quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:18 schreef Pascal86 het volgende:
ikzie soms uitlaten waar je een kokos noot doorheen kan rollen.
Als het aan mij lag allemaal slopen die troep.
Waarom niet? Anderen laten vergassen, dat verdient wel 2 boetes!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:19 schreef mighty_myte het volgende:
wees blij dat je niet voor elke scheet die je laat een boete krijgt.
ik vind het sowieso al een nazi-regime hier in nl, dus proost op de wouten van vanmiddag!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:19 schreef mighty_myte het volgende:
wees blij dat je niet voor elke scheet die je laat een boete krijgt.
ik vind het sowieso al een nazi-regime hier in nl, dus proost op de wouten van vanmiddag!
als ik een subaru had zou ik ook een grote uitlaat hebben omdat het een uitlaat is die past onder zo'n beest van een auto.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:44 schreef BlaZ het volgende:
moraalridder
Net goed! Dit soort dingen moeten gewoon geaccepteerd worden. Klinkt toch leukquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:56 schreef Schnabbeltje het volgende:
Ik reed vandaag door de stad. Stopte ik achter een Subaru Imprezza met een hele foute uitlaat. Zeg maar een uitlaat waar je makkelijk een grote sinasappel in kan stoppen. Vervolgens stopte opeens een politiewagen achter mijn auto. Ja we stonden allemaal voor een rode stoplicht. Dus ik dacht, als die gast achter de stuur van zijn Imprezza nou eens flink gas geeft. Dan horen de agenten dat die gast een niet fabrieksuitlaat heeft, en krijgen ze een boete, zoals wat ze normaal altijd laten zien op "wegmisbruikers" en "blik op de weg".
Vervolgens gaf die gast in zijn Imprezza flink gas, uiteraard werd er veel kabaal gemaakt, maar moest gelijk weer stoppen bij de volgende stoplicht. Ikzelf moest linksaf, waardoor de politie pal achter de Imprezza zat. Ik dacht echt van, nu komt het. Maar nee hoor, die agenten reden vervolgens weg, zonder een boete uit te schrijven.
Nu wij tegenwoordig weten dat die gasten geen boeven vangen, maar nu ook nog eens geen boetes uitschrijven voor foute dingen, wat doen ze dan nog wel?![]()
lekker amateuristisch gemonteerd met die sluiting van de ring onderaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bedoel je zo'n rioolbuis?
[afbeelding]
Troost je, die lui komen vanzelf wel een hoog drempeltje tegen...
Denk dat er weinig optie's zijn die pot anders te monteren denk je niet?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:31 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
lekker amateuristisch gemonteerd met die sluiting van de ring onderaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |