Ze staat er ver boven, en gaat zo met Natasja een gesprek voeren....quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:10 schreef pullup het volgende:
Houd Ellyzich een beetje staande tegen die bende hyena's ?
Jammer dat ze niet zien, dat Palma, Herma en Olga aan hun kant staat. En dat Huub en Lieke tegen 9 moeten vechten en wat Elly zegt of doet is tamelijk onschuldig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:09 schreef ericahysterica het volgende:
HAHAHAHAHAH die rotkop van die zwarte heks en die elly wast haar handen iin onschuld......ja voor bannj is de realiteit hard![]()
maarrrrrrr heel doeltreffend zie de reactie aan tafelquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet zien, dat Palma, Herma en Olga aan hun kant staat. En dat Huub en Lieke tegen 9 moeten vechten en wat Elly zegt of doet is tamelijk onschuldig.
Zeg me dat het niet waar is...niemand komt aan MIJN Elly...quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
Nu gaan ze met z'n allen op Elly.
Ellyquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:10 schreef pullup het volgende:
Houd Ellyzich een beetje staande tegen die bende hyena's ?
Natasja die ooit eens zei dat je respekt voor oudere mensen moest hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die klote blikken van Natasia achter Elly's rug worden echt om te schiete!
is het een bekende van jequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet waar is...niemand komt aan MIJN Elly...![]()
en ook niet aan jou trouwens![]()
Dennis blijft nog een beetje lief tegen Elly. Jaap kan haar bloed ook wel drinken omdat hij vindt dat ze een Huubgroupie is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet waar is...niemand komt aan MIJN Elly...![]()
en ook niet aan jou trouwens![]()
Verklaring:quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:13 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap en Nadia vinden de borsten van Natasja mooi......
Blind ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |