Draait die nu in de bios eigenlijk?quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:09 schreef Geerd het volgende:
Ja die ja
Ja ik heb hem niet voor niets gebrand.quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:12 schreef steve555 het volgende:
je MOET een film kijken?
dus jij MOET een film kijken, perse vandaag, perse nu, omdat je hem gebrand hebt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja ik heb hem niet voor niets gebrand.
meer films branden en morgen filmmarathon houdenquote:Op donderdag 19 juli 2007 04:15 schreef Geerd het volgende:
Ja hey het is vakantie wat moet ik anders doen dan?
Kijk iemand die het snapt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:17 schreef MrHoodigan het volgende:
Soms zijn er dingen in het leven die moeten steve...zoals dvdtje kijken met bier!
dat is waar, dvd kijken zonder bier is niet goed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:17 schreef MrHoodigan het volgende:
Soms zijn er dingen in het leven die moeten steve...zoals dvdtje kijken met bier!
trouwens, even een vraag tussendoor. Die avatar van jou, is dat soms die Rus uit Armageddon en die gast uit Fargo?quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:17 schreef MrHoodigan het volgende:
ik vind het een goede acteur, maar als het mijn zwager was zou ik scheiden van mijn zus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:24 schreef MrHoodigan het volgende:
Ja, dat is Peter Stormare een acteur heeft inderdaad Fargo gespeeld in Armageddon.
Maar ik ben vooral fan van zijn rol als John Abruzzi in PrisonBreak!
niet aan toe gekomen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:50 schreef tevebe het volgende:
En hoe bevalt de film? Tijdje geleden gezien in de bios.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:20 schreef Geerd het volgende:
Nee je zecht het zelf al beter vijf van dan vier.
Zo is het ook met bier.
Dank je wacht ik er nog even mee.quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:54 schreef tevebe het volgende:
Is opzich ook niet echt de moeite waard
Om 5u sochtends?quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:54 schreef Geerd het volgende:
Kijk hem vanmiddag wel ofzo.
Ik ga zo motor maar is poetsen ofzo.
Vakantie heyquote:Op donderdag 19 juli 2007 05:03 schreef tevebe het volgende:
Niks van aantrekkenMaar hoe kun je nou geen slaap hebben? Ik kan niet wachten tot ik naar bed kan over 2,5 u
hij is masterlijk, ook in zo'n autoreclamequote:Op donderdag 19 juli 2007 04:24 schreef MrHoodigan het volgende:
Ja, dat is Peter Stormare een acteur heeft inderdaad Fargo gespeeld in Armageddon.
Maar ik ben vooral fan van zijn rol als John Abruzzi in PrisonBreak!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 04:20 schreef Geerd het volgende:
Nee je zecht het zelf al beter vijf van dan vier.
Zo is het ook met bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |