SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
Is ECW nog steeds zoals 5 maanden terug, dus geen Xtreme matches en nog steeds 60min?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:09 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ECW:
Redelijke show, weer toffe main event
Waarom zou het anders zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:36 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Is ECW nog steeds zoals 5 maanden terug, dus geen Xtreme matches en nog steeds 60min?![]()
Zoja, dan mis ik niets![]()
Agreed, kwa worstelen staat ECW op 1 en dan zijn dat nog vooral de jongeren ook nog eens. Na ECW komt Smackdown en dan Raw. Smackdown is een mid-card show geworden met wel goeie worstelaars maar de grote namen zitten op Raw, en Raw is een grote namen show nuquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:15 schreef kidkash19 het volgende:
Ik denk dat ECW de beste show is als het puur om wrestling gaat...Punk-Morrison was zwaar goed deze week en is het eigenlijk al vanaf het begin, Burke is vanaf het begin een favoriet van me en verbeterd alleen maar meer en meer. Dreamer is een oudje maar doet het goed in zn rol. Daaronder heb je BIG DADDY V die opgebouwd wordt en Boogeyman, Miz is ook steeds beter aan het worden en ben benieuwd wat het verhaal word tussen Kelly en Balls.
Een kleine uitbreiding met bv Mike Knox (die toen hij development was gewoon goed was maar zn rol in ECW was beperkt) en nog 1 a 2 mensen en je hebt een super goede show.
Klinkt idd erg slecht, Samoa Joe wil ook weg, de hele X-Divisie bijna. Dat plan om de X-titel weg te halen is echt te gek voor woordenquote:als je de nieuwsberichten mag geloven gaat het in TNA niet zo heel goed....X-Division word langzaam opgedoekt (HET product waar ze populair mee zijn geworden), eigen sterren die worden gepasseerd voor oud WWE worstelaars waardoor de eigen sterren gedemotiveerd raken. TNA moet oppassen en hun eigen sterren maken en niet mensen oppikken als Test, Matt Morgan, A-Train, Rikishi enz enz enz
Geen Extreme matches is geen ECW. Voor mij dan ook geen reden ernaar te kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:12 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Waarom zou het anders zijn?
En het roster is nu erg goed, Punk, Burke, Nitro, Dreamer, Thorne, Cor Von
En main events zijn meestal erg goed hoor, beter dan op Raw en Smackdown vooralalleen lopen ze teveel te kutten met Big Daddy V vs Boogeyman en The Miz tegen Balls wat niet echt super is. Voor de rest zijn het goeie shows hoor.
Mensen die denken dat deze ECW hetzelfde is als vroegerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Geen Extreme matches is geen ECW. Voor mij dan ook geen reden ernaar te kijken.
Maar vroeg het me dus gewoon af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook een mooi stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
haha ze moeten wel op gaan passen dat het roster niet te groot wordtquote:
ik zie echt rustig een Samoa Joe naar ECW gaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha ze moeten wel op gaan passen dat het roster niet te groot wordt![]()
maar van wat ik hoorde lopen binnenkort veel contracten af.. ben benieuwd wie écht weg zal gaan!
Daar gaat het niet om...ze hadden het over hun vorige prestaties en titels en geen van de teams die de tag titels van TNA heeft gehad zei daar iets over...alsof de titels dus in vergelijking niks waard zijn. Het klinkt bv al heel anders als ze zeggen dat ze de WCW tag title, ECW tag title, WWE Tag title EN ......TNA TAG TITLE !! hebben gewonnen...zo laat je merken dat de tag titles belangrijk zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:38 schreef roepdeman het volgende:
Ok, maar laten we eerlijk zijn....Wie moest de TNA Tag titles verdedigen tijdens die promo? Samoa Joe? Die nog geen tag partner heeft en ook nog eens later in de show aan bod zou komen?
Op zich vond ik dat segment prima. Je zag dat er 3 grote teams waren die allen aanspraak kunnen maken op de titel, maar je zag ook dat het er een vierde team was dat er zeker dicht tegenaan zit om de titels te pakken, in de vorm van LAX. vrij geslaagd het enige wat stom is op dit moment van TNA is om alle titels in één gevecht te proppen..
Joe naar ECW.. no way!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik zie echt rustig een Samoa Joe naar ECW gaan
Zo zijn er nog wel meer mensen die echt groot kunnen worden die rustig weglopen bij TNA
wel euh, ik ben soms ook een bitchquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:48 schreef wc-eend het volgende:
Ik vindt die melina maar een biatch.. doe mij maar die candice.. of micky james of.. maria
Ok, duidelijk..Ik zag het in elk geval anders. Ik zag 3 teams, die alle drie grote prestaties hebben geleverd, die alle drie aanspraak zouden kunnen maken op de TNA Tag Title. Ok, ik weet niet of ze van tevoren een script hadden of dat ze zeiden: "Let's Wing It." gewoon hup uit het hoofd een promo..Ik denk dat laatste en ik denk dat ze dus daarom vergeten waren om de title te noemen. Maar nogmaals toen LAX in de ring kwam was ik erg tevreden over dat segment, want anders zou ik me mateloos irriteren dat die drie 'oude' teams daar mn tijd zaten te verdoen terwijl er achter nog een LAX en een MCMG ronlopen. (maar goed Dudley's waren de enige die de TNA tag titles hadden gehad dus leg de schuld bij hun neer)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:49 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om...ze hadden het over hun vorige prestaties en titels en geen van de teams die de tag titels van TNA heeft gehad zei daar iets over...alsof de titels dus in vergelijking niks waard zijn. Het klinkt bv al heel anders als ze zeggen dat ze de WCW tag title, ECW tag title, WWE Tag title EN ......TNA TAG TITLE !! hebben gewonnen...zo laat je merken dat de tag titles belangrijk zijn
Dan moeten ze beginnen met de naam te veranderen, want Extreme is het niet, en als je het over ECW hebt, dan heb je het dus over ECW van vroeger.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Mensen die denken dat deze ECW hetzelfde is als vroeger
Dus alleen omdat de naam zo is, kijk jij het niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:46 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dan moeten ze beginnen met de naam te veranderen, want Extreme is het niet, en als je het over ECW hebt, dan heb je het dus over ECW van vroeger.
Hoe kan je in vredesnaam je brand EXTREME Championship Wrestling noemen, als er niks extreems bij zit. Dan heeft de naam van de brand ook totaal geen waarde meer.![]()
Krijgen we dat soort reacties weer...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:56 schreef wc-eend het volgende:
maarja dan klopt wwe ook niet, want hier komt het niet op de buis, dus ook niet world... zok ken ik er nog wel een paar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |