Aanvulling: Het vaak niet kunnen ontvangen of versturen van smsjes, voicemail die niet werkt, 5 minuten door menu's navigeren om je saldo te kunnen horen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:43 schreef Laton het volgende:
Met je netwerk bezet om 1 uur snachts, met je eeuwige verbroken gesprekken om niks, met je fucking kutverbinding zodat je niemand meer kan verstaan.
sterf sterf sterf![]()
![]()
Wat is het verschil?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:43 schreef opgebaarde het volgende:
maar als Orange nu sterft, dan heb je helemaal geen bereik meer....
DAS NIE SLIM!
Achja, liever één keer per dag dan de hele dagquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Geen bereik of geen bereik....
klopt gewoon je rek. betalen of zo TPquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:53 schreef BrandX het volgende:
ik heb ook orange (ben al vanaf dutchtone klant, nu 9 jaar), en heb werkelijk nooit problemen... super bereik, alles komt altijd aan, goede service gehad met mijn nieuwe mobiel (zo'n windows mobile ding waar ik in het begin de ballen van snapte) en rekeningen gaan ook altijd prima... .
![]()
dit klinkt bij mij ook bekend in mn orenquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:53 schreef BrandX het volgende:
ik heb ook orange (ben al vanaf dutchtone klant, nu 9 jaar), en heb werkelijk nooit problemen... super bereik, alles komt altijd aan, goede service gehad met mijn nieuwe mobiel (zo'n windows mobile ding waar ik in het begin de ballen van snapte) en rekeningen gaan ook altijd prima... .
![]()
jaja randstad lullo's het zal wel, landelijke dekking beweren ze en niemand hier heeft met andere providers gezeik.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:52 schreef marcel-o het volgende:
[..]
dit klinkt bij mij ook bekend in mn oren
al is het n jaar of 5![]()
in welk gehucht ,moet je wonen wil je geen bereik hebben
In Brabant werkt Orange ook tofquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:29 schreef Laton het volgende:
jaja randstad lullo's het zal wel, landelijke dekking beweren ze en niemand hier heeft met andere providers gezeik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |