Maar jij zegt toch geen zereu?quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:50 schreef __Saviour__ het volgende:
waarom zijn er zoveel van die stomme klonen
Ach ja, al die jongens die over downsides beginnen,quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maar de reclames zijn wel tof 14.gif
Moet ik dan snel de TV uitzetten als de reclame komt,quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:55 schreef Geerd het volgende:
Je hoeft geen tv te kijken.
Je gaf zelf de opties al.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:56 schreef tong8Q het volgende:
[..]
Moet ik dan snel de TV uitzetten als de reclame komt,
Of een andere kant opkijken?
Ik mag me toch zekers wel aan iets irriteren?
Het komt vanzelf, nietwaarquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:58 schreef marcel-o het volgende:
ergeren heb je alleen jezelf mee, en je berijjkt er niks mee,.,.![]()
Ik irriteer mij over jouw post pwnage.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:56 schreef tong8Q het volgende:
[..]
Moet ik dan snel de TV uitzetten als de reclame komt,
Of een andere kant opkijken?
Ik mag me toch zekers wel aan iets irriteren?
Geef mij maar Pepsiquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:59 schreef cygnusx het volgende:
Mwa, tis beter dan coca cola light (dat smaakt naar blik).
Maar het haalt het nog steeds niet bijCoca Cola!!!111
heheheh jouw smaakpapillen zijn klaar voor de schroothoop, er zit wel degelijk een smaakverschil tussen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:29 schreef Poekel het volgende:
Paupercola. Gewoon Cola light met een ander etiketje. Mannen die dit drinken zijn homo.
Opgelost, slotje.
Eens. Je proeft idd wel degelijk verschil omdat er veel minder conserveringsmiddelen in zereau zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:35 schreef spoorrails het volgende:
[..]
heheheh jouw smaakpapillen zijn klaar voor de schroothoop, er zit wel degelijk een smaakverschil tussen.
Smaak verschil tussen gewone ccoca cola en coca cola zero is kleiner.
ga blik eten.quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:03 schreef cygnusx het volgende:
[..]
ga blik eten.
Edit: Je weegt ongetwijfeld meer dan 100 kilo
Moet je ze 's een keer poetsen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij normale cola voel je gewoon hoe je tanden langzaam maar zeker opgelost worden in al die suiker die er inzit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |