abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51606461
Alles is nep aan die Dennix..alleen die lach al
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_51606463
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
Oh...... op België 1 Baantjer met Ingrid uit BB5 !!!!!

Sorry voor offtopic
Baantjer ken ik uiteraard wel...maar WTF is Ingrid?
Laat me raden...ze speelt lijk
pi_51606464
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef avonne het volgende:

[..]

zullen we ophouden met users afkraken?
Inderdaad, wie blaft en gromt als een hond word behandeld als een hond, en bovendien heeft avonne me al een paar keer terecht gewezen dat we het over de streams moeten hebben!! wat ik ook probeer
hoeveel spelfouten zijn hier toegestaan ???
pi_51606468
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Huub is niet helemaal vrij van........na zijn terugkomst van de FEBO.
vrij van... ?
Ik snap het niet
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:21:45 #105
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51606493
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:19 schreef blomst het volgende:

[..]

Als lijk?
Gezien haar ervaring met Menno zou ze ook de herenkapster kunnen spelen ....
Keep the Sunny Side Up
pi_51606502
Naja zo praat ik ook tegen oude mensen.
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_51606509
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Gezien haar ervaring met Menno zou ze ook de herenkapster kunnen spelen ....
Menno
Goedemorgen :W
pi_51606515
Gelukkig, Elly bevestigt het.. Ze is 'een kampwijf'
pi_51606517
Elly "Ik geloof dat wij nog te bespreken hebben" (over Natasia)
Huub "dan kun je lang wachten"
pi_51606525
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Huub is niet helemaal vrij van........na zijn terugkomst van de FEBO.
Zou hem de les gelezen zijn over zijn opmerkingen tegen Elly?
pi_51606526
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:20 schreef avonne het volgende:

[..]

vrij van... ?
Ik snap het niet
Drank.....
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 21:23:11 #112
135305 beequeen
Lost.
pi_51606531
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:20 schreef avonne het volgende:

[..]

vrij van... ?
Ik snap het niet
Tja, ik moet het voorzichtig brengen maar iets in de richting van drugs.
Let ook op Natasja , ze is helemaal hyper na terugkomst van de FEBO.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:24:25 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51606568
Elly is gewoon lief Ik zit hier met een smile te kijken... Helaas zit Tasja ertussen door te schreeuwen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_51606569
Heb net een bericht gekregen van de PVDA na een mailtje over de afgelopen zaken:

Geachte heer xxx,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Zie hieronder een opiniestuk van onze woordvoerder de heer Dijsselbloem.

Opinie-artikel in Trouw, 11 oktober 2006

Het respect moet weer terug op de televisie

Volgens John de Mol is Natasia na het programma ?De Gouden Kooi? een betere moeder dan nu. Een tv-programma als therapie ? het tekent het gebrek aan maatschappelijke verantwoordelijkheid van tv-zenders en programmamakers.

Al eerder stelden wij de ontwikkeling van videoclips aan de orde. Uit zuiver commerciële motieven wordt in clips van vooral rapmuziek de grens verlegd ten aanzien van seksualiteit en geweld. Vrouwen zijn gebruiksvoorwerp. Criminaliteit wordt verheerlijkt.

Wij vinden dat makers en muziekzenders hun maatschappelijke verantwoordelijkheid moeten nemen en zich bewust te zijn van de maatschappelijke effecten van media-uitingen. Het verweer van de criticasters luidde dat videoclips culturele uitingen zijn. Niks is minder waar.

Scripts en camerastandpunten worden zorgvuldig gekozen, gericht op commercieel effectbejag. Die ontwikkeling staat niet op zichzelf. In de entertainmentbranche is al jarenlang een sluimerende ontwikkeling gaande. Morele grenzen worden steeds een beetje verschoven. Wie niet shockeert, verliest kijkers ? en inkomsten. Deelnemers worden verleid fysieke, emotionele en ethische grenzen over te gaan die ze in het normale dagelijkse leven nooit zouden passeren.

Jaren geleden zagen we in ?Over de Rooie? al dat mensen voor duizend gulden bereid zijn zichzelf voor de camera te vernederen. We zijn er inmiddels aan gewend geraakt. ?Big Brother? veroorzaakte een stroom realityprogramma?s waarin bewoners dronken worden gevoerd in de hoop op escalaties of seksuele escapades. Deze week deelde één van de huidige bewoners niet alleen zijn coming out, maar ook meteen zijn eerste homoseksuele ervaring met heel Nederland. De uit de hand gelopen orgie werd om half acht ?s avonds uitgezonden, als de hele familie voor de buis zit. Volgens de producente is euthanasie als volgend thema geenszins taboe.

In ?Temptation Island? laten stellen zich verleiden tot vreemdgaan. In ?Expeditie Robinson? werden deelnemers aan een kruis gehangen. En nu ontstaat ophef over een programma waarin deelnemers zich voor onbepaalde tijd, misschien wel jaren, laten opsluiten in een villa.

Voor dit soort programma?s, met een gigantische hoofdprijs, zijn altijd wel mensen te vinden die gek genoeg zijn om hun kinderen in de steek te laten of zichzelf te vernederen. Het zijn mensen die zich niet realiseren dat je dagelijkse aanwezigheid in de huiskamers van vrienden, familie en buurtbewoners je eigen leven of dat van je kinderen kan ruïneren.

Hun lot ligt in handen van programmamakers. Maar die lijken zich vooral bewust van het feit dat schokkende beelden en publieke vernedering meer kijkers trekken. Wij maken ons daar zorgen over. Programmamakers hebben, wat ons betreft, net als makers van muziek of videoclips een vrijwel ongelimiteerde vrijheid van handelen.

Wat dat betreft staan wij lijnrecht tegenover het CDA, dat met enige regelmaat overheidscensuur bepleit. CDA-Kamerlid Atsma zei bijvoorbeeld in de Telegraaf dat ?De Gouden Kooi? niet op tv had mogen komen. Maar uitingsvrijheid is één van de belangrijkste pijlers van onze vrije samenleving. Daar mag op geen enkele wijze afbreuk aan worden gedaan. De bestaande wettelijke beperkingen op de uitingsvrijheid zijn ruim voldoende.

Wij zullen de vrijheid om te denken, te zeggen, te geloven en te creëren wat je wilt, te vuur en te zwaard verdedigen tegen hen die die vrijheid willen aantasten. Maar wij voelen ons als verdedigers van die vrijheid geroepen om programmamakers, artiesten en clipproducenten aan te spreken op de manier waarop zij die vrijheid invullen. We vragen van hen niks meer en niks minder dan respect. Respect voor de kandidaten, respect voor hun omgeving, respect voor de maatschappelijke effecten van programma?s of clips. Programmamakers hebben nadrukkelijk ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Tv is geen therapie.

Wij roepen programmamakers, omroepen en producenten op zich uit te spreken over die eigen verantwoordelijkheid. Waar liggen voor hen de ethische grenzen? Tv-makers zouden, na intensief debat met de kijkers, een gedragscode moeten opstellen. Voor respectvolle televisie, waarbij zij zelf grenzen stellen aan de omgang met argeloze kandidaten. In de journalistiek en de reclamewereld werkt deze vorm van zelfsturing. Dat kan ook op tv. Een gedragscode zou een halt kunnen toeroepen aan de geleidelijke afbraak van de menselijke waardigheid op de Nederlandse televisie.

Jeroen Dijsselbloem en Martijn van Dam

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

S. Badal
Afdeling Voorlichting
Plein 2 | Postbus 20018 | 2500 EA Den Haag
Partij van de Arbeid | http://www.pvda.nl

Dat heer xxx heb ik ff wegehaald natuurlijk hebben andere ook zoiets gehad?
pi_51606571
uuuuuuuh.........zal wel pep bedoeld worden
pi_51606625
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tja, ik moet het voorzichtig brengen maar iets in de richting van drugs.
Let ook op Natasja , ze is helemaal hyper na terugkomst van de FEBO.
Ik vind het een schande, dat Tas na het afgelopen weekend en de vuiligheid die daarna nog uit haar bek is gekomen nog door de Febo in de watten wordt gelegd.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_51606641
Ziet Amanda's haar er nou al weer vettig uit?
pi_51606659

De hele avond deze sletten op de streams.
Nadia is zo hitsig als wat op Amanda.
pi_51606674
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:24 schreef Carloponti het volgende:
Heb net een bericht gekregen van de PVDA na een mailtje over de afgelopen zaken:

Geachte heer xxx,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Zie hieronder een opiniestuk van onze woordvoerder de heer Dijsselbloem.

Opinie-artikel in Trouw, 11 oktober 2006

Het respect moet weer terug op de televisie

Volgens John de Mol is Natasia na het programma ?De Gouden Kooi? een betere moeder dan nu. Een tv-programma als therapie ? het tekent het gebrek aan maatschappelijke verantwoordelijkheid van tv-zenders en programmamakers.

Al eerder stelden wij de ontwikkeling van videoclips aan de orde. Uit zuiver commerciële motieven wordt in clips van vooral rapmuziek de grens verlegd ten aanzien van seksualiteit en geweld. Vrouwen zijn gebruiksvoorwerp. Criminaliteit wordt verheerlijkt.

Wij vinden dat makers en muziekzenders hun maatschappelijke verantwoordelijkheid moeten nemen en zich bewust te zijn van de maatschappelijke effecten van media-uitingen. Het verweer van de criticasters luidde dat videoclips culturele uitingen zijn. Niks is minder waar.

Scripts en camerastandpunten worden zorgvuldig gekozen, gericht op commercieel effectbejag. Die ontwikkeling staat niet op zichzelf. In de entertainmentbranche is al jarenlang een sluimerende ontwikkeling gaande. Morele grenzen worden steeds een beetje verschoven. Wie niet shockeert, verliest kijkers ? en inkomsten. Deelnemers worden verleid fysieke, emotionele en ethische grenzen over te gaan die ze in het normale dagelijkse leven nooit zouden passeren.

Jaren geleden zagen we in ?Over de Rooie? al dat mensen voor duizend gulden bereid zijn zichzelf voor de camera te vernederen. We zijn er inmiddels aan gewend geraakt. ?Big Brother? veroorzaakte een stroom realityprogramma?s waarin bewoners dronken worden gevoerd in de hoop op escalaties of seksuele escapades. Deze week deelde één van de huidige bewoners niet alleen zijn coming out, maar ook meteen zijn eerste homoseksuele ervaring met heel Nederland. De uit de hand gelopen orgie werd om half acht ?s avonds uitgezonden, als de hele familie voor de buis zit. Volgens de producente is euthanasie als volgend thema geenszins taboe.

In ?Temptation Island? laten stellen zich verleiden tot vreemdgaan. In ?Expeditie Robinson? werden deelnemers aan een kruis gehangen. En nu ontstaat ophef over een programma waarin deelnemers zich voor onbepaalde tijd, misschien wel jaren, laten opsluiten in een villa.

Voor dit soort programma?s, met een gigantische hoofdprijs, zijn altijd wel mensen te vinden die gek genoeg zijn om hun kinderen in de steek te laten of zichzelf te vernederen. Het zijn mensen die zich niet realiseren dat je dagelijkse aanwezigheid in de huiskamers van vrienden, familie en buurtbewoners je eigen leven of dat van je kinderen kan ruïneren.

Hun lot ligt in handen van programmamakers. Maar die lijken zich vooral bewust van het feit dat schokkende beelden en publieke vernedering meer kijkers trekken. Wij maken ons daar zorgen over. Programmamakers hebben, wat ons betreft, net als makers van muziek of videoclips een vrijwel ongelimiteerde vrijheid van handelen.

Wat dat betreft staan wij lijnrecht tegenover het CDA, dat met enige regelmaat overheidscensuur bepleit. CDA-Kamerlid Atsma zei bijvoorbeeld in de Telegraaf dat ?De Gouden Kooi? niet op tv had mogen komen. Maar uitingsvrijheid is één van de belangrijkste pijlers van onze vrije samenleving. Daar mag op geen enkele wijze afbreuk aan worden gedaan. De bestaande wettelijke beperkingen op de uitingsvrijheid zijn ruim voldoende.

Wij zullen de vrijheid om te denken, te zeggen, te geloven en te creëren wat je wilt, te vuur en te zwaard verdedigen tegen hen die die vrijheid willen aantasten. Maar wij voelen ons als verdedigers van die vrijheid geroepen om programmamakers, artiesten en clipproducenten aan te spreken op de manier waarop zij die vrijheid invullen. We vragen van hen niks meer en niks minder dan respect. Respect voor de kandidaten, respect voor hun omgeving, respect voor de maatschappelijke effecten van programma?s of clips. Programmamakers hebben nadrukkelijk ook een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Tv is geen therapie.

Wij roepen programmamakers, omroepen en producenten op zich uit te spreken over die eigen verantwoordelijkheid. Waar liggen voor hen de ethische grenzen? Tv-makers zouden, na intensief debat met de kijkers, een gedragscode moeten opstellen. Voor respectvolle televisie, waarbij zij zelf grenzen stellen aan de omgang met argeloze kandidaten. In de journalistiek en de reclamewereld werkt deze vorm van zelfsturing. Dat kan ook op tv. Een gedragscode zou een halt kunnen toeroepen aan de geleidelijke afbraak van de menselijke waardigheid op de Nederlandse televisie.

Jeroen Dijsselbloem en Martijn van Dam

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

S. Badal
Afdeling Voorlichting

Martijn van Dam is een erg aardige jongen, een goed parlementarier en ook zeer benaderbaar.
Maak eens een afspraak met hem in Den Haag.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_51606680
Natasja kwam hyper terug van "achteren"
Maar ik vond Huub maar een beetje down... als ik heel eerlijk ben
pi_51606681

Off topic, maar ik wilde hem jullie niet onthouden.

woensdag 18 juli 2007 @ 21:27:57 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51606684
quote:

Ik schrijf beroerd Nederlands maar dit slaat ook alles
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_51606707
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Gaat nu het licht aan
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_51606731
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]
Haar littekens zijn wel mooi geheeld trouwens ondanks haar radslagen
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:29:24 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51606735
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]
Fingerspitzengeful
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 21:29:25 #127
135305 beequeen
Lost.
pi_51606737
quote:

In ?

kan ruïneren.

Met vriendelijke groet,

S. Badal
Afdeling Voorlichting

OMG, nu snap ik waarom de PVDA niks meer voorstelt met deze gast als voorlichter
― Mark Twain
pi_51606738
Die streamwissels zijn echt onbegrijpelijk soms.
pi_51606743
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]
Dit noemt men ook wel; visuele verkrachting
pi_51606760
pi_51606774
vogel
Over 100 jaar weet niemand het meer
pi_51606778
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:27 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De hele avond deze sletten op de streams.
Nadia is zo hitsig als wat op Amanda.
????
sommige mensen zijn gewoon camerageil en doen daarvoor alles....nadia is er zo een
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_51606779
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Gaat nu het licht aan

hier gaat het nu uit
pi_51606793
Hoezo sexistisch?

Amanda vindt dat mannen niet lang voor de spiegel mogen staan "ze moeten niet zoals ik zijn"

DOE HET DAN ZELF OOK NIET, STOM ***
pi_51606806
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

OMG, nu snap ik waarom de PVDA niks meer voorstelt met deze gasten als voorlichters.
Het is gewoon weer een politiek correkt antwoord.Je hebt er dus niks aan.Misschien staan die lui ook op de loonlijst van de Mol.
pi_51606890
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:31 schreef Carloponti het volgende:

[..]

Het is gewoon weer een politiek correkt antwoord.Je hebt er dus niks aan.Misschien staan die lui ook op de loonlijst van de Mol.
Maak een afspraak met Martijn van Dam en ga met hem praten.
Geef dan opnieuw een mening.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:33:51 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51606893
Verzamelen voor de film.... joepie
pi_51606904

Huub lijkt wat down.
pi_51606918
EEN FILM ? :| Dan heb ik dus al helemaaaaal niks meer te doen vanavond..
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:34:43 #140
bright side of life
pi_51606922
quote:
Het is te hopen dat ze De Party morgen al bij de post hebben !
Keep the Sunny Side Up
pi_51606930
6 mensen gaan een film kijken
2 mensen gaan een lesbische act opvoeren?
pi_51606962
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Het is te hopen dat ze De Party morgen al bij de post hebben !
Mogen de bewoners in de kooi de Party lezen ja?
pi_51606971
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:33 schreef FdW het volgende:

[..]

Ik zal het in overweging nemen.Nu ff doorzetten denk ik.
Dan ga ik gelijk de terror van Denniks aankaarten,niet normaal gewoon wat die jongen allemaal uithaalt
pi_51606975
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:35 schreef tipsch het volgende:

[..]

Deze waarschijnlijk niet.
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:37:10 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51607006
quote:

[..]

Soms wel, als er wat over ze in staat dan krijgen ze hem vaak wel.... Bij deze versie??? Denk het niet, of wel, je weet het maar nooit met die redactie
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:37:32 #146
bright side of life
pi_51607022
quote:

[..]

Yep, die krijgen ze altijd ......
Keep the Sunny Side Up
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 21:37:42 #147
135305 beequeen
Lost.
pi_51607029
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:33 schreef FdW het volgende:

[..]

Als zijn Nederlands net zo goed is als zijn verbale kwaliteiten, vrees ik het ergste.
― Mark Twain
pi_51607030
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Deze waarschijnlijk niet.
Andries maakt ook geen vrienden zo...
pi_51607045
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Yep, die krijgen ze altijd ......
moooooi
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:38:21 #150
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51607052
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:17 schreef avonne het volgende:

[..]

zullen we ophouden met users afkraken?
Ik kraak niks en niemand hier op dit forum af, nooit gedaan, en zal ik ook nooit doen.
Als ik iets zeg, dan zijn het feiten.
Er zijn genoeg andere users die dat wel doen, pak die maar aan.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')