abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 oktober 1999 @ 17:59:00 #26
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_200042
Wake up!! It is 1999!!
Sabine die Bart versiert, of andersom, of hoe dan ook: ze zitten aan ELKAAR! Dus niet sabine is een slet, of Bart een klootzak, maar het is meer een 'en/en kwestie'.
"Waar twee neuken, hebben twee schuld". Dat zei mijn vader altijd, en hij is een wijs man dus moet wel gelijk hebben gehad.
En daarnaast, als iemand 100 dagen (- een stuk of wat dagen) aan één ander zit, vind ik dat behoorlijk stabiel!
Oftewel: niet zeuren, geniet van het feit dat er tenminste ook nog wat sex bij BB is (hoewel ik dat gehannes onder die dekens ook maar niets vind...)
pi_200043
The REAL Sabine komt over ca. 2 weken in zicht...

Enne.. ff wat antwoordjes:

* Mafkees: Het is GEEN roddel!
* Luciano: Hopper Café; Piusplein 6/A en anders Café Bolle; Piusplein 8 of Brandpunt; Piusplein 7
* Maurisico: Ze woont nu wel in Tilburg, maar vroeger in Berkel-Enschot en Oisterwijk, alwaar ze zich bekend mag noemen!

woensdag 13 oktober 1999 @ 20:28:00 #28
896 Suzy
in Da House!
pi_200044
Wat een onzin allemaal, al dat gelul over iedereen laat ze lekker gaan, en als Sabine Bart een beetje gebruikt is dat toch alleen maar leuk, hebben wij weer wat te zien.

Of je moet de hele dag naar Mona dér gezing willen luisteren.
( en zij is vast een goed mens ze kan alleen niet zingen)

Communication is like a boomerang, the response you get depends on how you throw it!
pi_200045
Heerlijk dat inzicht en iq van Sabbels...

Kijk die Kip...HIJ hoorde je...que???

For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
  woensdag 13 oktober 1999 @ 20:33:00 #30
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_200046
quote:
op 10-13-1999 om 08:28 PM schreef Suzy het volgende:
...Of je moet de hele dag naar Mona dér gezing willen luisteren.
( en zij is vast een goed mens ze kan alleen niet zingen)

..en niet acteren. En niet goed met mensen omgaan. En niet grappig zijn. En niet..

My god, kon Veronica nou echt niks beters krijgen uit die honderden aanmeldingen??
Oh ja, nog een persoonlijke grief: die bibberende armkettingkjes die om haar lillende armpjes rinkelen, aargh..
Maar ze is vast heel lief voor haar man en kinderen

pi_200047
Aarde aan gepeupel!
Komen we niet goed door of zo, het is echt geen geintje. Sabine is buitenaards. Volgens oude schoolvriendinnen had Sabine reeds in haar vroege schooldagen vreemde krachten die tot uiting kwamen gedurende de gymlessen. Vriendjes waarmee ze verkering had, verdwenen op mysterieuze wijze om later, gedeeltelijk getransformeerd, terug gevonden te worden. Dus wijs geen vingers in onze richting als Bart binnenkort na de paringsdaad, gedeeltelijk aangevreten in het toilet wordt aangetroffen. Maar goed, vooral voet bij stuk blijven houden!
  donderdag 14 oktober 1999 @ 09:14:00 #32
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_200048
quote:
op 10-13-1999 om 08:03 PM schreef Abrahummie het volgende:
The REAL Sabine komt over ca. 2 weken in zicht...

Enne.. ff wat antwoordjes:

* Maurisico: Ze woont nu wel in Tilburg, maar vroeger in Berkel-Enschot en Oisterwijk, alwaar ze zich bekend mag noemen!

Oke je hebt gelijk Abraham, haar ouders wonen nog steeds in Oisterwijk.

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_200049
ben ik de enige met déze mening:

Bart wil sex en heeft niet door dat ie het niet gaat krijgen
Sabine wil alleen maar zo veel en zo vaak mogelijk in haar ijdelheid gestreeld worden (dus mooi leuk en ah wah lief gevonden worden)!!!!!!!!!

donderdag 14 oktober 1999 @ 10:01:00 #34
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_200050
Hahaha, volgens mij duurt het niet lang meer dat Bart door krijgt dat zijn Sabbeltje hem eigenlijk niets vindt. Ben benieuwd hoe hij zich dan gaat gedragen tegen het Tilburgse afraggertje. Laat ze allebei nog maar lekker blijven en laat die Mona haar make-up koffers pakken en snel.
Dat verschrikkelijke domme lelijke vette met goud en make-up behangen koemens.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_200051
Wat ik nergens tegen kom is iemand die zegt; het is gelukt om een groot verschil aan karakters binnen de groep te brengen. Dit maakt het programma zo als het nu loopt. En is mede de oorzaak van al dat geleuter over deze al dan niet positieve persoonlijkheden binnen BB. Een leuke stabile groep zou niet zo scoren. Nu zijn er goede KIJKCYFERS.
Is het eigenlijk niet veel meer als; goede tijden slechte tijden. Een programma waar ik normaal niet naar zou kijken.
pi_200052
Zo is het, tanjalies! Wij zouden geen van de personages willen missen, en eerlijk gezegd is Sabine favoriet (die sprekende oliebol gaat onze donkere winteravondjes nog opvrolijken), hoewel er één uitzondering is: Maurice. Die fungeert hooguit als ruis op de achtergrond. Maar zelfs Maurice heeft een troef: zijn ontluikende romance met Karin. Willen we ook niet missen. Kortom - een perfect samengestelde groep!

Een schizofreen is nooit alleen
pi_200053
Het voordeel van zo'n gemeleerd gezelschap nara de kijkers toe is dat bijna iedereen zich wel met iemand kan identificeren, terwijl uiteindelijk een jan doorsnee zal winnen (Willem). Want hoe we ook allemaal mekkeren dat we niet in een hokje passen. Het merendeel van ons is gewoon een grijze muis!
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
pi_200054
Ik denk dat het merendeel ook alleen maar kijkt en denkt dat zij het er beter/anders/slechter af brengen dan zij die er nu zitten. Dat is denk ik de kracht van het programma en werkt ook alleen maar als er abnormaal normale mensen tussen zitten en ja, ze zijn verschrikkelijk normaal.
pi_200055
Redenerend met dit in ons achterhoofd doet vermoeden dat de minst praakmakende persoon het eerst moet verdwijnen. Helaas is dat denk ik Willem. Bovendien, als het koken wat hij nu dagelijks doet weg valt, ontstaat er een probleempje voor de rest. Leuk voor het programma, leuk voor de kijker. Bianca is denk ik een goede tweede kandidaat. In andere topics hebben we al eerder goede beschrijvingen kunnen lezen m.b.t. tot de waarschijnlijk genomineerde, mede op grond van de gezagsverhoudingen. Dit staat los van wat de produktie beslist.
pi_200056
Ik denk niet dat Veronica zo dom is om nu Willem eruit te gooien, alleen al in verband met de geloofwaardigheid. Er is nog een lange weg te gaan en als ze nog meer leuke weekopdrachten verzinnen die niet te halen zijn, hebben ze met 12,50 per man aan boodschappen ook wel een probleem, en dat kan Willem ook niet oplossen
too much is not enough....
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 12:29:00 #41
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_200057
Willem eruit? Ik snap werkelijk niet dat iemand dat serieus kan menen. Ten eerste zou Willem dan al door de bewoners genomineerd moeten worden, en dat gebeurt uiteraard niet. Ten tweede moet het publiek hem dan ook nog meer stemmen geven dan de andere genomineerde(n), en dat gebeurt ook al niet.
Oftewel: Willem blijft zitten.
Aj, dit topic ging over het feit dat Bart gebruikt zou worden. Nou ja, daar heb ik ook een mening over: NOT!
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 12:32:00 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_200058
tanjalies...

door alle topics heen meldt je dat de producers Willem eruit halen...

nou vraag ik me af of de psychology van V. om een ontzettend positieve topic te maken nu echt zo'n slimme zet is... of zijn ze echt zo uitgekookt dat het nederlandse publiek massaal gaat stemmen op mensen die ze leuk vinden ... Willem eruit zal veel vragen doen reizen zal kijkcijfers naar benenden halen

als ze zouden 'produceren' zou het makkelijker geweest zijn om alvast te gaan starten met veel negatieve aandacht voor Willem want ik geloof niet dat er in nederland iemand nu zou kiezen voor onze emo type

ohh topic ging over Bart uhmmm...

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 12:43:00 #43
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_200059
quote:
op 10-14-1999 om 11:22 AM schreef tanjalies het volgende:
Redenerend met dit in ons achterhoofd doet vermoeden dat de minst praakmakende persoon het eerst moet verdwijnen. Helaas is dat denk ik Willem. Bovendien, als het koken wat hij nu dagelijks doet weg valt, ontstaat er een probleempje voor de rest. Leuk voor het programma, leuk voor de kijker. Bianca is denk ik een goede tweede kandidaat. In andere topics hebben we al eerder goede beschrijvingen kunnen lezen m.b.t. tot de waarschijnlijk genomineerde, mede op grond van de gezagsverhoudingen. Dit staat los van wat de produktie beslist.

Ik heb dit al verscheidene malen in meerdere topics geopperd.
Dus nu nogmaals: Willem is next.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')