Enne.. ff wat antwoordjes:
* Mafkees: Het is GEEN roddel!
* Luciano: Hopper Café; Piusplein 6/A en anders Café Bolle; Piusplein 8 of Brandpunt; Piusplein 7
* Maurisico: Ze woont nu wel in Tilburg, maar vroeger in Berkel-Enschot en Oisterwijk, alwaar ze zich bekend mag noemen!
Of je moet de hele dag naar Mona dér gezing willen luisteren.
( en zij is vast een goed mens ze kan alleen niet zingen)
Kijk die Kip...HIJ hoorde je...que???
quote:
op 10-13-1999 om 08:28 PM schreef Suzy het volgende:
...Of je moet de hele dag naar Mona dér gezing willen luisteren.
( en zij is vast een goed mens ze kan alleen niet zingen)
..en niet acteren. En niet goed met mensen omgaan. En niet grappig zijn. En niet..
My god, kon Veronica nou echt niks beters krijgen uit die honderden aanmeldingen??
Oh ja, nog een persoonlijke grief: die bibberende armkettingkjes die om haar lillende armpjes rinkelen, aargh..
Maar ze is vast heel lief voor haar man en kinderen
quote:
op 10-13-1999 om 08:03 PM schreef Abrahummie het volgende:
The REAL Sabine komt over ca. 2 weken in zicht...Enne.. ff wat antwoordjes:
* Maurisico: Ze woont nu wel in Tilburg, maar vroeger in Berkel-Enschot en Oisterwijk, alwaar ze zich bekend mag noemen!
Oke je hebt gelijk Abraham, haar ouders wonen nog steeds in Oisterwijk.
Bart wil sex en heeft niet door dat ie het niet gaat krijgen
Sabine wil alleen maar zo veel en zo vaak mogelijk in haar ijdelheid gestreeld worden (dus mooi leuk en ah wah lief gevonden worden)!!!!!!!!!
door alle topics heen meldt je dat de producers Willem eruit halen...
nou vraag ik me af of de psychology van V. om een ontzettend positieve topic te maken nu echt zo'n slimme zet is... of zijn ze echt zo uitgekookt dat het nederlandse publiek massaal gaat stemmen op mensen die ze leuk vinden ... Willem eruit zal veel vragen doen reizen zal kijkcijfers naar benenden halen
als ze zouden 'produceren' zou het makkelijker geweest zijn om alvast te gaan starten met veel negatieve aandacht voor Willem want ik geloof niet dat er in nederland iemand nu zou kiezen voor onze emo type
ohh topic ging over Bart uhmmm...
quote:
op 10-14-1999 om 11:22 AM schreef tanjalies het volgende:
Redenerend met dit in ons achterhoofd doet vermoeden dat de minst praakmakende persoon het eerst moet verdwijnen. Helaas is dat denk ik Willem. Bovendien, als het koken wat hij nu dagelijks doet weg valt, ontstaat er een probleempje voor de rest. Leuk voor het programma, leuk voor de kijker. Bianca is denk ik een goede tweede kandidaat. In andere topics hebben we al eerder goede beschrijvingen kunnen lezen m.b.t. tot de waarschijnlijk genomineerde, mede op grond van de gezagsverhoudingen. Dit staat los van wat de produktie beslist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |