Het feest ging door totdat er een vermanende stem via de intercom klonk "Karin en Maurice" ze worden op hun vingers getikt als kleine kinderen !!
quote:
op 10-13-1999 om 01:34 AM schreef Lucky het volgende:
Tjongejonge wat zou er nu gebeuren achter dat gordijn bij de 'badkamer' ? Ik meen me te herinneren dat Karin en Maurice vorige week ook al gebruik hebben gemaakt van dat gordijn en vanavond waren ze weer met het gordijn aan het stoeien, deze keer zelfs met een stoel erchter alsof ze een tentje aan het bouwen zijn.....
Onschuldige uitleg:
Ik hoorde Maurice iets zeggen over "oren uitbaggeren". Misschien wil ze niet dat dat op TV komt.
Minder onschuldige uitleg:
Karin en Maurice wippen als konijnen.
Nee zeg, komen er nog meer van die enge dingen op deze aardkloot.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil alleen graag alles weten...
quote:
op 10-13-1999 om 01:34 AM schreef Lucky het volgende:
Karin en Maurice" ze worden op hun vingers getikt als kleine kinderen !!
Tja, dat is toch het idee achter BB: Niet alleen dat ie je overal en altijd ziet, maar ook de regels maakt (en breekt, en opnieuw maakt, maar dat doet er nu niet toe) en je dus een standje geeft als je je er niet aan houdt.
quote:
op 10-13-1999 om 09:45 AM schreef Snof het volgende:
Tja, dat is toch het idee achter BB: Niet alleen dat ie je overal en altijd ziet, maar ook de regels maakt (en breekt, en opnieuw maakt, maar dat doet er nu niet toe) en je dus een standje geeft als je je er niet aan houdt.
Wel jammer dat ze dat van de week ook niet deden bij Bart en Sabine onder de dekens
Dat mag kennenlijk wel?? of meet BB met 2 maten ?
Rob
Kan me ook niet voorstellen dat ze alleen hun oren aan het leegpoeren zijn. Daar is toch niets raars aan. Bovendien hebben wij als kijker al het scheren van de rug van Ruud mee moeten maken, dus wij zijn ook wel wat gewend.
Karin en Maurice hebben gewoon opdracht gekregen om zich verdacht te gedragen. Samen achter een gordijn staan en zeggen dat ze toch gezien worden en een beetje giebelen en je hebt al gauw de indruk gewekt dat er meer aan de hand is.
Met andere woorden: besteed hier geen aandacht meer aan en laat het rusten. Haar man weet gewoon dat ze acteur en actrice spelen dus zal er ook geen aandacht aan schenken.
Verklaar je naatje ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |