Echt niet das me eigenste dochter!!!!Maar die is een beetje in de ban van Duits door dat Tokio Hotel gedoequote:

Ik ben ut niet vaak met je eensch maar nu welquote:

In dat geval is het een kloon van jou...quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Echt niet das me eigenste dochter!!!!Maar die is een beetje in de ban van Duits door dat Tokio Hotel gedoe![]()

Uhmmquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:38 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
In dat geval is het een kloon van jou...![]()

Zolang ze minderjarig is ben jij wel verantwoordelijk voor haar doen en laten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Uhmm![]()
maar ik ben niet verantwoordelijk voor wat ze typt![]()
![]()
![]()

Uhm dat dan weer welquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zolang ze minderjarig is ben jij wel verantwoordelijk voor haar doen en laten.![]()

Je zit hier verkeerdquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:32 schreef monique.t het volgende:
Had op verzoek een filmpje aan staan
gelukkig achteraf
lieke komt terug en stuurt natasia naar achter
ze loopt naar huub en zegt
tas gaat weg
luister bij 5:50 ???

quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Zoooo! weer terug van dagje speeltuin. jongens zijn zo vaak met de monorail rondgefietst en van de superglijbaan met matjes geweest dat ze alledrie sliepen achter in de auto.![]()
![]()
![]()
(da's nog nooit vertoond) zo maar lekker eten en naar bedje.
Leuk dagje uit![]()
![]()
goeiemiddag trouwens!![]()
lekker weertje!!
![]()

echt wel...quote:

alweer?!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi Iedereen.
Mike, ik heb hard gewerkt. <<<<<<![]()
![]()
![]()

truste Ianquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Anders zat ik toch wel te baggeren!?![]()

We hebben een beginquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben ut niet vaak met je eensch maar nu wel![]()
Ik moest werkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:52 schreef petraa het volgende:
Ravvi verlegen ??? Jeetje komt een leeftijdgenootje en stil is ie!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |