Mogen de bewoners in de kooi de Party lezen ja?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze De Party morgen al bij de post hebben !
Ik zal het in overweging nemen.Nu ff doorzetten denk ik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Maak een afspraak met Martijn van Dam en ga met hem praten.
Geef dan opnieuw een mening.
Deze waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mogen de bewoners in de kooi de Party lezen ja?
Soms wel, als er wat over ze in staat dan krijgen ze hem vaak wel.... Bij deze versie??? Denk het niet, of wel, je weet het maar nooit met die redactiequote:Op woensdag 18 juli 2007 21:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Yep, die krijgen ze altijd ......quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als zijn Nederlands net zo goed is als zijn verbale kwaliteiten, vrees ik het ergste.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Maak een afspraak met Martijn van Dam en ga met hem praten.
Geef dan opnieuw een mening.
moooooiquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yep, die krijgen ze altijd ......
Ik kraak niks en niemand hier op dit forum af, nooit gedaan, en zal ik ook nooit doen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
[..]
zullen we ophouden met users afkraken?
Moooooiquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Andries maakt ook geen vrienden zo...![]()
Deze Party heeft de 'opmerkelijke column' van Japio - alleen daarom krijgen ze De Party al. Iedereen wacht op wat Japio heeft geschreven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Soms wel, als er wat over ze in staat dan krijgen ze hem vaak wel.... Bij deze versie??? Denk het niet, of wel, je weet het maar nooit met die redactie
Zodra ze het door hebben moeten ze hem weer inleveren.Was toen ook met de krant toen Natas wat zag.Gelijk weer de plasmaboyquote:
De kamer is in reces. De brief is geschreven door een fraktiemedewerker zoals je had kunnen lezen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als zijn Nederlands net zo goed is als zijn verbale kwaliteiten, vrees ik het ergste.
Ik wacht op wat de bende van 6 te zeggen heeft op het artikel van Andries.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze Party heeft de 'opmerkelijke column' van Japio - alleen daarom krijgen ze De Party al. Iedereen wacht op wat Japio heeft geschreven.
Geeft niks...de laatste keer was Natasja al pissig op Andries dus nu zal helemaal de pleuris wel uitbreken als hij weer langskomtquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:39 schreef Carloponti het volgende:
[..]
Zodra ze het door hebben moeten ze hem weer inleveren.Was toen ook met de krant toen Natas wat zag.Gelijk weer de plasmaboy![]()
Alle ingrediënten zijn aanwezig om hiervan een Nederlandse zin te vormen die uitdrukt wat je waarschijnlijk bedoelt!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als zijn Nederlands net zo goed is als zijn verbale kwaliteiten, vrees ik het ergste.
ze hebben vandaag ook de krant niet gekregen, dus dit zullen ze (voorlopig) ook niet krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yep, die krijgen ze altijd ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |