Mensen die heel tof een sarcastisch stukje schrijven op Fok maar te laf zijn om daadwerkelijk naar hun buurman te stappenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Zou je alsjeblieft kunnen ophouden met het gras te maaien iedere dag om half 8? Het gras groeit echt niet zo snel hoor. Bovendien maakt dat benzinegrasmaaiertje uit de jaren 40 een ontzettende teringherrie. Daarbij komt ook nog eens dat het op dit tempo ook vandaag weer tot 9 uur gaat duren voordat je klaar bent met al die hectaretjes gras.
Dank u.
Je vind me tofquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensen die heel tof een sarcastisch stukje schrijven op Fok maar te laf zijn om daadwerkelijk naar hun buurman te stappen
Pas maar op dat de buurman niet langskomt met de mededeling dat ie z'n krokodil kwijt is...quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ruilen met mijn buuf? Hier staat het gras in de achtertuin hoog genoeg om er een tijger in kwijt te raken
Nee, Fok zit op de buurman.quote:
Des te rustigerquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pas maar op dat de buurman niet langskomt met de mededeling dat ie z'n krokodil kwijt is...
Of suikerquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:36 schreef Skaai het volgende:
Doe er voor de lol eens water in i.p.v benzine.
Nee, dan gaat de grasmaaier kapot.quote:
Daarom juistquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Nee, dan gaat de grasmaaier kapot.
Scherp Sherlock!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Nee, dan gaat de grasmaaier kapot.
Zooo.. klaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik denk het wel .... hij is gestopt met z'n grasmaaiertje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |