lekker voot natasia en jaapquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:48 schreef Lady-night het volgende:
Beste Danique,
*knip*
Met vriendelijke groet,
Richard Neuteboom
Dircteur Festa Productions
Bron: VOL
haha.. kan niet wachten tot ze het horenquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:48 schreef Lady-night het volgende:
e
Wij hebben daarom gisteren al besloten, na overleg met de producent van De Gouden Kooi, om ons te distantiëren van deze serie. Wat onder andere concreet betekent dat in de ArenA van Amsterdam geen gasten uit de serie aanwezig zullen zijn en uiteraard dus ook geen meet en greet.
Dit heeft echter een doorlooptijd van 24 uur. Het was voor ons niet mogelijk eerdere (opgenomen) items te laten stoppen.
Wij hopen vanaf vanavond dat er geen connectie meer bestaat tussen De Gouden Kooi en Festa Productions (lees: Het Grootste Discofeest van Europa).
Met vriendelijke groet,
Richard Neuteboom
Directeur Festa Productions
Ik werd een beetje warrig van die 24 uursdinges!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wij hebben daarom gisteren al besloten, na overleg met de producent van De Gouden Kooi, om ons te distantiëren van deze serie. Wat onder andere concreet betekent dat in de ArenA van Amsterdam geen gasten uit de serie aanwezig zullen zijn en uiteraard dus ook geen meet en greet.
Wat snap je niet?![]()
Oh, als dit waar is... wil ik die kop van Natasia zienquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:48 schreef Lady-night het volgende:
Beste Danique,
. Wat onder andere concreet betekent dat in de ArenA van Amsterdam geen gasten uit de serie aanwezig zullen zijn en uiteraard dus ook geen meet en greet.
Hoe weet je dat?quote:
Het is een partij die dit soort zaken heel serieus neemt, en er ook wat aan doet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:45 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Ik neem het echt serieus en zal wel eens gaan bellen.
En deze kwam van de cristen unie:
Geachte heer/mevrouw,
Van woensdag 18 juli tot en met woensdag 15 augustus ben ik afwezig. Voor dringende zaken kunt u contact opnemen met ons secretariaat, telefoonnummer 070-3183057.
met vriendelijke groet,
Z.J. (Swannet) Westland
Beleidsmedewerker BZK/OCW
Tweede Kamerfractie ChristenUnie
Postbus 20018
2500 EA Den Haag
telnr. (070) 3183926
faxnr. (070) 3182933
Daar kun je dus echt niet veel mee beginnen.![]()
Als wraak gaan ze Lieke en Huub weer Bashen natuurlijk, want het is hun schuld, in de ogen van die halve zolen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
Wij hopen vanaf vanavond dat er geen connectie meer bestaat tussen De Gouden Kooi en Festa Productions (lees: Het Grootste Discofeest van Europa).
Met vriendelijke groet,
Richard Neuteboom
Directeur Festa Productions
Dag Natas en Dag Jaap![]()
![]()
![]()
![]()
eh... ?.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Elly : "Wat een leuk jurkje, Amanda. Die droeg ik vroeger ook"
Amanda : "Toen ik nog 19 was, droeg ik ze heel vaak"[afbeelding]
Bedoel je de ''Hoertjes''? Ja, dus.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:55 schreef noekje het volgende:
Zij de vrouwkes zat?
Amanda zei dat tegen Elly, maar ik heb het idee dat ze zoals gewoonlijk weer liegt.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:57 schreef Carloponti het volgende:
Ik heb zelfs naar stations in de US mailtjes gestuurd.ABC,NBC,FOX etc.
Kijken wat dit oplevert.
Niets overdreven, er wordt gewoon geen gehoor gegeven aan onze oproep mamma Natasia helemaal volgens de regels te laten gaan!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Is dit niet allemaal heel erg overdreven?? Kijk ik kots met iedereen mee maar zo help je wel een programma om zeep, laat staan streams, alles wat maar wat te maken heeft met DGK wordt gelijk al een streamlock op gezet.... Streamers verpesten het toch ook voor zichzelf op deze manier.
Dat zal wel niet.Als die eens precies wisten wat er buiten gaande is......Vergeet niet,dit gaat heel de wereld over en je zal maar bekend staan als aanranderquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:57 schreef cindy10 het volgende:
hoop wel dat de bewoners de ware reden te horen krijgen,wrm het uitje niet doorgaat?![]()
Ja, ze zei het echt. En lag in een deuk, samen met Nadia, hoe ze Elly voor de gek konden houden .....quote:
tja ze wil die bos stro niet meer doen van een asociale griet....hmmm zou je als liegen kunnen zienquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amanda zei dat tegen Elly, maar ik heb het idee dat ze zoals gewoonlijk weer liegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |