Geniaal dat er mensen in het kabinet zitten die luisteren naar wat het publiek wil. Tenslotte is het de bedoeling dat in een democratie de wensen van de meerderheid omgezet worden in wetten/beleid. Dan gebeurt dat eindelijk eens en dan is het nog niet goed?
  donderdag 19 juli 2007 @ 08:45:21 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51617931
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 08:24 schreef Croga het volgende:

[..]

Nee, ik maar er Links noch rechts van. Mooi heh? Dat er mensen zijn die in staat zijn om in andere termen dan links of rechts te denken.......
zegt ie tegen mij...
quote:
[..]

Geniaal dat er mensen in het kabinet zitten die luisteren naar wat het publiek wil. Tenslotte is het de bedoeling dat in een democratie de wensen van de meerderheid omgezet worden in wetten/beleid. Dan gebeurt dat eindelijk eens en dan is het nog niet goed?
De democratie van dat de politiek zogenaamd doet wat de mensen willen of de democratie van dat de mensen willen dat de politiek zogenaamd doet wat de mensen willen.

Ik snap alleen niet de vergelijking tussen democratie en het afschaffen van vervuilende gebruiken.
Of wil je ermee zeggen dat omdat verslaafden en gewenners aan bepaalde sociale doctrines de waan hebben dat ze iets willen de raad der wijzen die de politiek eigenlijk zou moeten zijn daar mee in moet stemmen onder het mom van "we doen wat het volk wilt."

Doen wat het volk wilt is een onmogelijke grap, mensen zijn veel te verschillend, en 'democratie' is al helemaal geen voorbeeld om te gebruiken bij het onderwerp wat ik in de OP heb beschreven.
Laat ik het nogmaals zeggen:

De mens heeft wijze voorbeelden nodig zoals een kind zijn ouders nodig heeft ter opvoeding.
Zou de wereld een plaats van eerlijkheid en puurheid zijn dan was een volledig vrije orde absoluut een optie...maar kinderen groeien daar in de realiteit van dezen dagen niet in op, kinderen groeien op in een wereld van bedrog, corruptie en escalatie. Daar is sturing absoluut bij nodig.
  donderdag 19 juli 2007 @ 08:49:14 #23
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51617973
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 05:48 schreef Roi het volgende:
Neuj, toen was-ie pas klaar met indrinken en zuipen

Mar TS heeft wel een punt hoor. De verontwaardiging op fok is nogal selectief, en vooral gericht op iedereen die de eigen pleziertjes aan wil tasten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 19 juli 2007 @ 08:57:32 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51618062
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 08:49 schreef gronk het volgende:

[..]

Neuj, toen was-ie pas klaar met indrinken en zuipen
Persoonlijk ga 'ik niet uit omdat het hele uitgaan enkel op zuipen gebaseerd is, en ook het soort muziek spreekt mij niet aan..
Als ik wil drinken kan ik dat gewoon terwijl ik zit te fokken, drinken om sociale contacten 'aan te kunnen is echt te sneu voor woorden..

De essentie van dit topic is dan ook de klacht op het nieuwsbericht over indrinken...
En wel dat het wel lijkt alsof mensen het idee hebben dat je geen plezier kunt hebben met volledig functionerende hersenen, hoewel je wel wat intelligentie moet missen om daar logica in te zien en het te practiseren.

Heeft uberhaupt iemand er wel eens bij nagedacht bij elk goedje dat hij/zij tot zich neemt en meent nodig te hebben, dat er een tijd is geweest dat het nog niet in hun leven bestond en men toen ook goed zonder kon ?
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:23:38 #25
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51618531
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 08:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Persoonlijk ga 'ik niet uit omdat het hele uitgaan enkel op zuipen gebaseerd is, en ook het soort muziek spreekt mij niet aan..

Als ik wil drinken kan ik dat gewoon terwijl ik zit te fokken, drinken om sociale contacten 'aan te kunnen is echt te sneu voor woorden..
Dus je hebt tot vijf uur achter je PC zitten drinken?
quote:
De essentie van dit topic is dan ook de klacht op het nieuwsbericht over indrinken...
Nou, dat had ik er niet uitgehaald. Beetje incoherente rammel-OP. Ik dacht eerder dat je klaagde over de inconsistentie van fok!kertjes in z'n algemeenheid.
quote:
Heeft uberhaupt iemand er wel eens bij nagedacht bij elk goedje dat hij/zij tot zich neemt en meent nodig te hebben, dat er een tijd is geweest dat het nog niet in hun leven bestond en men toen ook goed zonder kon ?
Da's vooruitgang.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:25:54 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51618576
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef gronk het volgende:

[..]

Dus je hebt tot vijf uur achter je PC zitten drinken?
nee
quote:
[..]

Nou, dat had ik er niet uitgehaald. Beetje incoherente rammel-OP. Ik dacht eerder dat je klaagde over de inconsistentie van fok!kertjes in z'n algemeenheid.
[..]
Ik zeg toch, essentie.
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:27:27 #27
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51618605
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:23 schreef gronk het volgende:

Da's vooruitgang.
Daar kan net als bij evolutie een D voor.
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:27:50 #28
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_51618614
dvooruitgang?
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:29:05 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51618636
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:27 schreef Frollo het volgende:
dvooruitgang?
Door uitgang.
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:34:33 #30
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51618739
Ik ga dalijk 1.5 uur joggen

Met zoeen mattie van me
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:38:19 #31
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_51618828
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:25 schreef BaajGuardian het volgende:

Ik zeg toch, essentie.
Duh. Probeer het grotere geheel te zien, en dan valt je op dat dit 'in een groter plaatje' past
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:38:39 #32
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_51618837
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga dalijk 1.5 uur joggen

Met zoeen mattie van me
laterz
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:42:36 #33
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51618910
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:38 schreef Frollo het volgende:

[..]

laterz
11 uur stylz
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:04:59 #35
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_51619433

*Hosselcopter*
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:44:41 #36
153745 525TDS
Dat zeg ik dus.
pi_51627289
quote:
Ondanks de PI is dit wel een klaagtopic.

Je blijft het maar zien, van die figuren die op school wat linkse indoctrinatie genuttigd hebben en denken dat alles moet kunnen. Koters die in shock raken wanneer ze verteld wordt dat iets niet meer mag.
Of van die smerige zwetende verslaafden die vinden dat wat ze doen lekker is en hun stress verminderd

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind dat zootje dat zich 'de regering' noemt ook letterlijk verwerpelijk.
Maar denk eens ff na, roken is nutteloos, het is niet lekker dat is gewenning, het is niet stressverminderend het is stress opwekkend wanneer je lichaam niet de hoeveelheid nicotine toegediend krijgt waar de gebruiker dus aan verslaafd is.

Zelfde nu met voordrinken, voordrinken is letterlijk jezelf dommer maken om sociale contacten te kunnen ondergaan, sure een biertje kan lekker zijn, maar wat is de logica achter het jezelf lazerus krijgen want anders zou je niet kunnen uitgaan ofzo, nu zie ik dus op de FP weer hetzelfde soort reacties als je zag bij het zielige groepje rookverslaafden.

Alsof er op ze geschoten wordt springen ze in het verweer.

Ik mag heul wel voordrinken! Dat wil ik!
We leven in een vrij land!

Nee beste net uit het ei gekropen eikels, jullie zijn gewoon zwaar gewend.

Het is hetzelfde als je kind elke dag chips te eten geven en op een dag moet het maar eens gezond gaan bikken, wat hey voedingswaarden en vitaminen zijn waar je dingen voor in je lichaam stopt, lekker hoort luxe te zijn. Je kind zal dan gaan protesteren en mogelijk je de grootste kut vader/moeder ter wereld zweren.

Zelfde is dit gezeik, mensen zijn in nederland veel te gewend geworden met maar alles krijgen en alles mogen. En als er eens een fout teruggedraaid moet worden is iedereen in rep en roer, want 'we leven toch in een vrij land?!, help! De politiestaat komt eraan! waaah!"

Nog even en er worden groepen opgericht die zich willen "vrij vechten"
Als ik kijk naar de ideologie van de mensen die zo overtuigd zijn van dat nederland een vrij land behoort te zijn betekend dit dat je letterlijk alles moet mogen, inclusief mensen beledigen, jezelf en je omgeving vervuilen, en je als een zo groot mogelijk extreem der devolutie gedragen.
Onder het mom van vrij zijn, wat in werkerlijkheid net zo relatief is als warm en koud.

-rant over.
Je vergeet nog wat:
- mensen die meteen ausweis (oid) menen te moeten roepen als het over identificatieplicht gaat
- mensen die meteen overàl de tweede wereldoorlog erbij halen
Verder: Inderdaad. En of het nou gaat om links of om rechts, dat maakt niet uit. Ik ook op die "alles moet kunnen/mogen cultuur".
pi_51628186
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 08:45 schreef BaajGuardian het volgende:
De democratie van dat de politiek zogenaamd doet wat de mensen willen of de democratie van dat de mensen willen dat de politiek zogenaamd doet wat de mensen willen.

Ik snap alleen niet de vergelijking tussen democratie en het afschaffen van vervuilende gebruiken.
Of wil je ermee zeggen dat omdat verslaafden en gewenners aan bepaalde sociale doctrines de waan hebben dat ze iets willen de raad der wijzen die de politiek eigenlijk zou moeten zijn daar mee in moet stemmen onder het mom van "we doen wat het volk wilt."

Doen wat het volk wilt is een onmogelijke grap, mensen zijn veel te verschillend, en 'democratie' is al helemaal geen voorbeeld om te gebruiken bij het onderwerp wat ik in de OP heb beschreven.
Laat ik het nogmaals zeggen:

De mens heeft wijze voorbeelden nodig zoals een kind zijn ouders nodig heeft ter opvoeding.
Zou de wereld een plaats van eerlijkheid en puurheid zijn dan was een volledig vrije orde absoluut een optie...maar kinderen groeien daar in de realiteit van dezen dagen niet in op, kinderen groeien op in een wereld van bedrog, corruptie en escalatie. Daar is sturing absoluut bij nodig.

huh? ur? volgens mij ging het origineel heel ergens anders over....
Definitief bewijs dat BJ een vrouw is; mannen kunnen niet zo van de hak op de tak springen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:21:12 #38
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_51628301
quote:

Ik vind niet dat de regering voor jou moet bepalen dat het dom is. Mag je lekker zelf weten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_51628947
quote:
Beroep filosoof
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
pi_51629573
Damn, waarom slapen jullie 's nachts niet ipv dit soort topics te openen
Don't judge a duck by its brother
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')