wtf? WELKE ZENDER????quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:16 schreef Yurithemaster het volgende:
* Yuri kijkt afleveringen van Time team![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:20 schreef Nesle het volgende:
Iemand al naar de nieuwe Harry Pottaah film geweest?
Ist wat?
Lijkt eerder op Sauron's oogquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:47 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Hmmm, het lijkt wle een kattenoog....
En zo ziet het er zeer waarschijnlijk helemaal niet uit.
Oud, hard, fout, maar wel grappigquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:58 schreef iamredleader het volgende:
http://www.taalkabaal.nl/raadsels.html
Waarschuwing: NSFW Not Suited For Work
Weet niet wat het is, maar als het al lang duurt, gaat het misschien wel niet vanzelf over? Misschien is het wel heel makkelijk te verhelpenquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb op dit moment ook een fysiek probleempje waarvan ik de oorzaak niet ken. Ik hoop maar dat het vanzelf overgaat.
Het is nu twee dagen.. ik dacht dat het over was, maar vanochtend ws het weer terug.. Ik zou niet weten hoe ik het moet verhelpen, anders dan goed eten en slapen, een regelmatig ritme en zo min mogelijk stress.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Weet niet wat het is, maar als het al lang duurt, gaat het misschien wel niet vanzelf over? Misschien is het wel heel makkelijk te verhelpen
"Wat voor een geluid heeft een rotterdamse deurbel?quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:58 schreef iamredleader het volgende:
http://www.taalkabaal.nl/raadsels.html
Waarschuwing: NSFW Not Suited For Work
Moet het zoiets zijn:quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee, maar het dient een hoger doel.
Werk-ze!
Paint-vrijwilligers, meld u.
Thanksquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je bent een held.
Lintje voor deze man.
Kun je ook een grote versie met in dikke zwarte hoofdletters OLODUM erboven maken? Dan laat ik dat op een witte V-neck drukken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |