Niksquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:45 schreef tong80 het volgende:
Ik zie een kruisje bij mijn OP en jullie ?
Ik zie Sailing van Rod Stewart.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:45 schreef tong80 het volgende:
Legendarische clip. Dus als je jong bent kun je slechter beginnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:42 schreef Mike het volgende:
Dit was die van mij:
[afbeelding]
De clip was natuurlijk te gek, maar het was natuurlijk ook een lekker nummer.
Ik zie "Sailing" van Rod Steward.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:45 schreef tong80 het volgende:
Dan is het goedquote:
En de gulden bestond al niet meer ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:42 schreef Meddo het volgende:
kopen bestond in mijn tijd al helemaal niet meer![]()
Dat geloof ik nog wel, maar mijn oom had zo een programma met een blauw hoofd waar hij muziek "kocht".quote:
Precies, nooit een single gekocht.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:52 schreef dwerg het volgende:
Singles vond ik te duur. Twee nummers voor zes gulden, belachelijk.
Je kwam dan duidelijk niet op de goede plekken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:52 schreef dwerg het volgende:
Singles vond ik te duur. Twee nummers voor zes gulden, belachelijk.
Ik zou ook niet meer dan 3 gulden durven te vragen voor de in dit topic genoemde singles.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:11 schreef Mike het volgende:
Je kwam dan duidelijk niet op de goede plekken.Ik betaalde 3 gulden voor een singletje.
Peter Gun?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:43 schreef Hathor het volgende:
Als ik het me goed herinner was mijn allereerste singeltje (of is het nou singletje?) dat ene vette nummer van Emmerson, Lake and Palmer. Ik kan effe zo gauw niet op de naam komen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |