Wat voor omstreden historie dan? Dat verhaal ken ik nog niet!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is het 'peace' teken (met omstreden historie overigens)
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:42 schreef LadyBlack het volgende:goeiemiddag!
[..]
Wat voor omstreden historie dan? Dat verhaal ken ik nog niet!
Jij ging toch op vakantie?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef B.ertha het volgende:
Ik had zin in een broodje gegrilde kip, maar dat hebben we niet. Dus nu ga ik het maken
Vanavond pasquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef B.ertha het volgende:
Ik had zin in een broodje gegrilde kip, maar dat hebben we niet. Dus nu ga ik het maken
Het staat ook voor de christenvervolging. Je herkent wel het omgekeerde kruis. De apostel Petrus (LadyBlack for Miss Groningenquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:42 schreef LadyBlack het volgende:goeiemiddag!
[..]
Wat voor omstreden historie dan? Dat verhaal ken ik nog niet!
Inderdaad, wat in huis is mag gebruikt worden, er mogen geen extra boodschappen worden gedaan. Bessensap gaat dan ook niet lukken, dus het wordt gewoon vanillevlaquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
Couscous, courgette en witlof gaan goed samen.
Droge Worst maak je een voorgerechtje van met brood en een tappenade(als dat in huis is dan, begrijp ik).
Verder kun je bij je couscous ALLES gooien aan groenten. Tomaatje, uitje, paprikaatje.
Couscous even koken in een lekker boullionnetje.
Toetje: vla met bessensap
Echt formule "Ready, Steady, Cook"
Het vlees wat ik gehaald had, de rest is ingevrorenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
Is er vlees inhuis?
Als ik weer eens in de buurt ben wil ik best koken hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, wanneer kook je eens voor me?
Hoho, het was Petrus die omgekeerd werd gekruisigd hequote:Op donderdag 19 juli 2007 16:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De apostel werd door de Paulus aan een omgekeerd kruis opgehangen/gekruisigd (hoe je het wil noemen).
Hij zegt ook niet dat Paulus ondersteboven hingquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoho, het was Petrus die omgekeerd werd gekruisigd hePaulus is met een zwaard een kopje kleiner gemaakt, vandaar dat ie daar ook altijd mee afgebeeld wordt
![]()
Maar inderdaad, wel een interessant symbool voor 'peace'.....![]()
Hehe, nee klopt, maar Paulus werd wel in 1 zin genoemd met ondersteboven kruisigen terwijl Petrus niet genoemd werdquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij zegt ook niet dat Paulus ondersteboven hing
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn huis ruikt lekker naar appeltaart![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Check mijn keihard overtuigende edit.
Leergierige kinderen kunnen weer met een gerust hart hier de verschillende wijsheden vandaan halen.
Niets.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vraag mij nu nog af of het Merdedestekentje hier nog iets mee te maken heeft
quote:De driepuntige ster omsloten door een cirkel die Mercedes als beeldmerk voert is in 1909 als zodanig gedeponeerd en siert sinds 1910 bij veel (maar niet alle) Mercedessen de radiateur op. Van de drie punten in de ster wordt gezegd dat zij een verwijzing zijn naar het feit dat het de bedoeling was van Gotlieb Daimler om motoren te bouwen voor gebruik te land, ter zee en in de lucht.
Ook al zo'n klassieker..quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, die haden m gecovered toch?
Maar van T-Spoon luister ik dan liever Sex on the beach![]()
Ik had het reeds gespotquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem... vanavond 20.30u NL3 Cuby & The Blizzards hč.. do not forget..
Harry = König.
Dat vind ik nou eigenlijk het slechtste nummer van d'rquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, in Pan's Labyrinth heet die vrouw ook zo
Nu heb ik dat nummer van Janis Joplin in mn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |