Ik kijk er niet meer van op.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:13 schreef Katewalker het volgende:
Wat zijn dat voor mensen ( Natasia, Brian, Amanda, Dennis, Nadia, Jaap) die het vanzelfsprekend vinden als er personeel is (Palma, Herma, Sharon, Melissa, Hans, Carlo) die aan hun kant staan vervolgens ontzettend slijmen met die mensen maar als er twee zijn ( Ellie en Mitch) die Huub en Lieke wel aardig vinden dan vinden ze dat partijdig en mag dat niet...![]()
Hele verbeteringquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het negatiefste stuk trash ooit:
[afbeelding]
je zal HET tegenkomen in je droomquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
Was het maar zo makkelijk m haar zo te laten verdwijnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
Nee, dat zien ze dus echt niet. Elk greintje relativering of realiteitszin is weg.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Zien ze nou echt niet dat de rest van het personeel op hun hand is?Of vinden ze bijv. Palma superneutraal
![]()
Natasia zegt nu al schattelinie tegen haar!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:21 schreef milk-shake het volgende:
wat is die Nadia een slijmjurk geworden....................om te kotsen.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
TIP : Ik gok dat je de stream vergroot naar een groot formaat (hele scherm). Daardoor ontstaan de zwarte balken. Probeer eens zonder te vergoten, gewoon het kleinere venster - het heeft geen invloed op de kwaliteit van de capquote:
Oprotten!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:24 schreef Dark het volgende:
Tas slaapt niet meer goed, er gaat teveel door haar hoofd en die airco enzo..........
Tas - Ik moet gewoon naar huis, dat is wat ik moet doen!![]()
doet t nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:23 schreef Nostalgist het volgende:
www.milionairlieke.com is geopend door de broer van Lieke
Of ik spel het verkeerd, of de site is niet in de lucht....quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:23 schreef Nostalgist het volgende:
Dat is toch die lelijke dikke blonde koe?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:24 schreef mootie het volgende:
Ik keek net even in updates, en zag dat Kenneth bij zn laatste bezoek had verteld dat er een vrouw met nieuws langs zou komen. Dat was dus Bianca van DOB.
DOB, die nooit streams of uitzendingen kijken, DOB die erg geirriteerd raakt als ze mailtjes krijgen, en dan beweren dat ze neutraal zijn.
http://www.miljonairlieke.com/quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:23 schreef Nostalgist het volgende:
Millionaire is met 2 l'en, maar werkt beide niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Of ik spel het verkeerd, of de site is niet in de lucht....![]()
doen, dat zal haar echt heel veel goed doenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken om Elly-groupie te worden![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is toch die lelijke dikke blonde koe?
Ik doe meequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kan haast niet waar zijn. Kenneth was al geweest voordat alle actie's tegen DoB en anderen werden gestart.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:24 schreef mootie het volgende:
Ik keek net even in updates, en zag dat Kenneth bij zn laatste bezoek had verteld dat er een vrouw met nieuws langs zou komen. Dat was dus Bianca van DOB.
DOB, die nooit streams of uitzendingen kijken, DOB die erg geirriteerd raakt als ze mailtjes krijgen, en dan beweren dat ze neutraal zijn.
En ik om een fan-topic te openenquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
miljonair ipv milionair?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Of ik spel het verkeerd, of de site is niet in de lucht....![]()
Vader Bax heeft Talpa een blanco cheque gestuurd om nix in de kliniek te krijgen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:51 schreef Marginaal het volgende:
Ik begin me zo onderhand toch echt af te vragen hoe dennis in godsnaam geselecteerd is voor DGK d.m.v. een screening???
Gaan nu pas je ogen open?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:29 schreef heracles het volgende:
Ik wil de DJ lessen zien Nuuuuuu is leuk
Mwa, ik vind ze nog redelijk goed ademen, kan er niks negatiefs over zeggen eigenlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pagina na pagina na pagina eenzijdig gezeur over een categorie bewoners. Zelfs ademenen doen ze nog fout. Ik zie het nog even aan en dan moet ik maar op zoek naar een forum waar ze ook nog iets meer inhoudelijke opmerkingen maken. Dit begint het niveau van VOL.NL aan te nemen.
Als het je niet bevalt.......quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pagina na pagina na pagina eenzijdig gezeur over een categorie bewoners. Zelfs ademenen doen ze nog fout. Ik zie het nog even aan en dan moet ik maar op zoek naar een forum waar ze ook nog iets meer inhoudelijke opmerkingen maken. Dit begint het niveau van VOL.NL aan te nemen.
Dat doet de Party ook met mijn cap van Nadaquote:
Ik gebruik de vista side bar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
TIP : Ik gok dat je de stream vergroot naar een groot formaat (hele scherm). Daardoor ontstaan de zwarte balken. Probeer eens zonder te vergoten, gewoon het kleinere venster - het heeft geen invloed op de kwaliteit van de cap
ze hebben het toch zelf gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geld vragen !!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet de Party ook met mijn cap van Nada![]()
zag het ja................quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet de Party ook met mijn cap van Nada![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |