Ik denk eerder het tegenover gesteldequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dus jij vind het een topper ?
Good guessquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik denk eerder het tegenover gestelde
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]Helaas ja, ik las de eerste 2 letters, en dacht dat het Jericho wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ok, een powerhouse is het zeker en a-train was zekerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik doel meer op het type opvulling met een beetje power.
A train was al![]()
aka = also known as
Maar ik bedoel meer qua type powerhouse, beetje slechte afkorting ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar de 1.3Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 03-08-2007 18:32:37 ]
you got a point there, maar het blijft een lekker wijfquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:35 schreef kidkash19 het volgende:
Maar WAAROM heeft een wedstrijd om zoveel titels tussen Joe en Angle zoiets sufs nodig als een affaire? daar is nooit wat goeds uit gekomen en het is echt een laag teveel op die feud
Allemaal bijna 1 pot natquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:24 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ok, een powerhouse is het zeker en a-train was zekermaar waar baseer je het dan op dat
Sheamus zoals A-Train zal zijn? waarom niet als Test, Batista, Tomko, Scott Steiner?
![]()
Iemand dood in zijn familie en hij heeft er problemen mee, zoiets. Sinds dat is gebeurd is hij ook niet meer op TV geweest, maar komt vast snel terug hoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:23 schreef MrSASO het volgende:
Kan iemand mij hier vertellen wat er is gebeurd met de Alpha Male?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 06-08-2007 16:47:08 ]
quote:I have seen the light, have consulted with the Reverend Billy Gibbons, and have worked diligently on recognizing big breasted, blonde women since last week.
quote:Breaking News: WWE Fires Yet Another Star
Story posted by Ryan Clark on August 06, 2007
The following is from WWE.com:
WWE has come to terms on the release of Idol Stevens as of today. We wish Idol the best in all future endeavors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |