Ik ben blutquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:23 schreef devvertje het volgende:
koop een nieuwe.. probleem opgelost
Jah dat heb ik ook weer maar waar kan het aan liggen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:29 schreef devvertje het volgende:
morgen zijn pas de winkels weer openheb jij ff mazzel
heey die heb ik geinstalleerd en hoe moet dat danquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:31 schreef Trance_X het volgende:
download speedfan en zet daarmee de rpm van de fan lager.
Thanxquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:33 schreef FootballPlayer het volgende:
Even erop slaan, dan houdt het op voor een tijdje, tenminste dat was met mijn oude computer.
Raakt hij dan niet overhit ofzo? De fan draait toch niet voor niets een bepaald RPM?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:31 schreef Trance_X het volgende:
download speedfan en zet daarmee de rpm van de fan lager.
Oh wacht dit is geen DIG.
TS je bent een nerd! Ga naar buiten!
Maar bij alles staat een vuurtjequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:33 schreef Trance_X het volgende:
Lijkt me duidelijk toch?
Als je hem overbelast wel ja, maar bij internet alleen ofzo kan je hem rustig een paar 100 rpm lager zettenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:34 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Raakt hij dan niet overhit ofzo? De fan draait toch niet voor niets een bepaald RPM?
Okeej dan zet ik hem nu weer op full speedquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:35 schreef devvertje het volgende:
als het je cpu fan is wel, kindertjes kindertjes.. blijf er toch maar van af
Pawn ik mij zelfquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:37 schreef Tism het volgende:
Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden Teunebeun!![]()
[..]
!!
Die heb ik nog hierquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:38 schreef Trance_X het volgende:
En nog een mogelijkheid is gewoon de zijkant los halen en een ventilator er op.
De fan is helemaal schoonquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:43 schreef MissHobje het volgende:
Schoonmaken??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |